Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi ei käy pesulla

Vierailija
28.07.2019 |

Olen nyt viettänyt sukumökillä 9 päivää ja me muu seurue saunomme ja suihkuttelemmme, mutta ei anoppini. Hän ei ole kertaakaan peseytynyt. Itsestä tämä tuntuu oudolta käytökseltä vaikka ikää hänellä onkin ensi vuonna 70.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän kenties käynyt pesulla silloin, kun muut nukkuvat? Jos näillä helteillä joku olisi peseytymättä viikonkin, haisisi pahalle ja pitkän matkan päähän.

Anoppi on varmaan laittanut ruuat, siivonnut mökin, vahtinut lapset ja lämmittänyt saunaa. Yöt se nauttii rauhasta ja uiskentelee meressä:)

Vierailija
22/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pystyy kyllä yksinkin peseytymään. Nukkuu alasti julkisissa tiloissa joten en usko kovin häveliäs olevan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pystyy kyllä yksinkin peseytymään. Nukkuu alasti julkisissa tiloissa joten en usko kovin häveliäs olevan.

Ap

Vierailija
24/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin! Anoppi on nauttinut istumisesta ja minä olen hoitanut muun ohjelman. Ei istuessa ehdi kyllä hiki tulla.

Ap

Vierailija
25/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huooh. Miksi nämä oudosti käyttäytyvät tai muuten ärsyttävät ovat aina anoppeja?!

Eli kommentoijat ovat miniöitä. On kumminkin miehesi äiti, mieti sitä.

Ja 69 v ei todellakaan ole mikään vanhus! Monet ovat vielä työelämässä, varsinkin pidemmälle kouluttautuneet.

Aloitukseen sanon, että voihan se anoppisi käydä pesulla illalla muiden jälkeen, o assa rauhassa. Tai sitten varhain aamulla, kun vielä nukut.

Vierailija
26/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi äitisi käy harvoin suihkussa?

En tiedä, mutta oletan asian liittyvän siihen, että äitini on asunut pitkälti yli kaksikymppiseksi asunnoissa, joissa ei ole ollut sisävessaa eikä suihkuakaan. Pesut on hoidettu saunalla pesuvadin avulla. Kaipa se on jäänyt tavaksi.

14

Vierailija
27/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olisi hyvä lähteä suunnittelemaan anopille hoitolaitosta. Kun ajantaju ja siisteys puuttuu, seuraavana on ruuan ja juoman unohtaminen, joten olisi ehkä hänen kanssaan keskusteltava, että saatte hänen kognitiivisetkin toiminnot kartoitettua, että ei tarvitse teidän katua jos jotakin pahempaa ehtii talven aikana tapahtua. 

Vierailija
28/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun vanha äitini käy harvoin suihkussa, mutta tekee kyllä wc:ssä alapesun ja pesee myös esim. kasvot, kainalot ja niskan lavuaarin päällä. Ehkä sinun anopillasi on sama tapa.

Samoin, se joka suihkuttelee kerran viikossa.

Vierailija
29/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Sofia Pörlööf myöskään päässyt kertaakaan suihkuun vankilassa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi