Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei käy pesulla

Vierailija
28.07.2019 |

Olen nyt viettänyt sukumökillä 9 päivää ja me muu seurue saunomme ja suihkuttelemmme, mutta ei anoppini. Hän ei ole kertaakaan peseytynyt. Itsestä tämä tuntuu oudolta käytökseltä vaikka ikää hänellä onkin ensi vuonna 70.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko se?

Vierailija
2/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vieressä haistellut. Onko siis normaalia olla pitkiäkin aikoja peseytymättä?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haiseeko se?

Onko se kuallut?

Vierailija
4/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuollut. Ehkä minä vain olen omien vanhempieni kanssa tottunut sitten liikaan puhtauteen.

Ap

Vierailija
5/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhukset peseytyy muutenkin harvemmin, mutta yhdeksän päivää peseytymättä helteillä on kyllä jo liikaa. Voisit vaikka huomauttaa asiasta.

Vierailija
6/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on liikaa? Minä en ainakaan kehtaisi siitä huomauttaa muille kuin omille lapsilleni ja miehelleni.

Vierailija
7/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käske kumppaniasi kysymään, miksi hänen äitinsä ei käytä suihkua talossa. Yhteissaunaan ei kenenkään tarvitse tulla.

Vierailija
8/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi se on liikaa? Minä en ainakaan kehtaisi siitä huomauttaa muille kuin omille lapsilleni ja miehelleni.

Kyllä nyt muinaiset suomalaisetkin peseytyi kerran viikossa. Tietysti jos se ei haittaa niin mikäs siinä sitten, mutta kyllä minun mummoni huomautti meille kakaroille, jos me ei käyty pesulla tarpeeksi usein. Uhkaili, että tulee täitä päähän. 

Vierailija
9/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme kyttääjä. Vahditko anoppia 24/7 ?

Vierailija
10/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vastavalmistuneena labrassa. Muori toi pissanäytettä ja kyselin rakkoajat ja muistitteko alapesun.

Vastaus oli, että kyllä minä kerran viikossa saunassa 😊

Eri sukupolvea niin näin juu...

Vierailija
11/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni mökki ja siihen kyllä kiinnittää huomion jos muut saunovat, uivat meressä ja suihkuttavat ja yksi ei osallistu.

Ap

Vierailija
12/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin laiska peseytyjä, mutta 9 päivää on kyllä liikaa. Normioloissa minulla 60 + väli on noin 6 päivää. Syy : koen sen rasittavaksi eli olen laiska, toiseksi kuivun ja täytyy rasvata, mikä on vielä rasittavampaa.

Anoppisi ei ole edes ollut järvessä ?

Vierailija
13/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kertaakaan uinut, saunonut tai suihkutellut.

Ap

Vierailija
14/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vanha äitini käy harvoin suihkussa, mutta tekee kyllä wc:ssä alapesun ja pesee myös esim. kasvot, kainalot ja niskan lavuaarin päällä. Ehkä sinun anopillasi on sama tapa.

Vierailija
15/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äitisi käy harvoin suihkussa?

Vierailija
16/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei haise, niin mitä se haittaa? Itse olen näitä, joiden on _pakko_ peseytyä joka ilta, mutta tiedän myös ettei tästä terveyshyötyä ole.

Vierailija
17/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei haise pahalle niin en huolestuisi.Anoppini käy kyllä pesulla mutta ei käytä saippuaa, ei deodoranttia ja nykäisee jo käytetyt polyesterrytkyt päälle...ja iloisesti totesi että hänellä ei koskaan hiki haise...käryää aivan hirveästi , itse ei haista. Ihana on muuten niin en henno sanoa.Iäkäskin jo on. Olen miettinyt että täytyy pakottaa mies sanomaan äidilleen asiasta.Kun hajun huomaa kyllä muutkin.

Vierailija
18/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän kenties käynyt pesulla silloin, kun muut nukkuvat? Jos näillä helteillä joku olisi peseytymättä viikonkin, haisisi pahalle ja pitkän matkan päähän.

Vierailija
19/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni mökki ja siihen kyllä kiinnittää huomion jos muut saunovat, uivat meressä ja suihkuttavat ja yksi ei osallistu.

Ap

Ei hän halua esitellä kroppaansa muiden edessä, vaan pitää yksityisyyden. Kai hän yksin voi mennä myös peseytymään, jos hänelle jätetään vettä? Tai kaupunkiin.

Vierailija
20/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesuvadissa onnistuu niin hiukset, kainalot, alapää kuin varpaatikin, muun ihon voi pyyhkiä kostetulla liinalla tai kuivaharjata. Moni joutuu tekemään näin ikääntyessään, koska iho ei kestä suihkuttelua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä