On kyllä yksinäinen olo
Ei ole miestä,ei lapsia,eikä oikein ystäviäkään.
Tänään on tälläinen surku päivä🥺
Kommentit (27)
Alkuperäinen kirjoitti:
Ajatuskin että vanhana on vanhainkodissa eikä kukaan käy katsomassa....niin siinä käy.
No mutta kun niitä vanhainkoteja ei enää ole! Siellä sentään olisi ollut seuraa.
Nykyään vanhukset 'pärjäävät' yksin kotona, kotihoito piipahtaa antamassa lääkkeet ja lykkää lounaskeiton mikroon. Muuten olet neljän seinän vankina kuin eristyssellissä.
Vasta terveyskeskuksen vuodeosastolle voit "päästä" petipotilaaksi, kun jalat ja älli ei enää toimi.
luuletteko että miehet tulevat hakemaan teitä kotoa? Uskokaa jo että teidän pitää mennä tekemään aloite
--
viesti on alunperin kirjoitettu toiselle sukupuolelle, sitä on muokattu vain yhden sanan osalta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoitti:
Ajatuskin että vanhana on vanhainkodissa eikä kukaan käy katsomassa....niin siinä käy.
No mutta kun niitä vanhainkoteja ei enää ole! Siellä sentään olisi ollut seuraa.
Nykyään vanhukset 'pärjäävät' yksin kotona, kotihoito piipahtaa antamassa lääkkeet ja lykkää lounaskeiton mikroon. Muuten olet neljän seinän vankina kuin eristyssellissä.
Vasta terveyskeskuksen vuodeosastolle voit "päästä" petipotilaaksi, kun jalat ja älli ei enää toimi.
Japanissa on jo trendi missä vanhukset tehtailevat rikoksia. Pääsee täyshoitoon eikä joudu maksamaan rikollisia hintoja.
Sama täällä. En ole tajunnut miten seuran kipeä olen kun oon ollut aina yksin viihtyvä. Mutta liika on liikaa. Mulla on sentään lapset mutta aina kun ne on isällään, tuska on välillä niin suuri että mietin jo jotain lopullista.
Tänään mietin sitä taas mutta sitten tajusin että suurin ongelma mulla on että kuvittelen ettei minusta voi tykätä ja että vaan se jos joku haluaa olla mun kanssa, tekee musta rakkauden arvoisen.
Mutta ei se niin mene, kyllä musta tykätään ja olen ihan yhtä lailla rakkauden arvoinen. Sinne vaan muiden joukkoon. Rannalle, seurakuntaan, harrastuksiin.
Vierailija kirjoitti:
luuletteko että miehet tulevat hakemaan teitä kotoa? Uskokaa jo että teidän pitää mennä tekemään aloite
--
viesti on alunperin kirjoitettu toiselle sukupuolelle, sitä on muokattu vain yhden sanan osalta.
Onko tässä ketjussa sanallakaan syytetty toista sukupuolta? Toisin kuin yksinäisten miesten ihan joka ikisessä ketjussa. Ettekö tosiaan näe eroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkuperäinen kirjoitti:
Vasta terveyskeskuksen vuodeosastolle voit "päästä" petipotilaaksi, kun jalat ja älli ei enää toimi.Japanissa on jo trendi missä vanhukset tehtailevat rikoksia. Pääsee täyshoitoon eikä joudu maksamaan rikollisia hintoja.
Olen kuullut samasta jutusta. Niin, vankilassa on paremmat oltavat kuin kotona, ainakin näille ihmisille. Onhan se surullista.
Ne jotka viihtyy yksin niin todennäköisesti eivät kärsi siitä.Minä kärsin,en halua olla yksinäinen mutta olen sitä silti.En siis viihdy.On eri asia olla yksin ja nauttia omasta ajasta silloin tällöin jos on vaikka parisuhteessa tai on lapsia mutta olla yksin ilman puolisoa ja lapsia,olla yksin ja yksinäinen niin siitä kärsii jos sellaista ei halua.