Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisille on tärkeää olla pienissä bikineissä?

Vierailija
29.07.2019 |

Miksi on tärkeää ottaa aurinkoa lähes joka reikään vaikka ne paikat eivät juuri koskaan missään näy? Miehiä väitetään pinnallisiksi ja seksistisiksi, mutta käsittääkseni naiset ihan itse pukevat persnarubikinit päälle julkiselle rannalle. Miksi niihin kankkuihin ja pyllyvakoon pitää saada hyvä rusketus?

Kommentit (66)

Vierailija
21/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ota aurinkoa, enkä etenkään esittele takapuoltani julkisilla paikoilla. N30

Niin siinä käy kun parasta ennen päiväys menee ohi! Mikäs siinä hyväkroppaisten naisten on olla pikkuruisissa bikineissä kun itsetunto kunnossa 👍

En ollut 20-vuotiaanakaan perspaljaana missään, vaikka kaiketi mulla silloin olikin ennen lapsia subjektiivisesti parempi kroppa. N30

Vierailija
22/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä luinkaan... kirjoitti:

Osa naisista ei siis pukeudukaan itsensä vuoksi vaan haluaa sitten runkkumateriaaliksi hopeaketuille ja muille setämiehille?

Itse valitsemissaan tilanteissa.

Mahtaa olla vaikeaa valita julkisella paikalla. On jäänyt vähän epäselväksi, miten saa itseään miellyttävät miehet varovaisesti vilkuilemaan ja muut kääntämään häveläästi katseensa muualle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osa naisista ei siis pukeudukaan itsensä vuoksi vaan haluaa sitten runkkumateriaaliksi hopeaketuille ja muille setämiehille?

Mahtaa olla vaikeaa valita julkisella paikalla. On jäänyt vähän epäselväksi, miten saa itseään miellyttävät miehet varovaisesti vilkuilemaan ja muut kääntämään häveläästi katseensa muualle. 

Tämähän on juuri yksi suurista naisena olemisen vaikeuksista

Vierailija
24/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just viimeksi Hietsuun uimareissulle mennessäni törmäsin siellä näihin vatsallaan viltillä köllötteleviin nuoriin naisiin, jotka auliisti esittelivät p*rsettään stringibikineissään.

Tunsin myötähäpeää. Tuollainen ei vaan anna ihmisestä kovin älykästä kuvaa, kun ainoa päässä oleva ajatus on takalistonsa esittely.

Kerran pesin mökillä räsymattoja pelkissä stringeissä, kun painepesurilla huuhdellessa vaatteet olisivat kastuneet ja kuumakin oli. Nyt tiedän käytännössä, mitä on "perse ruvella"! Kankut eivät ole tottuneet saamaan aurinkoa, joten aurinkoihottuma ja rakkulat siitä seurasi! Opin kerrasta.

Vierailija
25/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan ihmettelen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on juuri yksi suurista naisena olemisen vaikeuksista

Ymmärrän...

Vierailija
26/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat pahan mielen kun nainen on niin kuin haluaa, sun kannattaa varmaan pysyä pois rannoilta. Siitä olen aika varma, että hän ei pukeudu bikineihin sinua varten, ja tuskin välittää mielipiteistäsi.

Eli hän pukeutuu niihin miehiä varten. Edelleen vuonna 2019. Niin arvasinkin.

Luetun ymmärtäminen ja looginen päättely ei taida olla vahvuutesi. Jos joku ei pukeudu jonkun vuoksi jollain tavoin, niin miten päättelet pukeutumisen olevan esim. miehiä varten. Miksi ei esim. naisia varten, tai, yllätys yllätys, ihan itseään varten.

Vierailija
27/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan olla qviin of piginies.🐽

Vierailija
28/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista. Toisaalta, ei se minua ei häiritse, jos haluat olla runkkumateriaalia miehille. 

Vierailija
29/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nakuranta ois parempi kuin ne stringit. Muutenkin tyhmää pukea päälle kun menee aurinkoon tai uimaan, saatikka oletettavasti epämukavat vaatteet jotka ei edes peitä. Nyt en viittiskään läskejäni esitellä, mutta enpä ois esitelly nuorenakaan, kyllä ne kurvit näky kokouikkarissa ja vaatteet päälläkin.

Vierailija
30/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Just viimeksi Hietsuun uimareissulle mennessäni törmäsin siellä näihin vatsallaan viltillä köllötteleviin nuoriin naisiin, jotka auliisti esittelivät p*rsettään stringibikineissään.

Tunsin myötähäpeää. Tuollainen ei vaan anna ihmisestä kovin älykästä kuvaa, kun ainoa päässä oleva ajatus on takalistonsa esittely.

Lisäksi jos tätä miettii ilman sukupuolirajoja niin kuinka monelle olisi OK, että miehet olisivat karvaiset pakarat paljaana stringeissa/tangoissaan?

Mä olen ainakin speedoissa rannalla, siinä on naisille silmänruokaa ja saattaa vähän stringit kostua muustakin kuin vedestä.

Selvästi huomannut että jotkut naiset käyvät kuumana kun on lapsi mukana.

Vierailija
31/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenkohan tulkinnut väärin kun minusta on tuntunut että jotkut naiset ihan tarkoituksella keikistelevät noissa naruissaan rannalla.. Olen ihmetellyt että miksi eivät vaan voi olla normaalisti. Jotenkin niin noloa huomata tuollainen. Monesti mietin myös että mitä ihmettä sillä huomiolla oikein tekee? 🤔 Eikö muuten osaa nähdä itseään hyvänä ja arvokkaana?

Vierailija
32/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos saat pahan mielen kun nainen on niin kuin haluaa, sun kannattaa varmaan pysyä pois rannoilta. Siitä olen aika varma, että hän ei pukeudu bikineihin sinua varten, ja tuskin välittää mielipiteistäsi.

Eli hän pukeutuu niihin miehiä varten. Edelleen vuonna 2019. Niin arvasinkin.

Luetun ymmärtäminen ja looginen päättely ei taida olla vahvuutesi. Jos joku ei pukeudu jonkun vuoksi jollain tavoin, niin miten päättelet pukeutumisen olevan esim. miehiä varten. Miksi ei esim. naisia varten, tai, yllätys yllätys, ihan itseään varten.[/quote

Päätä jo, kenelle haluat narup*rsettäsi esitellä.

Vierailija
33/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme keskustelu tämä on?

Mulla on taipumus atopiaan, ja aurinko tekee iholleni todella hyvää. Auringossa iholla muodostuu myös D-vitamiinia, jota näillä leveysasteilla ei todellakaan ole helppo saada liikaa.

Jos ehdin ja pääsen mökille, nakuilen siellä. Jos en, pötkötän mielelläni bikineissä joko rannalla tai puistossa. Harvoinpa kukaan tuijottaa. Iho kiittää.

Vierailija
34/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siinä käy kun parasta ennen päiväys menee ohi! Mikäs siinä hyväkroppaisten naisten on olla pikkuruisissa bikineissä kun itsetunto kunnossa 👍

Minullakin on itsetunto kunnossa, mutta jopa tavallisessa uimapuvussa rannalla vanhat ukot kyylää häpeilemättä kuolaamassa, poistun paikalta välittömästi tai kiedon pyyhkeen ympärilleni. Todella oksettavaa, en nauti tällaisesta todellakaan. Narustringejä en pukisi päälleni. Saa olla todella huomionkipeä jos toljottamisesta nauttii.

Vierailija
35/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos annettaisiin kaikkien pukeutua miten haluavat, sheimaamatta. Ja ajateltaisiin asioita muutenkin kuin setien fantasioiden kautta. Narubikinit voivat olla esim vain nyt muotia. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

Vierailija
36/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yli 30 astetta, niin todellakin saatan haluta mennä rannalle ottamaan aurinkoa bikinit päällä. Käsittääkseni bikinit ovat ihan mainstream-vaate uimarannoilla. En oikein käsitä mikä ongelma tässä nyt on. Kyllä, joskus jollain saattaa olla niin pienet bikinit, etten itse välttämättä laittaisi päälle, mutta eipä tuo minua hetkauta, koska Enemmän tai vähemmän sitä paljasta pintaa siellä uimarannoilla kuitenkin on. Pitäisikö jollain mittanauhalla alkaa käymään läpi kuinka paljon jotain pakaraa sattuu näkemään :D voi voi.

Vierailija
37/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi narubkinien ja vastaavien käyttäjät - se näytteleminen on kuin apinoiden esileikkiä.

Ei kai kukaan muu kuin pervo esittele intiimipaikkojaan julkisesti!

Tai sitten ne narut haarovälissä kiihottaa käyttäjäänsä.

Vierailija
38/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos annettaisiin kaikkien pukeutua miten haluavat, sheimaamatta. Ja ajateltaisiin asioita muutenkin kuin setien fantasioiden kautta. Narubikinit voivat olla esim vain nyt muotia. Ei siihen sen kummempaa syytä tarvita.

Kyllä siihen muitakin syitä on, johan täällä on mainittukin esittelyhalu ja muiden huomiosta nauttiminen.

Vierailija
39/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naaraat yrittää houkutella parhaita geenejä omaavia uroksia paikalle siittämään tulevat lapsensa.

Mikään ei ole muuttunut vuosituhansien varrella,vain muodot muuttuu ajan mukaiseksi.

Vierailija
40/66 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet jonne. 0/5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä