Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Venetsiassa käyneet

Vierailija
28.07.2019 |

minkälaisia kokemuksia teillä on? Mistä tykkäsitte ja mistä ette? Venetsia on ollut listallani pitkään, mutta tiedän myös, että se on aikamoinen turistirysä eikä se hirveästi houkuta. Olisi kiva saada vastauksia.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran olen käynyt ja toivottavasti vielä joskus varaten enemmän aikaa. Liikuimme autolla Italiassa ja oli kyllä tietysti kallis jättää se vierailun ajaksi parkkitaloon. Hotellin otimme läheiseltä Lidon saarelta, mikä muutenkin olisi ollut ehdottomasti kiehtova kokemus, upea hiekkaranta siellä mm. Sukella syvemmälle Pyhän Markuksen aukiolta esim ja löydä niitä ravintoloita joita paikallisetkin suosivat. Me onnettomat nälissämme hönkäsimme lähes heti ensimmäiseen näkemäämme ravintolaan aukion lähellä ja oli kallis, aika mitätön jne. Ruusukauppiaat minua eniten ärsyttivät. Tulivat ihan iholle niitä kukkiaan kauppaamaan ja niitä oli riesaksi asti. Täysi ignooraus heille. Toiv ovat jotenkin rajoittaneet heidän toimintaa.

Tämä siis kesäkuussa neljä vuotta sitten. Ennen reissua varoiteltiin minua siellä vallitsevasta löyhkästä, mutta en tuota hajua havainnut lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla