Joku jolla on Nordean pankki, voisitko auttaa?
Tämä on iso pyyntö, mutta olisi mahtavaa jos joku voisi auttaa. Kerron tässä pääkohdat asiasta ja jos joku voi auttaa, luon sähköpostitilin, jonka kautta voin kertoa asiasta lisää!
Miehelläni on huomenna hammaslääkäriaika ja hän saa siellä ison annoksen rauhoittavia, joten hän ei voi itse ajaa sinne. Minulla ei ole korttia ja olemme tämän viikon aikana soittaneet kaikki ystävät ja sukulaiset läpi, mutta kukaan ei voi auttaa asiassa, joten tämä on viimeinen oljenkorsi, muuten en kirjoittaisi tästä tänne.
Mieheni saisi kyydin yhdeltä kaveriltaan, mutta hänellä ei ole tarpeeksi rahaa tulla tänne asti. Meillä on eri pankit tämän kaverin kanssa, eikä raha siirry hänelle tarpeeksi nopeasti, eikä hän todennäköisesti saa keneltäkään lainaa päästäkseen tänne. Ainoa bussilinja täällä ei kulje kesäisin ja taksi olisi todella kallis.
Voisiko siis joku, jolla on Nordean pankki, lähettää 20e tälle kaverille? Minulla on pankkina Op ja voisin laittaa heti rahan maksuun takaisin ja tietysti kuvan maksusta!
Tiedän että tämä on valtava pyyntö ja ymmärrän kyllä, jos kukaan ei uskalla luottaa tarpeeksi, mutta yrittänyttä ei laiteta!
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Mobile Payssä maksaja tarvitsee vain vastaanottajan puhelinnumeron, joka siis pitää olla rekisteröitynä Mobile Pay-sovelluksessa. Raha tulee heti. Toimii kaikkien pankkien tileille.
Ei se mikään reaaliaikainen ole kuin nordea-nordea välisissä tileissä. Sanan pankin tileissä se raha liikkuu reaaliaikaisesti ilman MobilePay:n.
https://www.mobilepay.fi/asiakastuki/mobilepay%20kayttajille/tietoa%20m…
Mulla on tehty useampi hammasleikkaus paikallispuudutuksessa mm. Höylätty hammasluuta ja laitettu siirre, ja joka kerta olen ajanut leikkauksen jlk kotiin. Joten AP jauhat potaskaa. Ja vielä huono provo, taidat testata, kuinka hönelöitä ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Asia ratkesi erään sukulaisen avulla.
Tämä ei ollut mikään huijausyritys, vaan tein aloituksen viimeisenä vaihtoehtona, koska kaikki oli jo yritetty.
Ap
No eihän tämä sitten mikään viimeinen vaihtoehto ollutkaan kun kerran asia hoitui sukulaisen avulla.
No nyt on kyllä siteerattava tätä: jätässesika!
"Mies on niin nöösä, ettei hammaslääkäriin pääse kädestä pitämättä! Vielä rauhoittavia tarvii. Ota ittelles MIES.
Miksei voisi itse ajaa hammaslääkäristä kotiin?
Saahan elämästään toki vaikean murehtimalla noinkin mitättömiä juttuja.
Höh. Tylsää. Olisit nyt vähän pidempään voinut vedättää.