Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa nyt!! Tinnitus ja univaikeukset

Vierailija
28.07.2019 |

Oon 13-vuotias joka sai hammasraudat noin 3kk sitten. Nyt mulla on alkanu tinnittää korvissa. En huomaa tinnitusta päivällä, mutta sittenkun meen huoneeseeni, jossa on hiljaista alkaa tinnitus. Oon hieronu niskojani ei oo auttanu. En ole altistunut melulle en ainakaan muista, että oonko. Voiko hammasraudat olla tän kaiken takana? Sain ne 3kk sit ja tinnitus alko vasta viikko sitten. Mikä homma? Ps tinnitus on vaan toispuoleista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu jotain luin, että huono purenta ja hammasraudat/hammaskojeet yms. saattaa aiheuttaa tinnitystä. Siksi veikkaan, että mun tinnitus on tullut hammasraudoista ja kojeista mitä mulla on suussa, koska oon hieronu niskoja eikä oo auttanu, melulle en oo altistunu tai mitään muutakaan. Hammasrautani ja kojeeni kitalaessa on tällä hetkellä minun mielestäni todennäköisin vaihtoehto miksi mulla on tinnitusta. Tää kyllä häiritsee hiljaisuudessa niin paljon...

Vierailija
22/26 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä unimusiikkia. Peittää tinnituksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Toivottavasti tätä tinnitusta ei tarvitse kauaa enään kuunnella.

Vierailija
24/26 |
19.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tinnitus hävinnyt

Vierailija
25/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä unimusiikkia. Peittää tinnituksen.

Voiko tällaisen ladata itselleen ja kuunnella eri laitteella? En haluaisi pitää kännykkää aina pään vieressä koko yön.

Vierailija
26/26 |
15.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinnitus: Kävin korvalääkärillä, joka totesi leuoissa pahat lihasjumit ja tulehduksen, johtuen synnynnäisestä kitalakihalkiosta. Lisäksi purin leukojani yhteen unissani.

Määräsi purentafysiologille, joka laittoi purentakiskon, jota pidän öisin. Auttaa etten rouhi hampaitani yöllä. Sain myös lihaksia rentouttavan lääkekuurin.

Tinnitus rauhoittui n. 4 kk kuluttua.

Vieläkin jos on niskat jumissa niin korvat huutaa.

Eli tinnitus voi johtua hammasraudoista.

Kärsivällisyyttä, ei välttämättä lakkaa heti parin viikon sisään.

Luultavasti ei jää pysyväksi, jos ei ole meluvamma.