Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Katinkullan saunamaailma

Saunamies
27.07.2019 |

Millainen on nykyään Katinkullan saunamaailma? Ilmeisesti nykyään taas yhteiskäytössä, mutta ilmeisesti asupakko? Välissähän se oli jaettuna, mikä oli huono. Paras oli ennen sitä, kun oli yhteiskäytössä ja tekstiilivapaa alue. Oli niin mukava viettää sillätavoin parisuhdeaikaa.

Kommentit (150)

Vierailija
61/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuinka kätesi puristelevat isoja rintojani ja etkä tiedä kumpaa rintaa suutelisit.. Tunnen kuinka nännit ovat kovana kuten samoin kalusi. Tuntuu ihanalta kun työnnyt sisääni varmoin ottein.. 

Vierailija
62/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen kuinka kätesi puristelevat isoja rintojani ja etkä tiedä kumpaa rintaa suutelisit.. Tunnen kuinka nännit ovat kovana kuten samoin kalusi. Tuntuu ihanalta kun työnnyt sisääni varmoin ottein.. 

Samalla kun ahmin rintojani tunnen pilluusi puristelevan liukkaan kaunis ympärillä kun se kovana työtyy sisääsi yhä uudestaan ja uudestaan ..

M.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedät itsesi ulos minusta ja käännät minut selkäni itsesi rintaa vasten. Nostat toisen jalkani porealtaan penkille ja hyväilet pilluani kiihkein ottein. Samaan aikaan toisella kädelläsi pidät kiinni rinnoistani vetäen minut täysin itseesi kiinni.. 

Vierailija
64/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vedät itsesi ulos minusta ja käännät minut selkäni itsesi rintaa vasten. Nostat toisen jalkani porealtaan penkille ja hyväilet pilluani kiihkein ottein. Samaan aikaan toisella kädelläsi pidät kiinni rinnoistani vetäen minut täysin itseesi kiinni.. 

Sormeni hieroo klittaasi joka on paisunut isoksi hyväilystäni kaunis painaa kovana pakaroittesi välissä puristuen, painan sinut niskasta altaan reunalle jolloin pyllistää minua kohden levitä pilluusi auki ja kaluni uppoaa sisääsi terska isona ja turvonneena samalla työnnän peukalon sisään pieneen pyllyreikääsi upoten alan kovan panemisen toisella kädellä rintaasi hyväillen...

M.

Vierailija
65/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu tosi hyvältä ja nautin joka hetkestä. Yhtäkkiä huomaan toisen miehen saapuneen takaisin allasosastolle ja hän lähestyy meidän poreallasta.. 

Vierailija
66/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi hyvältä ja nautin joka hetkestä. Yhtäkkiä huomaan toisen miehen saapuneen takaisin allasosastolle ja hän lähestyy meidän poreallasta.. 

Nautin myös sinusta olen ollut kiimaisen koko päivän usean kerran lähellä orgasmia tekstejäsi lukiessani,  yhä edelleen kalu housuissa pullistelee ja välillä on ollut pakko ottaa se esiin kun olen ajatuksistasi hulluna halusta olet ihana bikininainen.

Vierailija
67/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että olet saanut nauttia koko päivän.. Niin minäkin olen nauttinut.. Aavistuksen liian pienet bikinit ylläni.. Voin tuntea kosketuksen isoilla rinnoillani.. 

Vierailija
68/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana kuulla, että olet saanut nauttia koko päivän.. Niin minäkin olen nauttinut.. Aavistuksen liian pienet bikinit ylläni.. Voin tuntea kosketuksen isoilla rinnoillani.. 

Nyt voisin minäkin vaihtaa uikkareihin jos tuo kalu mahtuisi niihin vielä turvonneena...

M.

Vierailija
69/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda ihmeessä, niin voin ihastella komeaa kaluasi nauttien samalla kosketuksestasi ihollani.. 

