Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku jolla on Nordean pankki, voisitko auttaa?

Vierailija
28.07.2019 |

Tämä on iso pyyntö, mutta olisi mahtavaa jos joku voisi auttaa. Kerron tässä pääkohdat asiasta ja jos joku voi auttaa, luon sähköpostitilin, jonka kautta voin kertoa asiasta lisää!

Miehelläni on huomenna hammaslääkäriaika ja hän saa siellä ison annoksen rauhoittavia, joten hän ei voi itse ajaa sinne. Minulla ei ole korttia ja olemme tämän viikon aikana soittaneet kaikki ystävät ja sukulaiset läpi, mutta kukaan ei voi auttaa asiassa, joten tämä on viimeinen oljenkorsi, muuten en kirjoittaisi tästä tänne.

Mieheni saisi kyydin yhdeltä kaveriltaan, mutta hänellä ei ole tarpeeksi rahaa tulla tänne asti. Meillä on eri pankit tämän kaverin kanssa, eikä raha siirry hänelle tarpeeksi nopeasti, eikä hän todennäköisesti saa keneltäkään lainaa päästäkseen tänne. Ainoa bussilinja täällä ei kulje kesäisin ja taksi olisi todella kallis.

Voisiko siis joku, jolla on Nordean pankki, lähettää 20e tälle kaverille? Minulla on pankkina Op ja voisin laittaa heti rahan maksuun takaisin ja tietysti kuvan maksusta!

Tiedän että tämä on valtava pyyntö ja ymmärrän kyllä, jos kukaan ei uskalla luottaa tarpeeksi, mutta yrittänyttä ei laiteta!

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei laita ventovieraalle rahaa. Menkää vaan suosiolla sillä taksilla tai perukaa aika ja varmistakaa seuraavalla kerralla kyyti ajoissa. 

Vierailija
2/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari84@gmail.com

Minä voin auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees Jusuffi vääntämään sitä kebabbia nyt vaan. Työ tekijäänsä kiittää! 50 settiä kun myyt niin kyllä siitä 20eur jää itsellekin.

Jos tarina nyt sattuisi olemaan totta niin laita mieluummin omaan facebookiisi. Paljon todennäköisempää, että joku vippaa siellä kuin täällä tuntemattomien ja kasvottomien kesken. 

Vierailija
4/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladatkaa mobilepay puhelimeen ja raha vaihtaa omistajaa sekunnissa.

Vierailija
5/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mobilepay tai siirto -sovellusta

Vierailija
6/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi aivan hyvin ajaa sinne hammaslääkäriin. Sitten tulee taksilla kotiin. Helppoa. 

Vierailija
7/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole Nordean pankkia, mutta toivottavasti asia ratkeaa.

Vierailija
8/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

1: Tottakai ymmärrän, ettei monikaan uskalla tätä tehdä. Tämä vaiva oli todella äkillinen, ja oli pakko ottaa ensimmäinen aika jonka sai. Jos ei mitenkään onnistu, sitten tottakai pitää vain mennä taksilla.

Ajattelin vain tätäkin kautta yrittää, kun täällä on välillä jotkut kyselleet vinkkejä kun rahat ovat olleet loppu ja moni on tarjoutunut antamaan ruokakassia tai jopa rahaa.

2: Minun pitää luoda sähköpostitili, siihen menee hetki. 

Ap

Vierailija
9/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi aivan hyvin ajaa sinne hammaslääkäriin. Sitten tulee taksilla kotiin. Helppoa. 

Ja se auto tulee itsekseen perässä jotenkin?

Ap, painu naistenhuoneelle, saat apua asap.

Vierailija
10/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mobilepayn käyttäjät, siirtyykö Mobilepayllä rahat oikeasti heti vai vasta seuraavana pankkipäivänä?

Vierailija
11/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

3: On ihan tosi, tottakai olen laittanut omaan Facebookiini tästä, mutta ei ole kukaan ainakaan vielä sanonut, että voisi auttaa.

4: Meillä ei ole tuota Mobilepayta, enkä tiedä onko kaverilla, pitää selvittää tätä mahdollisuutta vielä!

5: Voi tottakai, mutta epäilyttää jättää auto sinne yön yli.

6: Kyllä tämä jotenkin ratkeaa, jos ei muu auta niin tottakai sitten mies menee vain taksilla, vaikka kallista onkin. Hammaslääkäri ei vain kuulemma tahtoisi päästää taksin matkaan, kun mies tulee olemaan todella sekaisin, olisi parasta kun olisi joku tuttu mukana. 

Ap

Vierailija
12/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se auto tulee itsekseen perässä jotenkin?

Ap, painu naistenhuoneelle, saat apua asap.

Omalla sähköpostilla, ei millään uudella, keksityllä!

Vierailija
13/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minun pitää luoda sähköpostitili"

Miten erakkona elät yhteiskunnasta? Lähes kaikkialle tarvitaan nykyään sähköpostia. Huijaukselta tämä haisee.

Vierailija
14/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kyllä sähköpostitili, tottakai. En vain tahdo käyttää oikeaa tiliäni tällaisissa, koska tilanne on kuitenkin aika nolo.

Ymmärrän kyllä, että tämä vaikuttaa huijaukselta, mutta sitä se ei ole!

Ap

Vierailija
15/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten erakkona elät yhteiskunnasta? Lähes kaikkialle tarvitaan nykyään sähköpostia. Huijaukselta tämä haisee.

Minun vanhemmillani ei ole sähköpostia, vaikka elävät ihan normaalisti ja käyttävät jopa nettiä. Kumpikaan ei ole missään tarvinut sähköpostia. Minäkään en välttämättä tarvitsisi sähköpostia. Se on kyllä totta, että tämä on huijausaloitus. 

Vierailija
16/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on outoa, jos ei ole sillä kaverilla jotain lähellä olevaa naapuria ,jolta vippais 20 e ,eikä korttia, ei todellista. Siis ihan typerä kerjuu.

Vierailija
17/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kyllä sähköpostitili, tottakai. En vain tahdo käyttää oikeaa tiliäni tällaisissa, koska tilanne on kuitenkin aika nolo.

Ymmärrän kyllä, että tämä vaikuttaa huijaukselta, mutta sitä se ei ole!

Ap

Ja luulet, että pankkisiirrossa saisit henkilöllisyytesi pidettyä salassa? Paljon enemmän ne tilinumero paljastaa kuin sähköposti. 

Vierailija
18/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun vanhemmillani ei ole sähköpostia, vaikka elävät ihan normaalisti ja käyttävät jopa nettiä. Kumpikaan ei ole missään tarvinut sähköpostia. Minäkään en välttämättä tarvitsisi sähköpostia. Se on kyllä totta, että tämä on huijausaloitus. 

Sun vanhemmat eivät ole siis työelämässä? Eikö heillä silloinkaan ollut edes duunipaikan s-postia?

Vierailija
19/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sillä kaverilla on ylipäätään vara pitää autoa, jos edes 20e verran ei löydy rahaa?

Vierailija
20/67 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaalissa hammaslääkärissä saa niin kovia lääkkeitä etteikö taksilla voisi tulla. Ellei hammaslääkärillä ole anestesialääkäriä. 

Huijareita on monenlaisia :)