Mikä teitä ei ärsytä, mikä monia muita ärsyttää?
Minua ei ärsytä ruotsi yhtään. Saisi alkaa jo ekalta luokalta ja sitä saisi kuulla enemmän kadulla.
Toinen, mikä minua ei ärsytä, on miehet. Minusta miehet ovat kivoja. Olen nainen.
Kommentit (12)
Nämä molemma edellä mainitut (ruotsi ja verot).
Lisäksi odottaminen ei haittaa yhtään. Olen hyvä odottamaan. Siinä on hyvää aikaa ajatella ajatuksiaan ja tarkkailla muita ihmisiä (yleensä en surffaa kännykällä).
Hiljaisuus tai rauhallisuus ei ärsytä, mutta monia muita ihmisiä ärsyttää.
Saatetaan jopa kysyä, että miksi olet niin hiljainen?
Milloin äänekkäältä on kysytty, että miksi puhut noin paljon/liikaa?
Sää. Ei mua haittaa räntäsade, tuuli tai pilvinen sää tms.
Elämässä on paljon epä-ärsyttäviä asioita. Oma teini-ikäinen poika. Lämpö kesällä. Naapurin tai tuttavan menestyminen. Hiljaisuus.
Sää. Satoi, paistoi, mitä vaan, en jaksa ottaa hikeä siitä että on huono sää koska sille ei oikeasti voi mitään.
Kiva kun on 4 vuodenaikaa.
Mä rakastan pilvisiä päiviä.
Saan myös iloa siitä, jos jotain typerää kersaa komennetaan tai ignoorataan tai kohdellaan muuten töykeästi.
Eikä ärsytä yhtään, vaikka viina, tupakka ja lihansyönti deletoitaisiin maapallolta kokonaan.
Epäjärjestys kotona. Oikeastaan nautin kaiken roinan ollessa jo valmiiksi käsillä ja voi jatkaa projektejani ohimennen, kun ei tarvitse kaivaa ja laittaa aina välillä roinaa pois. Sinkku-nainen
Itseäni ei haittaa yhtään pimeys/kaamos talvella. Kesällä taas ei haittaa,jos on alle 25 lämmintä.
Vierailija kirjoitti:
Verot. Mulla ainakaan ei verot ole ongelma. Enemmän harmittaa pieni palkka.
Ihan ymmärrettävää, pienituloiset eivät maksa juurikaan tuloveroa
Verot. Mulla ainakaan ei verot ole ongelma. Enemmän harmittaa pieni palkka.