Kehtaako naista roudata kämpille jos WC-pönttö on siivottomassa kunnossa?
Häiritseekö tuollainen jotain humalaista muikkelia?
Kommentit (41)
No häiritsee! Roudaa nainen kotiisi ja mene heti wc hinkkaamaan pönttö puhtaaksi
Jos sinut on opetettu kotona siivoamaan niin mikä siinä pöntön puhtaaksi sutaisemisessa on vaikeaa. Riippuu tietysti yövieraasta, miten likanen hän on.
Kun se oksentaa pyttyyn, käske heti siivoamaan.
Eikö äiti ole käynyt jynssäämässä jonnen pönttöä? Jossain vaiheessa kannattaa opetella tekemään se itse. Ei ole vaikeaa.
Jos olisit päivällä siivonnut asunosi, ei tätäkään asiaa tarvitsisi miettiä.
Naiset on todella todella niuhoja tuollaisesta. Niitä ällöttää monet asiat.
Ei ole Kämpin vessat koskaan olleet siivottomia.
Jos itse olet tahrinut, niin pyydät vain WC:n siivouksen.
Naisia ällöttää mm. meikäläinen. Siks ei tartte kämppääkään siivota.
Älä ota muikkelia. Mene ja nauti siitä vessastasi ja ettet ole pessyt sitä.
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Että oikein naisten juttu.
En osaa nimetä yhtään miestä tuttavapiiristäni, joka nauttisi likaisista vessoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jassoo. Että oikein naisten juttu.
En osaa nimetä yhtään miestä tuttavapiiristäni, joka nauttisi likaisista vessoista.
Ei niistä nauttia tarvikaan, asiaan ei vain normaali mies kiinnitä huomiota. Kunhan pytty toimii, se riittää. Sisustajamiehet on sitten erikseen.
Alfa laittaa baarista mukaan ottamansa naisen pesemään ensimmäiseksi pöntön. Se käy esileikistä.
Nyt tiiät mitä tehä ennen ko lähet riiustelemaan yön selkkään. Mukava tulla neitosen kans sitte ja käyvä näyttään että eikö oo vaan puhas vessa mulla. Että tämmönen mies minä oon, omat p**kani siivuan ;)
Vierailija kirjoitti:
Ei jos olet komea alfa-mies.
Millainen alfamies muka asuu saastaisessa läävässä? Alfat ovat alfoja syystä. Yksi tunnusmerkki on mm. elämänhallinta ja korkea taso niin asumisen kuin muunkin suhteen.
Häiritsee