Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seuraavavatko teidän puolisot puhelimella missä liikutte?

Vierailija
27.07.2019 |

Esim IPhonen etsi ystäväni sovelluksella tai jollain muulla? Mitä mieltä asiasta?

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei seuraa, mutta ei minua kyllä haittaisi jos haluaisi seurata. Kun lapsi tuosta kasvaa, varmaan asennetaan koko perheen puhelimiin tuollainen seurantasovellus, että tietää missä toinen on, jos jotakin sattuu tai ei ala kuulua kotiin. 

Tämä meilläkin, vaikka muut uskoo stalkkaukseksi. Ei bussia tai rekkaa ajaessa kirjotella viestejä. Nukun paremmin kun tiiän toisen selvinneen ajosta turvallisesti kotiin.

Vierailija
22/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei seuraa, mutta ei minua kyllä haittaisi jos haluaisi seurata. Kun lapsi tuosta kasvaa, varmaan asennetaan koko perheen puhelimiin tuollainen seurantasovellus, että tietää missä toinen on, jos jotakin sattuu tai ei ala kuulua kotiin. 

Tämä meilläkin, vaikka muut uskoo stalkkaukseksi. Ei bussia tai rekkaa ajaessa kirjotella viestejä. Nukun paremmin kun tiiän toisen selvinneen ajosta turvallisesti kotiin.

Eikö voi laittaa viestiä perille päästyä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tulis mieleenkään seurata. Whatsappilla kyllä seuraan, että ulkomailla asuvat lapset ovat olleet ” paikalla” eli siis ovat hengissä.

Vierailija
24/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seuraa. En pidä tuollaista normaalina, olen ollut allerginen kaikelle mustasukkaisuudelle ensimmäisen liittoni jälkeen.

Kuinka mones kierros nyt menossa, ja kuinka monta vielä edessä?

Vierailija
25/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mies keikkatöissä ja eletään eri kaupungeissa. Helppoa kun ei tartte kysellä missä päin meet tai monelta tuut, kun näkee sijainnin. Molemmat näkee toisensa eikä se oo sillai kummastakaan stalkkausta.

Eksän kanssa asuttiin yhteen väliin kaksi vuotta eri kaupungeissa. Ei koskaan tullut tarvetta tietää toistemme sijaintia. Soitettiin tai laitettiin viesti mahdollisesti saapumisajasta tavattaessa. 

Vierailija
26/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei tulis mieleenkään seurata. Whatsappilla kyllä seuraan, että ulkomailla asuvat lapset ovat olleet ” paikalla” eli siis ovat hengissä.

Ovatko isänsä luona Gambiassa?

Vierailija
27/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Mies keikkatöissä ja eletään eri kaupungeissa. Helppoa kun ei tartte kysellä missä päin meet tai monelta tuut, kun näkee sijainnin. Molemmat näkee toisensa eikä se oo sillai kummastakaan stalkkausta.

Kuinka usein tsekkaat hänen sijaintinsa erossa ollessanne? 

Vierailija
28/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuraa. Jos seuraisi, saisi etsiä uuden seurattavan. En halua suhdetta, jossa ei ole yhtään luottamusta. Tuollaiset stalkkausohjelmat kertovat sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kontrolloinninhalusta.

Vierailija
29/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuollainen ole laitonta? Itse en seurustelisi rikollisen kanssa.

Ja mikäköhän laki kieltää? Onkohan myös suusanallisesti oman sijainnin kertominen rangaistavaa?

Vierailija
30/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa seuratakin, en tiedä. Ei se haittaa, koska pienet ympyräni on koti, työpaikka ja kauppa.

Vierailija
31/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jaettu sijainti. Katson miehen sijainnin joskus, kun olen tekemässä ruokaa, jotta tiedän kauan kestää kotiin. Joskus katson, jos hän ei pitkään aikaan vastaa viestiin.

Luulen, että mies ei katso tätäkään.

Vierailija
32/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei seuraa. En pidä tuollaista normaalina, olen ollut allerginen kaikelle mustasukkaisuudelle ensimmäisen liittoni jälkeen.

Kuinka mones kierros nyt menossa, ja kuinka monta vielä edessä?

Toinen ja viimeinen. 15 vuotta takana.

Vierailija
33/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seuraa. Jos seuraisi, saisi etsiä uuden seurattavan. En halua suhdetta, jossa ei ole yhtään luottamusta. Tuollaiset stalkkausohjelmat kertovat sairaalloisesta mustasukkaisuudesta ja kontrolloinninhalusta.

Kaikenlaiset mt-kuntoutujat täällä vetelee mutkat suoriksi. Jos itse olet mustasukkainen, ei se tarkoita, että muiden parisuhteet tai perheet olisivat yhtä kuralla kuin omasi. Yritä hyväksyä se, että muut voivat olla ihan onnellisia ja tyytyväisiä.

Vierailija
34/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei seuraa enkä antaisi seurata. Suhde ei ole kovin hyvillä kantimilla, jos luottamusta pitää rakentaa stalkkauksella.

Vierailija
35/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on jaettu sijainti. Katson miehen sijainnin joskus, kun olen tekemässä ruokaa, jotta tiedän kauan kestää kotiin. Joskus katson, jos hän ei pitkään aikaan vastaa viestiin.

Mitä tarkoittaa pitkään aikaan? Miksi nykyään ei enää soiteta ja kysytä hei missä olet ja milloin tulet? 

Vierailija
36/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa pitkään aikaan? Miksi nykyään ei enää soiteta ja kysytä hei missä olet ja milloin tulet? 

Riippuu siitä, kuinka kiire on vastauksen kanssa. Puhelimesta siis katson, soitanko vai en. En soita, jos ei niin kiire, jos näen hänen olevan autossa tai töissä. Autossa hän puhuu jatkuvasti puhelimeen.

Soitan vain silloin, kun tarvitsen vastauksen heti. Mies vastaa vaikka palaverissa minulle, koska tietää, etten muuten soita. Tekstailen lähinnä.

Vierailija
37/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei seuraa enkä antaisi seurata. Suhde ei ole kovin hyvillä kantimilla, jos luottamusta pitää rakentaa stalkkauksella.

Ei se ole stalkkausta. Se on avoimuutta. Kaikki kortit näkyvillä. Ei mitään salattavaa.

Vierailija
38/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole käytössä stalkkaussovelluksia, mutta mies on katsonut äpillä missä olen menossa, kun olen lainannut hänen autoaan. Auto ilmoitti ajellessani, että ”lähetetään sijaintia”.

Kysyin suoraan asiasta, mies valehteli ettei tarkistanut auton sijaintia. En tiedä kumpi on pahempi, se että hän stalkkasi vai se että hän valehteli.

Tästä on puoli vuotta, vieläkin yhdessä. Mustasukkainen on muutenkin, en tiedä miksi olen tässä vielä (lue: lähteminen ON vaikeaa).

Yhtään stalkkaussovellusta en suvaitsisi, jos sellaista ehdottaisi. Tuo riitti.

Vierailija
39/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ole stalkkausta. Se on avoimuutta. Kaikki kortit näkyvillä. Ei mitään salattavaa.

No on se stalkkausta. Luottamusta ja avoimuutta on luottaan kumppanin sanaan eikä siihen tarvita mitään stalkkausohjelmia. 

Vierailija
40/94 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä ei ole käytössä stalkkaussovelluksia, mutta mies on katsonut äpillä missä olen menossa, kun olen lainannut hänen autoaan. Auto ilmoitti ajellessani, että ”lähetetään sijaintia”.

Kysyin suoraan asiasta, mies valehteli ettei tarkistanut auton sijaintia. En tiedä kumpi on pahempi, se että hän stalkkasi vai se että hän valehteli.

Tästä on puoli vuotta, vieläkin yhdessä. Mustasukkainen on muutenkin, en tiedä miksi olen tässä vielä (lue: lähteminen ON vaikeaa).

Yhtään stalkkaussovellusta en suvaitsisi, jos sellaista ehdottaisi. Tuo riitti.

Miksi et ole jo jättänyt sitä sikaa? Kun seuraa oman autonsa sijaintia, varmasti myös pettää! Autonsa lisäksi arvatenkin myös sinua. Vai etkö pysty jättämään sitä sikaa sen auton takia?