On kyllä yksinäinen olo
Ei ole miestä,ei lapsia,eikä oikein ystäviäkään.
Tänään on tälläinen surku päivä🥺
Kommentit (27)
Taidat olla kilttinainen. Oma vika.
Ihanaa kun ei ole yhtäkään ihmistä häiritsemässä
Oloni on ollut tuollainen aina, tarkemmin ottaen viimeiset kaksikymmentä vuotta.
Kaltaisiasi on enemmän kuin tiedätkään.
Toisaallta moni on yksin, mutta ei yksinäinen. Yksin viihtyvä introvertti.
Vierailija kirjoitti:
Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Typerys.
Olet vai, ok.
Täällä olisi paksuhiuksinen ja pitkä ripsinen sopivasti lihaksikas mies käytettävissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaltaisiasi on enemmän kuin tiedätkään.
Toisaallta moni on yksin, mutta ei yksinäinen. Yksin viihtyvä introvertti.
Minä tunnen oloni yksinäiseksi ja suurimman ajan olen yksin.
Täällä sama, tuntuu tosi uuvuttavalta vielä näillä helteillä suoriutua kaikesta yksin. Kauppa, ruoat, pesut, siivous, laskut yms.
Samoin täällä. En tiedä milloin seuraavan kerran nään jonkun ihmisen. Olen niitä ihmisiä, jotka kuoltua löytyvät muumioituneena vuosien kuluttua kotoa. Olen yrittänyt miettiä, miksi ihmiset eivät pidä minusta. Yritän olla kiltti ja miellyttävä, mutta luulen, että sekin ärsyttää. Uskon, että olemuksessani on jotain inhottavaa ja luotaantyöntävää, mutta en oikein tiedä, miten muuttaisin itseäni. Haluaisin mennä ulos kävelemään, mutta tällä hetkellä ei ole itsevarmuutta edes siihen.
Vierailija kirjoitti:
Samoin täällä. En tiedä milloin seuraavan kerran nään jonkun ihmisen. Olen niitä ihmisiä, jotka kuoltua löytyvät muumioituneena vuosien kuluttua kotoa. Olen yrittänyt miettiä, miksi ihmiset eivät pidä minusta. Yritän olla kiltti ja miellyttävä, mutta luulen, että sekin ärsyttää. Uskon, että olemuksessani on jotain inhottavaa ja luotaantyöntävää, mutta en oikein tiedä, miten muuttaisin itseäni. Haluaisin mennä ulos kävelemään, mutta tällä hetkellä ei ole itsevarmuutta edes siihen.
Oletko miettinyt koiraa? Se saisi pakotettua sinut kävelemään ulos, ja koirakaveri saattaisi antaa itsevarmuuttakin lähteä ulos. Etpähän ole yksin.
Apllekin, oletko miettinyt koiran ottamista?
Ikävä vain, että koiran ottamiseen pitää olla aika paljon varoja. Monella köyhällä yksinäisellä ei ole varaa edes koiraan :(
Ajatuskin että vanhana on vanhainkodissa eikä kukaan käy katsomassa....niin siinä käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko miettinyt koiraa? Se saisi pakotettua sinut kävelemään ulos, ja koirakaveri saattaisi antaa itsevarmuuttakin lähteä ulos. Etpähän ole yksin.
Apllekin, oletko miettinyt koiran ottamista?
Ikävä vain, että koiran ottamiseen pitää olla aika paljon varoja. Monella köyhällä yksinäisellä ei ole varaa edes koiraan :(
Ottaisin koiran jos voisin mutta ei ole tilaa ja joutuisi olemaan paljon yksin.
Alkuperäinen kirjoitti:
Ajatuskin että vanhana on vanhainkodissa eikä kukaan käy katsomassa....niin siinä käy.
Pitää vain viihtyä yksin. Vaikka kirjallisuuden parissa.
Kaikki ei saa seuraa, ja jotkut saattavat jopa tietoisesti haluta olla yksin.
Yksinäistä elämää elän mäkin. Usein tuntuu ettei kukaan muu ole niin yksin kuin mä. Kukaan ei koskaan soita eikä viestittele. Lapset jo isoja ja asuu muualla
Täällä myös sama tilanne!