Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki tehdastyöt vaatii hyvää fyysistä kuntoa

Vierailija
28.07.2019 |

Ja kun sitä ei ole, niin sekään ei onnistu. Onko helppoa tehdastyötä olemassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, ei todellakaan vaadi. 

Vierailija
2/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mol. Fi kun katsoo niin vaaditaan. Ja saarioisten tehdastyöhönkin vaaditaan hyvää fyysistä kuntoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi. Olen elämäni huonoimmassa kunnossa (lihonut lääkkeen takia) ja työt sujuu silti.

Vierailija
4/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mol. Fi kun katsoo niin vaaditaan. Ja saarioisten tehdastyöhönkin vaaditaan hyvää fyysistä kuntoa.

No työhakemus ei ehkä ole se objektiivisin kuvaus siitä mitä työssä todella tarvitaan. Ilmoitusten mukaan ravintolan tiskarillakin täytyy olla kokemusta ja hyvät asiakaspalvelutaidot...

/1

Vierailija
5/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaadi. Olen elämäni huonoimmassa kunnossa (lihonut lääkkeen takia) ja työt sujuu silti.

Mitä työtä teet?

Vierailija
6/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työtä teet?

Käytän CNC-työstökeskuksia. Metallialalla.

Vierailija
7/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tarvitse. Joillakin on istumatyö. Tosin se on fyysisesti kuormittavampaa. Niskat, hartiat ja selkä voi olla välillä kovilla.

Itse olen jalkojeni päällä ja liikun koko työpäivän. Eikä sekään mielestäni kuntoa vaadi. Välillä venyttelen jalkojani työpäivän aikana.

Vierailija
8/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi hyvää kuntoa. Kun on liian rankkaa, voi jäädä sairaslomalla.

Vierailija
9/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on helppo tehdastyö. Ei vaadi hyvää kuntoa

Vierailija
10/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tehdastyö yleensä sen kummempaa kuntoa vaadi kuin toimistotyökään.

Kummassakin on etua hyvästä peruskunnosta, kummassakin väijyy selkäsairauden vaara kun toimistossa kökötetään tietokoneella ja CNC- konestaja kumartelee ja kurkottelee koneensa ääressä ja monissa tapauksissa nostelee työstettäviä kappaleita.

Vierailija
11/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtaassa työskentelen ja kyllä lihavista & huonokuntoista näkee päällepäin että koville ottaa. Hallissa pelkkä noin puolen kilsan (300-500m) siirtyminen pukkarista työpisteelle pistää puuskuttaa. Jalat vispaa viimeisiään ja huokaus kun pääsee omalle työtuolille. Siitä kolmet tauot noin 300m päässä ja vessa.

Välillä säälittää miksi ei itse tajua tilannetta.

Vierailija
12/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on helppo tehdastyö. Ei vaadi hyvää kuntoa

Millainen tehdastyö?

Vierailija
13/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin joskus exculla Nokian Salon tehtaalla. Linjan ääressä oli myös hyvin tuhtia tapausta, joten ei se nyt ihan aina niin hyvää kuntoa vaadi.

Vierailija
14/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli todella rankkaa liha-alan tehtaassa, kun piti ihan seistä koko työpäivä. Äärimmäisen kuormittavana koin myös, kun pihvejä piti osata laskea rasiaan tuotteesta riippuen 3-10. Byhyy

Vierailija
15/15 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Assburger kirjoitti:

No ei tehdastyö yleensä sen kummempaa kuntoa vaadi kuin toimistotyökään.

Kummassakin on etua hyvästä peruskunnosta, kummassakin väijyy selkäsairauden vaara kun toimistossa kökötetään tietokoneella ja CNC- konestaja kumartelee ja kurkottelee koneensa ääressä ja monissa tapauksissa nostelee työstettäviä kappaleita.

Nosturia käytän kappaleiden nostossa. Painavat sen verran. Kumartelua on kyllä, mutta itsellä menee niskat enemmän jumiin tässä kannettavan kosketuslevyä käyttäessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän