Hirveää, kun kaupungissa on festarit, ja mulla ei ole ketään kenen kanssa mennä
Yritin kysellä niiltä, ketä ajattelin kiinnostavan mutta ei jaksa tai ei pääse. En kehdannut mennä yksin, koska siellä on paljon puolituttuja. Enkä ennättänyt netistä etsiä jotain uutta seuraa. Tosi yksinäinen olo,kun tuolla ne festarit nyt pauhaa :(
Kommentit (25)
Menet yksin vaan, morjestat puolitutuille, kun näet, voivat pyytää seuraan.
Menet yksin ja löydät uusia tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten kyräilee ja kertovat jälkeenpäin kaikille, että siellä oli lonerina. Tai sitten tulee moikkaan ja kysyy kovaan ääneen "Siis ooks sä YKSIN täällä?!" Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tai sitten kyräilee ja kertovat jälkeenpäin kaikille, että siellä oli lonerina. Tai sitten tulee moikkaan ja kysyy kovaan ääneen "Siis ooks sä YKSIN täällä?!" Ap
Pelkäät, että vanhoja kiusaajiasi on siellä siis.
No mitäs väliä sillä on, vaikka kuka tahansa näkisi sinut siellä yksin? Festareille mennään katsomaan esiintyjiä (tai mitä festariohjelmassa nyt onkaan), ei pääasiallisesti kaveeraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkäät, että vanhoja kiusaajiasi on siellä siis.
Ei nyt varsinaisesti, tää paikka nyt on vaan vähän tällainen. Ap
Ei yksinolemista tarvitse hävetä, itse en ainakaan. Yksin olen aina Tammerfestissä käynyt. Olen tosin mies. Hyökkääkö miehet kimppuun kuin itikkalauma, kun nainen on yksin liikenteessä?
Miksi et menisi yksin? Minulta olisi aika helvetin monet festarit jääneet elämässäni väliin, jos olisin mennyt festareille aina vain silloin, kun olisi joku kaveri ollut mukana.
Mene yksin. Olet parasta seuraa itsellesi.
Ihmiset siellä tietää sun olevan yksin muutenkin, joten enemmän ihmetystä herättää jos et mene edes paikkakunnan festareille tällaisella kelillä.
"Ei nyt varsinaisesti, tää paikka nyt on vaan vähän tällainen. Ap"
Siis Salo :D
Joskus olen mennytkin yksin, mutta nää kun on omalla paikkakunnalla niin stressi on suuri... Jos on eksä joka inhoaa mua jostain syystä, isossa kaveriporukassaan tai jotain.
Eikö ketään muuta jännitä omalla paikkakunnalla yksin vaikka baariin meno..? Kaikki muut täällä olisi reippaana lähdössä festaroimaan :0 Ap
Tässä pitää nyt noudattaa meillä Oulussa käytettyä sanontaa eli olla ihan "ölövinä" vaan eli lähteä coolisti festareille ja keskittyä siellä kaikkeen muuhun paitsi itsensä tarkkailuun. Nautit muutaman olusen ennen lähtöä niin alkaa turha jäykistely unohtumaan. Suurin ongelmasi on tuo liiallinen itseesi keskittyminen.. Mukavaa iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset siellä tietää sun olevan yksin muutenkin, joten enemmän ihmetystä herättää jos et mene edes paikkakunnan festareille tällaisella kelillä.
Auts :D
Jos en mene näyttäytymään, saattaa ne luulla että minulla on muuta tekemistä muualla (mun on nähty matkustavan ja käyn oikeastikin paljon naapurikaupungeissa). Tänään ei kyllä pysty! Olisi ihan hirveää nähdä vaikka ihastus uuden naisen kanssa, ja se näkisi että olen yksin. Murjotan kotona. Kiitos tuesta kumminkin:) Ap
Niin katsos voit olla varma, että ihmiset keskittyvät aivan muuhun kuin sinuun.
Multa jäi Pori Jazzit väliin vaikka olisin halunnut mennä. Tosin kun katselin pääkonserteista kuvia niin ei kiitos, ei mitään järkeä sellaisessa väentungoksessa. Yksi kaveri sanoi hyvin että hän ei siitä maksa että menee tönittäväksi. Musiikki kuullostaa parhaimmalta omalla takapihalla laadukkailla kuulokkeilla.
Ärsyttää kun kaupungissa on tapahtumia ja muija vinkuu mua mukaan. Ei vttu kiinosta mikään tapahtuma ja niissä joutuu jonottamaan. Menköön kavereidensa kanssa noihin rahvaan tapahtumiin. Miksi vtussa poistuisin kotoa mukavuuksien ja päihteiden ääreltä?
Salo?