Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-tyttöystäväni alkanut lähettelemään outoja viestejä

Vierailija
27.07.2019 |

Erosin exästäni noin 5 vuotta sitten. Olimme siihen aikaan köyhiä yliopisto-opiskelijoita. Exäni työskenteli opiskelun ohella mallina. Exäni vaihtoin tuolloin suoraan lennosta rikkaan miehen matkaan. Pääsin itse helposti erosta yli, enkä ole hänen peräänsä haikaillut.

Vaikka exän kanssa ei olla viiteen vuoteen puhuttu, niin minulla on kuitenkin tiedossa, että hän työskentelee nykyään todella hyvä palkkaisessa työssä ja tienaa varmasti enemmän kuin itse tienaan.

Viimeisen muutaman viikon aikana häneltä on alkanut tulla paljon viestejä. Mielestäni vielä todella hämmentäviä, kuten "näin susta taas unta". En ole pahemmin viitsinyt vastailla takaisin, mutta tämä on alkanut minuakin hämmentämään.

Koska en ole itse mikään ekspertti lukemaan naisten ajatuksia, niin kertokaapa arvon keskustelijat, mistä tälläinen toiminta kertoo.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko hän muuttanut Porvooseen hiljattain?

Ei ole, mutta asuvat kuulema nykyään jossain kartanossa 30 kilometriä "sivistyksestä". En tiedä vaikuttaako tylsyys sitten.

Kyl kuulostaa että Porvoossa asuvat. Sijaintikin täsmäisi.

Vierailija
22/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi muuten mainitsematta, että nämä unet joita se näkee, tai ainakin väittää näkevänsä liittyvät aina erilaisiin sosiaalisiin tilanteisiin, joissa alan raivoamaan hänelle etten oikeasti koskaan pitänyt hänestä ja olin hänen kanssaan vain ulkokuoren takia. Tälläistä avautumista en kuitenkaan koskaan tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta asuvat kuulema nykyään jossain kartanossa 30 kilometriä "sivistyksestä". En tiedä vaikuttaako tylsyys sitten.

Ei ole Porvoo. Kertoi se paikan nimenkin, mutta en viitsi sitä kirjoittaa, ettei kukaan satu edes vahingossa tunnistamaan. 

Vierailija
24/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset laittais sille jotain pidempää keskustelunavausta ja kysyis että mitä sille kuuluu? Kertoisit tietysti itse samalla omia kuulumisia. Tolla tavalla saisit jotain aavistusta siitä onko hän onnellinen elämäntilanteeseensa tai onko jotain isompia vastoinkäymisiä. Horse dikki ei sinänsä takaa hyvää seksiä (samperi repesin tolle ilmaisulle), voi olla että olet muuten vaan ollut sensuelli sängyssä ja eksä muistelee sitä jos nykyelämä on jotenkin surkeaa.

Vierailija
25/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Porvoo. Kertoi se paikan nimenkin, mutta en viitsi sitä kirjoittaa, ettei kukaan satu edes vahingossa tunnistamaan. 

🤣🤣🤣🤣🃏💎

Vierailija
26/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kysy suoraan esim. "Hei, kiva kuulla sinusta, mutta totta puhuen hämmentää viestisi en ihan ymmärrä mistä on kyse. Voinko olla jotenkin avuksi vai mistä on kyse?"

Vierailija
27/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*";,'u kun surkee provo ja jengi vastaa himona jo 2 sivuu.

Varmaan johtuu kuumuudesta kun provot on näin pa:;,ja.

Vierailija
28/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tienaaminen liittyy asiaan mitenkään. 

No mulle ainakin silloin aikoinaan jäi sellainen vaikutelma, että vaihtoi lennosta sen takia, kun tuli vastaan mies, joka pystyi loppuelämän rahat tarjoamaan. 

Toki vaikutelma saattaa olla väärä, koska on todella panostanut työuraansa lapsista huolimatta. Kertoi että piti vain 6kk äitiysloman kummankin kohdalla, koska halusi nopeasti takaisin töihin.

5v sitten erositte opiskelijoina. Nyt kahden lapsen äiti uuden miehen kanssa ja hieno urakin jo luotuna 😂😂😂

Vierailija
29/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tienaaminen liittyy asiaan mitenkään. 

No mulle ainakin silloin aikoinaan jäi sellainen vaikutelma, että vaihtoi lennosta sen takia, kun tuli vastaan mies, joka pystyi loppuelämän rahat tarjoamaan. 

Toki vaikutelma saattaa olla väärä, koska on todella panostanut työuraansa lapsista huolimatta. Kertoi että piti vain 6kk äitiysloman kummankin kohdalla, koska halusi nopeasti takaisin töihin.

5v sitten erositte opiskelijoina. Nyt kahden lapsen äiti uuden miehen kanssa ja hieno urakin jo luotuna 😂😂😂

Joo, kai ne käräjätuomarit jotain tienaa.