Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet varoo vahvatahtoista naista

Vierailija
28.07.2019 |

Mikä siinä pelottaa?

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvatahtoinen nainen on yleensä = vaikea nainen

mies51v

Vierailija
22/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä menee taas puurot ja vellit sekaisin. Vahvatahtoinen nainen EI tarkoita rääväsuuta pomottelevaa bitciä, vaan ihan muuta. Vahvatahtoinen ihminen ymmärtää ihmisten erilaisuuden ja hyväksyy sen. Vahvatahtoinen ihminen myös antaa sen kumppaninsa olla oma itsensä yrittämättä muokata toista. Tämä on sitä vahvatahtoisuutta, ei rääväsuisuus, eikä justiinamalli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvatahtoinen = kiukkupylly.

Ei vaan jaksa. Siksi.

Vierailija
24/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sietääkin varoa.

t: vahvatahtoinen nainen

Vierailija
25/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Kyllä minä vaan varon kauniita naisia.

Et usko että kaunis nainen olisi kaunis myös sisältä ja haluaisi sitoutua juuri sinuun? Sinä et riitä?

Surullista.

Vierailija
26/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heikko.

Vierailija
27/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska "vahvatahtoisuus" on lähes poikkeuksetta kiertoilmaus itsekkyydelle.

Usein pakettiin kuuluu ilkeä kommentointi, muiden väheksyntä ja yleinen negatiivisuus. Niiden yhteisnimitys on usein räväkkä. Itse välttelen kyllä, kun en halua mielialan pilaajia seuraani.

Vierailija
28/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jaksa. Siksi.

Kuulostat kiukkupussilta joka osaa tehdä kompromisseja.

Vierailija
29/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan jaksa. Siksi.

Juuri näin! Ja miksi jaksaa, kun kauniita nättejä on muitakin, kuin niitä kiukkupyllyjä. Ne ottaa niitä, ketä ei muuta ehdi saada.

Vierailija
30/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä menee taas puurot ja vellit sekaisin. Vahvatahtoinen nainen EI tarkoita rääväsuuta pomottelevaa bitciä, vaan ihan muuta. Vahvatahtoinen ihminen ymmärtää ihmisten erilaisuuden ja hyväksyy sen. Vahvatahtoinen ihminen myös antaa sen kumppaninsa olla oma itsensä yrittämättä muokata toista. Tämä on sitä vahvatahtoisuutta, ei rääväsuisuus, eikä justiinamalli.

Kyllä se yleensä rääväsuuta tarkoittaa, kun naiset itseään vahvatahtoiseksi kuvaavat. Kuvaamasi terveen assertiiviset ihmiset eivät tee siitä numeroa, koska heille se on ihan tavallinen juttu, eikä erikseen mainittava asia.

Vierailija
31/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota, mutta sellaisten seura ei myöskään kiinnosta. Jätän muille miehille nämä vahvatahtoiset naiset.

Vierailija
32/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se yleensä rääväsuuta tarkoittaa, kun naiset itseään vahvatahtoiseksi kuvaavat. Kuvaamasi terveen assertiiviset ihmiset eivät tee siitä numeroa, koska heille se on ihan tavallinen juttu, eikä erikseen mainittava asia.

Tätä juuri tarkoitin. Ei ymmärretä sitä, että se rääväsuu ei ole vahvatahtoinen, ainoastaan huonokäytöksinen.

Vierailija
33/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä juuri tarkoitin. Ei ymmärretä sitä, että se rääväsuu ei ole vahvatahtoinen, ainoastaan huonokäytöksinen.

Tarkoittaa kenellekin mitä tarkoittaa. Itse olen oppinut, että jos nainen kertoo olevansa esimerkiksi vahvatahtoinen, itsenäinen, räväkkä tai kunnianhimoinen, niin kierrän kaukaa. Varmaan sama juttu kuin jos mies korostaa olevansa kiltti.

Vierailija
34/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin.

Suurin osa täällä väittelevistä vaikuttavat itse huonosti käyttäytyviltä, jotka suuttuvat jos kaikki ei mene kuten HE haluavat.

Vierailija
35/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan ”heikon” naisen. Muiden kanssa ei kemiaa löydy. Ei voi mitään.

Vierailija
36/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tollaset naiset usein kertoo haluavansa itseään vahvemman miehen, joka "pitää aisoissa". Eli kaiketi näitä kaljottelevia verkkopaitaisia nyrkkijormia jotka örähtää että nyt akka prkl sinne hellan ääreen, mikään heikompi ei käy.

Vahvatahtoinen nainen ei sopeudu perinteiseen naisen rooliin.Siitä et itselles kodinhoitajaa/ruuanlaittajaa saa.Ja kaljottelevaa miestä se ei edes nurkissaan katsele .Uhoilevat miehet ei hänen kanssa pärjää.

En minä (eikä kukaan tuntemani nainen) ole kodinhoitaja, enkä ole mikään "vahvatahtoinen ja voimakas," vaan ihan perustallaaja.

Vierailija
37/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et usko että kaunis nainen olisi kaunis myös sisältä ja haluaisi sitoutua juuri sinuun? Sinä et riitä?

Surullista.

Ei, vaan elämä on opettanut että vahvatahtoiset ja kauniit naiset ovat silkkoa sisältä. Surullista.

Vierailija
38/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räväkkä, vahvatahtoinen, temperamenttinen = rasittava kiukkuaja

Ihmiset kuvittelevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita. Ihan perusimmeisiä meistä 99% on.

Vierailija
39/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista.

Ei, vaan elämä on opettanut että vahvatahtoiset ja kauniit naiset ovat silkkoa sisältä. Surullista.

Se että elämä on lannistanut sinut ei tee siitä faktaa.

Vai väitätkö olevasi aina oikeassa ja muissa on vika?

Vierailija
40/47 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan hevosen suusta (lainaus erään miehen kanssa käydystä keskustelusta) :

"Koska mä en pärjää niille".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi