Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei osaa laittaa rajoja kavereilleen!

Vierailija
27.07.2019 |

Piip-piip-ttää!
Ero varmasti ainut ratkaisu :(
Kaverit soittaa alvariinsa "tuu kaljalle / saunailtaan / rakentelemaan / mitä vaan "... Mies menee!

Joo, menin itsekin nuorena... Nyt kuitenkin lapsemme jo 4v ja alkaa kyllästyttää!

Ensinnäkin: MIKSI kaverit ei anna tilaa? Siis joka päivä joku ovella/soittaa!!!??

Jos mies ei ole kotona, sanon ystävällisesti, että meillä on muita suunnitelmia, SIITÄ HUOLIMATTA illalla kaveri tulee taas ovelle...!

Onko muilla tällaista??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulu perheelliselle miehelle tuollainen symbioosi kavereiden kanssa. En kestäisi.

Vierailija
2/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppykavereita? Niistä on päästävä eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryyppykavereita? Niistä on päästävä eroon.

Miten?

Ei auta järkipuhe. Tunnen itseni aivan voimattomaksi! Kuin minua ja meidän perhettä ei kunnioitettaisi ollenkaan!?

Jopa yöllä parvekkeen ovelle tulee koputtelemaan, ellemme avaa ovea!

Mies ei saa sanottua mitään! Se on minä, joka sanoo. Sitten onkin kiva syyyttää "vi--umaista akkaa"... Puhelimeen keksin tekosyitä "mies on kipeänä" tms jos mies ei joskus halua lähteä. Ei siis itse kykene sanomaan kavereilleen, jonka takia emme pääse noista eroon!

Tulen hulluksi!!

Vierailija
4/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lässy mies sulla.

Vierailija
6/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tätä teki naisen opiskelukaverit. Sitten minä olinkin paha mies kun en antanut äidille omaa aikaa joka viikonloppu, mistä seurasi lisää äidin omaa aikaa krapulassa.

Vierailija
7/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tätä teki naisen opiskelukaverit. Sitten minä olinkin paha mies kun en antanut äidille omaa aikaa joka viikonloppu, mistä seurasi lisää äidin omaa aikaa krapulassa.

Lopeta heti suhde äitiin. 

Vierailija
8/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on miehen vanhemmat. Tai koko suku. Ne menee aina edelle. Ihan kuin minua ei olisi olemassakaan.

Vierailija
9/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollanen mies nuorempana.Vuosien päästä jätti vastaamatta kavereilleen.Alkoi juomaan kotona joka viikonloppu.Ei sekään kivaa ollu.Lapsia meillä on 3.Erosimme sit lopulta.

Vierailija
10/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopeta heti suhde äitiin. 

On lopetettu, siksi mennyt aikamuoto. Tosin en enää osaa luottaa naisiin, koska kaksinaamaaisuus puskee esiin kaikkialla.

Vierailija
11/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös vähän vastaava ongelma, tosin lapsia ei ole. Ollaan kolmevitosia ja miehen kaveri on ollut yökylässä lähes JOKAISENA viikonloppuna tänä kesänä. Sitten se raahaa mieheni puoliväkisin baariin ja nukkuu sohvalla iltapäivään asti. Mun mielestä ei ihan aikuista toimintaa, mutta miestä kai säälittää kun se on vähän reppana (ei ole seurustellut koskaan vakavasti). Ja kaiken päälle vielä kunnon sovinistijutut. Ja sitten mä olen pahis, kun sanon että ei saa tulla...

Vierailija
12/29 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että miehelläsi on noin paljon kavereita, kaikilla ei ole.

Vierailija
13/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen on vanhin tällaisen käytöksen omaava mies?

Ihan mielenkiinnosta kysyn! Kaverin mies on 43v ja edelleen! Tilittää minulle, kun ei ole kahdenkeskistä aikaa, säälittää hänen puolestaan :(

Miksi tuollaiset miehet sitten ovat suhteessa, jos kaverit menee edelle??? Miksi???

Vierailija
14/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti mies jättää tuommoisen sian .

Vierailija
15/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on tasan miehessäsi. Lakkaa syyttämästä näitä kavereita. Joo on omituista tulla ovelle kun on jo sanottu että on suunnitelmia mutta kaverien käytös ei olisi mikään ongelma jos miehesi ei suostuisi siihen. Jos olet jo puhunut asiasta miehen kanssa ja hän ei tajua niin seuraava askel pariterapia.

Vierailija
16/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset kaverit pitää karsia pois jo seurusteluaikana. Näin niistä ei ole haittaa myöhemminkään.

Mikäli miehen kaverit tai suku rasittaa liikaa , muuta mahdollisuutta ei ole kuin valinta kaverit/suku vai parisuhde. Tuollaisella kumppanilla ei tee mitään. Etsi sellainen joka arvostaa perhettään ja kumppaniaan.

Vierailija
17/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä myös vähän vastaava ongelma, tosin lapsia ei ole. Ollaan kolmevitosia ja miehen kaveri on ollut yökylässä lähes JOKAISENA viikonloppuna tänä kesänä. Sitten se raahaa mieheni puoliväkisin baariin ja nukkuu sohvalla iltapäivään asti. Mun mielestä ei ihan aikuista toimintaa, mutta miestä kai säälittää kun se on vähän reppana (ei ole seurustellut koskaan vakavasti). Ja kaiken päälle vielä kunnon sovinistijutut. Ja sitten mä olen pahis, kun sanon että ei saa tulla...

Mies valintatilanteen eteen. Sinä vai kaveri. Tokihan täytyy myös sanansa pitää ja lähteä , mikäli mies valitsee kaverinsa.

Vierailija
18/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se on miehen vanhemmat. Tai koko suku. Ne menee aina edelle. Ihan kuin minua ei olisi olemassakaan.

Ja tämä ei ollut huomattavissa jo seurusteluaikana? Jätä se sika.

19/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa stressaavalta. Miehen pitää itse sanoa kavereilleen, että ei voi enää tavata yhtä usein kuin ennen. Miettikää vaikka yhdessä, miten sen voisi muotoilla. Hän varmaan pelkää että kaverit loukkaantuvat ja hylkäävät hänet? Toisaalta ehkä noin rasittavien kavereiden hylkääminen olisikin ihan hyvä. Vai haluaako hän salaa mennä?

Vierailija
20/29 |
02.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopa yöllä parvekkeen ovelle tulee koputtelemaan, ellemme avaa ovea!

Tällaiset kaverit ei liiku ihan täydellä pakalla.