Katinkullan saunamaailma
Millainen on nykyään Katinkullan saunamaailma? Ilmeisesti nykyään taas yhteiskäytössä, mutta ilmeisesti asupakko? Välissähän se oli jaettuna, mikä oli huono. Paras oli ennen sitä, kun oli yhteiskäytössä ja tekstiilivapaa alue. Oli niin mukava viettää sillätavoin parisuhdeaikaa.
Kommentit (150)
Saunamaailman ollessa uima-asuvapaa oli kivaa, kun koko perhe sai kylpeä ja saunoa yhdessä. Eikä tarvinnut repiä uima-asua joka välissä. Olihan siellä yhteiset pukutilatkin.
Ihmisten lihottaessa itsensä yhä harvempi ei hävennyt itseään ja Saunamaailmasta piti luopua. Sääli.
kaikki seksin janoiset naiset nyt katinkultaan 17.10-26.10.2025. Viikinkimies lapista tekee kylpylä fantasioistanne totta. ja palvelee teitä kylpylä ja saunaosastolla kuten haluatte.
Itse kävin naisena siellä kauan sitten. Oli kiihottavaa, kun oltiin miehet ja naiset yhtäaikaa viereisissä suihkussa ja saunassa jossa katseltiin avoimesti toisia. Oli kiihottavaa laskeutua porealtaaseen alasti kun toiset katselivat ja olla siellä alasti.. Näin isorintaisena naisena sain kyllä katseita ja jäi ihanat muistot sellaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin naisena siellä kauan sitten. Oli kiihottavaa, kun oltiin miehet ja naiset yhtäaikaa viereisissä suihkussa ja saunassa jossa katseltiin avoimesti toisia. Oli kiihottavaa laskeutua porealtaaseen alasti kun toiset katselivat ja olla siellä alasti.. Näin isorintaisena naisena sain kyllä katseita ja jäi ihanat muistot sellaisesta.
Samoin näin miehenä jäi hyvät muistot sieltä..juuri tuollaiset tilanteet..niitä kelpaa muistella
Vierailija kirjoitti:
Olitko yksin liikkeellä?
Saiko pillusi myös katseita? Oliko karvoitusta?
Olin yksin. En osaa sanoa mitä miehet katsoivat. Siistityt paikat, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä paikat miehissä eniten kiinnostivat sinua ja saivatkin sinussa aikaan kiihoittumisen tunnetta ?
M
Se tuntemattomien miesten katse. Tilanne oli kiihottava.
Vierailija kirjoitti:
Se tuntemattomien miesten katse. Tilanne oli kiihottava.
Miten myöhemmin nuo saamasi kiinnostuneet katseet oletko käyttänyt niitä apuna tehdessäsi itsellesi hyvää ja saavatko sinussa erityisen kiimaisen olin ?
M
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö miehesi että kävit nakupaikassa?
Kyllä ne vaihdetut katseet jäivät mieleen ja saan siitä edelleen mielihyvää. Ei tiennyt kukaan, että olen siellä käynyt. Jäi ihanat muistot.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne vaihdetut katseet jäivät mieleen ja saan siitä edelleen mielihyvää. Ei tiennyt kukaan, että olen siellä käynyt. Jäi ihanat muistot.
Just näin..ne katseet tuntemattoman kanssa saa vieläkin värinää punttiin 😊
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko nyt myöhemmin niin että auttavat sinua orgasmin saamiseen ?
M.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ollut muuaalla alasti vieraiden nähden?
Kyllä ne katseet muistaa edelleen. Olivat sellaisia hyväntahtoisia ja kiihottavia katseita. Ei kiusallisia. Enpäs ole tainnut muualla ihan vastaavassa tilanteessa olla.
Toki kyllähän muissakin kylpylöissä saa ihania katseita kun niukahkot bikinit päällä isorintaisena ja hoikahkona naisena.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne katseet muistaa edelleen. Olivat sellaisia hyväntahtoisia ja kiihottavia katseita. Ei kiusallisia. Enpäs ole tainnut muualla ihan vastaavassa tilanteessa olla.
Toki kyllähän muissakin kylpylöissä saa ihania katseita kun niukahkot bikinit päällä isorintaisena ja hoikahkona naisena.
Onko tilanne joskus edennyt katseita pidemmälle ?
Vierailija kirjoitti:
Kysytään suoraan,oletko saanut kokea vieraan tai tutun miehen kalun?
Joskus on käynyt kylpylässä niin, että miehen kanssa on puheltu porealtaassa mukavia ja vaihdettu katseita, mutta tilanne lässähtänyt kun hänen vaimoke on tullut vihaisena paikalle
Kyllä. Ilta on edennyt lähiravintolassa myöhemmin pidemmälle
Alasti saunominen on niin tärkeää että sitä varten pitää lähteä Saksaan asti? Eikö sulla ole kotona saunaa missä voit saunoa ihan missä asussa haluat? Vähän oudolta kyllä kuulostaa.