Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on tärkeää olla pienissä bikineissä?

Vierailija
29.07.2019 |

Miksi on tärkeää ottaa aurinkoa lähes joka reikään vaikka ne paikat eivät juuri koskaan missään näy? Miehiä väitetään pinnallisiksi ja seksistisiksi, mutta käsittääkseni naiset ihan itse pukevat persnarubikinit päälle julkiselle rannalle. Miksi niihin kankkuihin ja pyllyvakoon pitää saada hyvä rusketus?

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tärkeää olla pienissä bikineissä. Minulle on tärkeää, että nainen saa olla niissä jos haluaa.

Vierailija
62/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun tasan niihin vaatteisiin, missä tulee hyvä olo omasta kropasta. Välillä se on ihonmyötäinen asu, välillä joku huppari. Olen huomioimatta muut ihmiset ja heidän mielipiteensä, sillä jollain on aina ongelmia muiden ihmisten vartaloiden kanssa, vaikka mitään luonnollisempaa asiaa ei ole. Jos me elettäisiin täysin jossain luonnossa, ei ketään kiinnostaisi.

Rannalla käytän omasta mielestä kivannäköisiä bikineitä, jotka ovat melko pienet. Ruskettumista vältän ainakin itse, enkä valitse asujani sen mukaan. Onneksi meillä on yksityinen ranta, niin ei tarvitse mennä kyylien ihmeteltäväksi yhtään minnekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kysymys olisi, kuka helvetti ottaa nykyaikana aurinkoa?!? Pitää olla aika aivoton tyyppi.....

Vierailija
64/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain siksi naiset haluavat olla pikku, pikku bikineissä, että voivat esitellä itseään muille.

Mitään muuta syytä siihen ei ole.

Vierailija
65/66 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle ei ole tärkeää olla pienissä bikineissä. Minulle on tärkeää, että nainen saa olla niissä jos haluaa.

Ei ketjussa kukaan ole kieltänyt olemasta narubikineissä. Moni on vain sitä mietä, että se on tyylitöntä, tyrkkyä ja aiheuttaa seksistisiä mielikuvia. Ei mauttomuus ole synti tai rikos. Sen enempää kuin iso, valkoinen kaljamaha terassilla tai mies borateissa.

Vierailija
66/66 |
29.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauttivat saamastaan huomiosta. Entä sitten? Kyllä sinäkin varmasti nautit, kun sinua ihaillaan.

Niin, että naiset nyt nauttivatkin kun heidän persevakoja kyylää (ja kauhistelee) miehet ja muut naisetkin?

Eikö se mennytkään niin, että naiset eivät muita varten meikkaa ja kaunistaudu. Vain itseään varten koska ei kiinnosta muiden mielipiteet.

Oletko jotenkin jälkeenjäänyt kun et ymmärrä ettei kaikki naiset nauti miesten huomiosta? Narubikineissä keekailevat nauttii siitä, katso siis heitä ja jätä muut rauhaan. Pitääkö vääntää vielä enemmän rautalangasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän