Amerikkalaisia turisteja epäillään poliisin tappamisesta Italiassa, toinen epäillyistä on tunnustanut
Kommentit (33)
Ei ole poliisin tehtävä helppo. Olisiko kuitenkin pitänyt itse suojautua ja odottaa esim. tarkka-ampujia paikalle.
Mistä sinä tiedät, että mies uhkasi poliisia tai että hänellä edes oli veistä. Tämähän on toisen käden tietoa. Tuskin olit itse paikalla.
Kukaan ulkopuolinen ei tietääkseni tapausta nähnyt ja nyt rikospaikka on jo sotkettu poliisin toimesta ja heillä on ollut mahdollisuus viedä sinne veitsi, jos miehellä ei sellaista ollut.
Totuus tapahtumien kulusta ei koskaan selviä varmuudella. Tällaisissa tapauksissa jonkun ulkopuolisen pitäisi hoitaa tutkinta eikä poliisia pitäisi päästää lähellekään, etteivät he lavasta paikkaa omaksi edukseen.
Jokin tassa nyt ei tasmaa. AV:n mukaanhan amerikkalaiset eivat matkusta ulkomaille. Ja viela afro-amerikkalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salvini on ollut poikkeuksellisen hiljaa tapauksesta sen jälkeen kun selvisi, etteivät tekijät olleetkaan ”pohjoisafrikkalaisia”. :D
Olivatko siis afroamerikkalaisia?
Eivät olleet. Finnegan Lee Elder ja Gabriel Christian Natale Hjorth. Kuvat löytyy verkosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salvini on ollut poikkeuksellisen hiljaa tapauksesta sen jälkeen kun selvisi, etteivät tekijät olleetkaan ”pohjoisafrikkalaisia”. :D
Olivatko siis afroamerikkalaisia?
Eivät olleet. Finnegan Lee Elder ja Gabriel Christian Natale Hjorth. Kuvat löytyy verkosta.
Ai jai jai. Trumputtavalle rassepellelle tuli nyt paha mieli.
Amerikkalaisturistit käyttävät veistä äärimmäisen harvoin. Silloinkin pyritään valtaosin vain tekemään paikallinen henkilö kykenemättömäksi enää huijaamaan huumekaupassa. Aina kaikki ei voi kuitenkaan sujua täydellisesti ja tulee kuolonuhri.
Olisiko kannattanut opetella englantia niin olisi voinut kommunikoida turistien kanssa eikö heti käydä kimppuun?
Oliko kysymys ehkä itsepuolustuksesta?
En huomannut uutisesta sellaista. Kannattaisi lukea muutakin kuin YLEn ja HSn tarjontaa.
Ja nyt vain odottelemme ensimmäisiä kommentteja nojatuolietsiviltä, kuinka edes näkemättä koko tilannetta poliisi siitä huolimatta toimi väärin ja miten itse oltaisiin voitu hoitaa tilanne paremmin.