Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sähköpostiohjelma androidille

Vierailija
28.07.2019 |

Eikö androidin sähköpostiohjelmissa tosiaan ole minkäänlaisia roskapostiominaisuuksia? Ainoa kokeilemistani tähän mennessä Blue Mail mutta tuntuu vähän turhan massiiviselta ohjelmistolta puhelimeeni. Spammifiltterinhän luulisi olevan jokaisen sähköpostiohjelman perusominaisuus.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi olla? Roskapostit huomaa helposti ja niitä on vielä helpompi välttää. Minulle ei ole tullut yhtään vuosikausiin.

Vierailija
2/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gmail hyvä,ei yhtään roskapostia. Valikoiden kyllä mihinkään ilmoitan sähköpostiositteeni, vain pakollisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gmail hyvä,ei yhtään roskapostia. Valikoiden kyllä mihinkään ilmoitan sähköpostiositteeni, vain pakollisiin.

Elisa on vielä parempi eikä vakoile kaikkia postejasi.

4/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roskapostisuodatus on toteutettu nykyään pääasiassa palvelinpuolella, joten suodatusominaisuutta ei varmaankaan ole toteutettu monessakaan mobiilissa sähköpostiohjelmassa.

Jos saa paljon roskapostia, kannattaa tarkistaa sähköpostin palveluntarjoajan ohjeistukset suodatuksen osumatarkkuuden parantamiseksi.

Vierailija
5/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi olla? Roskapostit huomaa helposti ja niitä on vielä helpompi välttää. Minulle ei ole tullut yhtään vuosikausiin.

Pakostakin tässä n. 20 vuoden aikana on sähköpostiini alkanut tulemaan roskapostia päivittäin senverran, etten viitsi käsipelillä niitä sieltä perkkailla pois. Olen samaa osoitetta käyttänyt aina, enkä halua alkaa vaihtamaan. AP

Vierailija
6/6 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koska kaikki käyttää jotain googlen webmaileja ja tollaset sähköpostiohjelmat on niinsanotusti vanhanaikaisia. Myy sinäkin sielusi Googlelle ja anna heidän lukea postisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan