En ole koskaan kirjoittanut kenestäkään tutustani ilkeään sävyyn täällä
Ei ole vaan ollut tarvetta, vaikka kaikenlaisia ikäviä ihmisiä on matkan varrella tullut vastaan. Kannattaa hankkia se elämä ja unohtaa menneet (jos asia ei ole edes iso), eikä rypeä katkeruudessa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Ai minä kyllä olen puhunut ex-pomostani ja ex-miehestäni. Entä sitten? Totta on ollut ihan joka sana.
Ei vaan sinun mielipiteesi. Ei se mikään totuus ole, miten sinä asiat tajusit.
Minä luin, kuinka psyykkisesti sairas sisarpuoli solvasi minua palstalla. Vein hänelle vuosikausia kalliita lahjoja ja tuliaisia, mutta hän ei auttanut minua kertaakaan vakavan sairauteni aikana.
Yritin ymmärtää, koska eihän hän voi mitään henkiselle sairaudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Up town funk!
Down town monk!
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan muukaan kirjoittanut kenestäkään tutustaan ilkeään sävyyn.
Mä olen. So what? Mitäs loukkasivat minua. Jos mä loukkaisin heitä, sopisin asian, ettei tartte perään kirjoitella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä ole kukaan muukaan kirjoittanut kenestäkään tutustaan ilkeään sävyyn.
Mä olen. So what? Mitäs loukkasivat minua. Jos mä loukkaisin heitä, sopisin asian, ettei tartte perään kirjoitella.
Ja toisaalta jos joku tuttu loukkaantuu koska vika on hänessä itsessään, niin siinähän kirjoittelis ikävään sävyyn ja nolaisi vain itsensä koska mä pystyisin kyllä suuntaamaan syytökset häneen kun syy ei itsessäni ole.
Vierailija kirjoitti:
Minä luin, kuinka psyykkisesti sairas sisarpuoli solvasi minua palstalla. Vein hänelle vuosikausia kalliita lahjoja ja tuliaisia, mutta hän ei auttanut minua kertaakaan vakavan sairauteni aikana.
Yritin ymmärtää, koska eihän hän voi mitään henkiselle sairaudelleen.
Alentuva asenne, itse säsiinä vain yritit hyötyä lahjoja viemällä. Tiesitkö, että ainoa motiivi ihmisille tehdä jotain muiden hyväksi on se, mitä siitä itse saa? Turha esittää mitään hyväntekijää. Lakkasit jostain syystä saamasta sitä mitä hait jonka seurauksena lopetit "avunkin".
Minä kirjoitin Elinasta, kun toi minulle syntymäpäivälahjaksi ruman mariskoolin. Ei Elina tätä palstaa kuitenkaan lue.
Täh. En ymmärrä? What eva.