Muistatteko sen vanhan legendan, jonka mukaan korvis miehellä tarkoittaa homoutta?
Kun olin lapsi ysärillä, niin joku koulukaveri kertoi "faktana" tämän. Eli jos miehellä on korvis vasemmassa korvassa, se tarkoittaa, että hän on homoseksuaali. Tietenkään tuo ei nykyään pidä paikkaansa, mutta onko tuolla johonkin maailmanaikaan ollut totuuspohjaa? Vai onko kyseessä vain elämänkoululaisten keskuudessa levinnyt urbaani legenda?
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Oikeassa korvassa oli homo ja vasemmassa hetero. Muistan kun kävin ottamassa lävistyksen korvalehteen, niin se lävistäjä vielä varmisti, että varmaan vasempaan laitetaan, ettei luulla "siksi tietyksi miestyypiksi".
Oras Tynkkysellä näyttää olevan jopa kaksi korvista vasemmassa korvanlehdessä... 🤔
Jestas, miten hyvin tämä keskustelu kuvaa koko palstan olemusta. Vuositolkulla väännetään jotain eipäs juupas- "faktaa". Legendaksi ei tästäkään korvis-homo- keskustelusta ei ole, vaikka ajoittain tännekin uutena nostetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vanha juttu joka pitää edelleenkin paikkansa. yksi korvis ja vasen= homo, mutta moni nuori ei tätä enää tiedä eli olisiko menettänyt merkityksensä.
Mistä tällainen pelleily on edes keksitty? Mitä väliä sillä on kummassa se on?
Maalaisten mielikuvitustarina. Niillä on tylsää niin kehittävät folklorea.
Miehelläni on ollut korvis vasemmassa kasarilta lähtien ja on edelleen. Hän on 55 ja erittäin hetero. Parisuhteissa usean kauniin naisen (kaksi valokuvamallia ja minä) kanssa, kaksi poikaa ja rakastelemme päivittäin.
N 59
Homon tunnistaa siitä että hän panee vain miehiä.
Tai on miespuolinen homofobikko eli kaappihomo jolla on ongelmia itsensä kanssa.
Tiedetty tosiasiahan se on, siksi korvakorusta miehellä käytetään nimitystä homonhoukutin.
Kaikki miesmuoti tulee homojen kautta. Esimerkkinä vaikkapa juuri korvikset, tatuoinnit, nahkaliivit, lippikset, tennissukat, vaimonhakkaajapaidat, ruutupaidat. BMW-auto. Näitä on loputtomasti.
Lapsena olin saanut lainata mummoni korvarenkaita (ei lävistettävät). Halusin leikkiä jotain merirosvoa. Isäni suuttui ne nähdessään, että mikäs neiti susta on tullut. Tästä homoasiasta olikin siis kysymys, kun olen tähän päivään asti miettinyt, että mikä siinä niin suututti.
Usein se korvispoika oli naisellinen, vaikka olisi ollut ilman korvista. Ja kiltin oloinen? Jos joku miehekäs sen korvaansa olisi laittanut, se olisi ollut vaan joku erikoinen killutin.
Vierailija kirjoitti:
Homo tai ei, onhan ne typerän näköset "miehellä".
Minä olen homo ja mulla on molemmissa korvissa. Ei ole typerän nököiset, vaan korostaa ulkonäköä.
Katson nykyäänkin, kummassa korvassa se korvis on. Jotenkin muistelen oikea.
Jos on niin heikko itsetunto että pitää tällaisia miettiä, niin parempi ettei laita ollenkaan. Oman kokemukseni mukaan ne eniten homottelevat ja miehuuttaan korostavat mieslapset ovat yleensä itse hukassa seksuaalisuutensa kanssa. Antakaa porata vaan reilusti saviruukkuun jos sellaisesta haaveilette, ei se yhtään vähemmän mieheksi tee. Itellä renkaat killuneet jostain ysäriltä molemmissa korvissa eikä kyllä ole ikinä kiinnostanut jonkun juntin mielipide asiasta.
Kukaan heteromies ei pidä korvakoruja.
#facts