Miksi eronneet naiset haikailevat parisuhteen perään?
Eronneena miehenä en voi ymmärtää sitä hinkua mikä näillä naisilla on tuoda uusia ihmisiä lastensa elämään. Miksi ei jätetä lapsiviikkoja lapsille ja solmita yhtä tai muutamaa fwb-suhdetta omaa aikaa piristämään?
Kommentit (39)
Eronneet miehet tekevät samaa. Tai sitten he etsivät uuden reiän jo ennen eroa.
Mä erosin reilu 9v sitten avioliitosta.Sen jälkeen mulla on ollu 1 4v kestävä suhde.Meni tosi pitkään,kun näytin edes miehen lapsille.Lapset sai pikku hiljaa tutustua häneen.Uusperheen arkea en suostuisi koskaan elämään.Pärjään taloudellisesti yksin.Moni ei mieti lapsensa tunteita noissa asioissa.
Eikö eronnut voi haluta elää parisuhteessa, vaikka se ensimmäinen puoliso ei sopiva enää olisikaan?
Miksi luuseri-miehet tätä asiaa pohtivat?
Vierailija kirjoitti:
Talous.
Jos joku uusi mies haluaa alkaa maksamaan heilansa ja tämän perheen laskuja, niin se on hänen oma asiansa. Ei se ole tyhmä joka pyytää, vaan se joka maksaa...
Ei kaikkia kiinnosta mitkään fwb-kuviot tai muu pelkkä seksi, vaan nimenomaan halutaan sitä arjen jakamista ja yhteiseloa.
En myöskään näe automaattisesti "uusien ihmisten tuontia lasten elämään" mitenkään pahana asiana, jota pitäisi viimeiseen asti välttää.
Meillä lapset on exälläni vain joka toinen viikonloppu eli lapset on useimmiten minulla. En ole edes itse etsinyt vielä uutta parisuhdetta, mutta en näkisi sitä mitenkään huonona vaihtoehtona jos minulla olisi hyvä, turvallinen parisuhde kunnolliseen mieheen. Lasten isällä onkin tilapäissuhteet vaihtuneet tiheään, niitäkin on lapsille esitelty, mutta suhtautuvat lähinnä huumorilla isän tyttöystävätouhuihin. Varsinkin nyt kun sillä on tyttöystävä joka on vain 8 vuotta vanhempi kuin tytär...
Ei ihmistä ole tarkoitettu elämään yksin, paitsi jotain erakoita, jotka ovat harva poikkeus. Joku panosuhde ei korvaa kunnollista ihmissuhdetta.
En minäkään tajua. Millaisissa parisuhteissa ihmiset on oikein olleet kun haluaa muka kokea sen uudelleen?
Samaa olen miettiny itsekin. Exä esittelee jo neljättä miestään lapsille.
Minä olin naimisissa 20 vuotta. Olin sen jälkeen sinkkuna liki kolme vuotta, en käynyt yksilläkään treffeillä sinä aikana. Sitten kolahti ekalla näkemisellä molemmille niin lujaa, että olen toisissa naimisissa nykyään.
Asiaan: eron jälkeen vaikein asia minulle oli se, ettei ollut ketään, jolle olisin kertonut pikku asiat. Tyyliin ”näin juuri rusakon” tai ”kamal autokolari äsken” tai ”joku ihme tyyppi tuli sanoo tälläastä”. Ei sitä kaverille tai äidille soiteta rusakosta. Puolisolle kyllä.
Toinen vaikea asia oli läheisyyden puute. Ei ollut ketään, ketä halia. No, lapset joo, mutta eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luuseri-miehet tätä asiaa pohtivat?
Niinpä.
Minkälainen rooli sinulla ap on tässä sopassa? Oletko se katkera, hyvin yksinäinen ja puutteessa oleva ex-mies?
M43 kirjoitti:
Samaa olen miettiny itsekin. Exä esittelee jo neljättä miestään lapsille.
Otit siis lastesi äidiksi kevytkenkäisen naisen?
Vierailija kirjoitti:
Eronneet miehet tekevät samaa. Tai sitten he etsivät uuden reiän jo ennen eroa.
Sinusta nainen on pelkkä reikä?
Ai miten niin eronneet naiset haluaa parisuhteen ?! Kyllä se on kuules ihan päinvastoin. Tiedän todella monia eronneita naisia, itseni mukaan lukien, jotka ei todellakaan halua parisuhdetta eron jälkeen eivätkä missään nimessä ainakaan mitään yhdessä asumista kenenkään kanssa. No, eronneet miehet sen sijaan eivät osaa olla yhtään yksin! Heti pitää olla uusi eukko perseen juuressa. Tämä on niin nähty ja todella yleistä. Naiset mielummin karttaa vakavia suhteita ja monelle riittää yksi kerta koettua"avio-onnea" .
Vierailija kirjoitti:
Ai miten niin eronneet naiset haluaa parisuhteen ?! Kyllä se on kuules ihan päinvastoin. Tiedän todella monia eronneita naisia, itseni mukaan lukien, jotka ei todellakaan halua parisuhdetta eron jälkeen eivätkä missään nimessä ainakaan mitään yhdessä asumista kenenkään kanssa. No, eronneet miehet sen sijaan eivät osaa olla yhtään yksin! Heti pitää olla uusi eukko perseen juuressa. Tämä on niin nähty ja todella yleistä. Naiset mielummin karttaa vakavia suhteita ja monelle riittää yksi kerta koettua"avio-onnea" .
Nämä naiset ovat niitä "kaikki miehet ovat samanlaisia" - ajatusmaailmallaan, eivätkä pysty hyväksymään, että heissä itsessäänkin on jotain vikaa ettei parisuhde onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin erilaisen kuvan olen saanut Tinderiä ym. pelaamalla
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikkia kiinnosta mitkään fwb-kuviot tai muu pelkkä seksi, vaan nimenomaan halutaan sitä arjen jakamista ja yhteiseloa.
En myöskään näe automaattisesti "uusien ihmisten tuontia lasten elämään" mitenkään pahana asiana, jota pitäisi viimeiseen asti välttää.
Meillä lapset on exälläni vain joka toinen viikonloppu eli lapset on useimmiten minulla. En ole edes itse etsinyt vielä uutta parisuhdetta, mutta en näkisi sitä mitenkään huonona vaihtoehtona jos minulla olisi hyvä, turvallinen parisuhde kunnolliseen mieheen. Lasten isällä onkin tilapäissuhteet vaihtuneet tiheään, niitäkin on lapsille esitelty, mutta suhtautuvat lähinnä huumorilla isän tyttöystävätouhuihin. Varsinkin nyt kun sillä on tyttöystävä joka on vain 8 vuotta vanhempi kuin tytär...
Näinhän se on, ei äidin/isin uusia ystäviä tarvitse esitellä uusina äiti- ja isäpuolina, vaan vain ystävinä. Ystäviä tarvitsee jokainen, sen ymmärtää pienikin lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin erilaisen kuvan olen saanut Tinderiä ym. pelaamalla
Tiedätkö kuinka moni eronnut tai muuten vapaa nainen ei sitä palvelua käytä? Omassa lähipiirissäni on muutamia eronneita ja vapaita naisia, jotka eivät voisi edes ajatella menevänsä johonkin Tinderiin tai muuhun vastaavaan.
Talous.