Vierailija
70/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda ihmeessä, niin voin ihastella komeaa kaluasi nauttien samalla kosketuksestasi ihollani.. 

Vaihdettu on mukavasti etumus pullottaa muuten kyllä istuvat jalkaan miten siellä onko housuissa ylimääräistä kosteutta jota oot joutunut sormin hoitamaan...

M.

Vierailija
71/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on kosteutta ja rinnoissa nännit kovana. Ihanasti bikinien yläosa oikein puristaa isoja rintojani yhteen ja kaivaten kosketusta.. 

Vierailija
72/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä on kosteutta ja rinnoissa nännit kovana. Ihanasti bikinien yläosa oikein puristaa isoja rintojani yhteen ja kaivaten kosketusta.. 

Voisi antaa rinnoille nyt vähän lisää tilaa niin minunkin on tehtävä uikkareideni kanssa ja antaa kalun pullistella vapaana oon nyt saunaan lähdössä ja nyt on hyvä siellä sheivata kun seisoo kunnolla...

M.

Vierailija
73/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan minäkin vähentää bikinivaatetustani... Lämmitellen saunaa.. 

Vierailija
74/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan minäkin vähentää bikinivaatetustani... Lämmitellen saunaa.. 

Onko rinnat vielä kosketusta vailla olisi ihanaa saada hoitaa niitä koskettaen käsin ja huulilla samoin sitä alapään kosteaa ihanuutta...

M,

Vierailija
75/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun isot rinnat on aina kosketusta vailla. Miehen kädet rinnoilla tuntuu taivaallisen hyvältä. Eivät sovi käsiin ja tuntuu ihanalta kun mies ei saa niistä tarpeekseen vaan jatkaa ja jatkaa hyväilyä.. 

Vierailija
76/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun isot rinnat on aina kosketusta vailla. Miehen kädet rinnoilla tuntuu taivaallisen hyvältä. Eivät sovi käsiin ja tuntuu ihanalta kun mies ei saa niistä tarpeekseen vaan jatkaa ja jatkaa hyväilyä.. 

Onko nännit erityisen herkät sinulla kosketuksella mietin jo tuota äsken tuolla saunassa. Suihku oli myös mukavan kiihoittavaa varsinkin tietyillä alueilla tuli poreet mieleen kun vesi hieroo ihoa... Voisit kokeilla se antoi ainakin minulle hyvää tekeviä kokemuksia...

M.

Vierailija
77/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä rinnat on välillä herkemmät ja välillä taas tekee rajutkin otteet hyvää.. Ja se kiihoittaa lisää jos huomaa, ettei mies halua lopettaa niiden hyväilyä.. 

Vierailija
78/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rinnat on välillä herkemmät ja välillä taas tekee rajutkin otteet hyvää.. Ja se kiihoittaa lisää jos huomaa, ettei mies halua lopettaa niiden hyväilyä.. 

Se ainakin oli sitä rajua mistä nautein kanssasi siellä porealtaalla...  ne mitä siellä nautittiin saa minut vieläkin aivan uskomattomaan kiinaan...

M.

Vierailija
79/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minä näin sinun silmistä, että tykkäsit näkemästäsi, kun isot rintani miltei tulivat itsekseen ulos tiukasta bikinin yläosasta. Ja se tunne, kun kosketit rintojani ensimmäisen kerran himokkaasti ja rohkeasti otit isot rintani esiin porealtaassa.. 

Vierailija
80/150 |
27.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minä näin sinun silmistä, että tykkäsit näkemästäsi, kun isot rintani miltei tulivat itsekseen ulos tiukasta bikinin yläosasta. Ja se tunne, kun kosketit rintojani ensimmäisen kerran himokkaasti ja rohkeasti otit isot rintani esiin porealtaassa.. 

Himoni heräsivät silloin siinä hetkessä... nyt voin kuvitella kuinka kiihoittava olet bikinit ylläsi siellä oireiden hyväiltävänä se saa edelleen kaluni ja haluni kasvavan...

M.