Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten monta työpaikkaa hait, että sait työpaikan?

Vierailija
27.07.2019 |

Miten monta työpaikkaa olette joutuneet hakemaan ja miten monessa haastattelussa kävitte ennen kuin saitte itsellenne soveltuvan työpaikan. Miltä alalta olette?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

maanrakennusala, johtotehtävät kansainvälisessä konsernissa.

Koskaan ei ole tarvinnut muualle hakea, aina olen päässyt sinne minne ekana hain.

Vierailija
2/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistuin koodariksi ennen vuosituhannen vaihdetta. Ensimmäinen työsopimus oli jo ennen valmistumista. Pitkä ja monipuolinen työkokemus on pitänyt töissä huonompiakin aikoina. Tiedän että olen ollut onnekas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki. Useimmin on kutsuttu töihin.

Vierailija
4/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistä työpaikkaa vaihtaessa kävin keskustelua kahden yrityksen kanssa. Toisesta otettiin minuun suoraan yhteyttä. Toisesta sain tietää kaverin kautta.

Jätin kesken haun tuossa kaverin kautta yrityksessä ja menin yritykseen josta oltiin minuun suoraan yhteydessä.

Työkokemusta on kyllä jo 20+ vuotta monipuolisesti eli se auttoi varmasti. Tukifunktio-ihmisiä olen.

Vierailija
5/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljää vakituista yhden sain, paria sijaisuutta, vähintään kymmeniä sain. Hoitoala.

Vierailija
6/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakemuksia olen laitellut noin vuoden sisään nelisenkymmentä. 3 videohaastattelua ja 1 face To face haastattelu. 2 kk työttömänä. Ei ole vielä tärpänny.

Vierailija
7/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä. Hain ekaa paikkaa 8 kotirouvavuoden jälkeen, sain paikan ja täällä olen vieläkin :) 

Vierailija
8/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi hain viittätoista paikkaa, pääsin kuusi kertaa haastatteluun ja sain niistä kaksi peräkkäisinä päivinä. Kolmannesta soitettiin myöhemmiin perään. Rakennus- ja kiinteistöalan työnjohto- ja asiantuntijatöitä.

Vierailija
9/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita. Työllistyin lopulta noin puolen vuoden tyttömyyden ja aktiivisen työnhaun jälkeen.

Vierailija
10/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaikki paikat mitä olen hakenutkin. Kolmelta eri alalta joista omasta aloitteesta vaihdoin seuraavaan.

Vierailija
11/18 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta kertoisitteko myös ikänne? Kiinnostaisi näin 48 juuri työttämäksi joutuneena.

Vierailija
12/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutukseltani sosionomi. Olen saanut liki jokaisen työpaikan, jota olen hakenut.

Vierailija
13/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut hirveän hyvä onni töiden suhteen. Siis 15-vuotiaasta lähtien olen aina saanut hakemani työpaikan. Olen ollut lukuisissa työpaikoissa ulkomaita myöten vuosien varrella ja vasta 33-vuotiaana päätin ottaa vastaan vakityöpaikan talousassistenttina. Kolmeen otteeseen minulle on soitettu ja pyydetty töihin. 

Vierailija
14/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein alan töitä jo ennen valmistumista. Valmistumisen jälkeen tein yhden kesäsijaisuuden keikkapaikassa. Elokuussa menin naimisiin ja häämatkan jälkeen aloin miettiä taas työn hakua. Hain yhtä paikkaa ja sen sain.

Olen nyt ollut alallani töissä n. 23 vuotta. Olen vaihtanut työpaikkoja melko tiuhaan elämäntilanteeni mukaan tai sitten päästäkseni uralla eteenpäin. Pääsääntöisesti olen saanut työt, joita olen hakenut. Työttömänä en ole ollut oikeastaan koskaan (ylioppilaaksi tulon jälkeen pari kk). Nyt olen 46-vuotias.

Vierailija
15/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana sain lähes kaikki paikat joita hain. Nyt viisikymppisenä en pääse edes haastatteluun.

Että silleen se kokemuskaan ei paljon paina, kun ikää tulee. Vinkkinä vaan.

Vierailija
16/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut tarjouksen lähes kaikista työpaikoista mitä olen hakenut. Työttömänä en ole ollut päivääkään.

Vierailija
17/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen hakenut paria kolmea työpaikkaa ja saanut haastattelukutsun josta myös olen saanut työpaikan. Pari vuotta sitten olin puoli vuotta työttömänä ja hain varmaan 40-50 paikkaa ja pääsin yli kymmeneen haastatteluun ennen kuin nappasi. Uusimpaan paikkaan minut headhuntattiin... ikää on 45v. Työ asiantuntijatehtä teollisuudessa.

Vierailija
18/18 |
28.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhteenkään. Minulle soitettiin kahdesta eri paikasta joista valitsin mielekkäämmän.