Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-tyttöystäväni alkanut lähettelemään outoja viestejä

Vierailija
27.07.2019 |

Erosin exästäni noin 5 vuotta sitten. Olimme siihen aikaan köyhiä yliopisto-opiskelijoita. Exäni työskenteli opiskelun ohella mallina. Exäni vaihtoin tuolloin suoraan lennosta rikkaan miehen matkaan. Pääsin itse helposti erosta yli, enkä ole hänen peräänsä haikaillut.

Vaikka exän kanssa ei olla viiteen vuoteen puhuttu, niin minulla on kuitenkin tiedossa, että hän työskentelee nykyään todella hyvä palkkaisessa työssä ja tienaa varmasti enemmän kuin itse tienaan.

Viimeisen muutaman viikon aikana häneltä on alkanut tulla paljon viestejä. Mielestäni vielä todella hämmentäviä, kuten "näin susta taas unta". En ole pahemmin viitsinyt vastailla takaisin, mutta tämä on alkanut minuakin hämmentämään.

Koska en ole itse mikään ekspertti lukemaan naisten ajatuksia, niin kertokaapa arvon keskustelijat, mistä tälläinen toiminta kertoo.

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha suola janottaa

Vierailija
2/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha suola janottaa

Sitäkö se on? Niin mäkin vähän mietin.

En tosin ymmärrä miksi miljonäärin kanssa asuva kahden lapsen äiti, joka on alle 30 vee ja ex-malli, olisi kiinnostunut exästä, jonka kanssa ei ole ollut mitään kontaktia 5 vuoteen.  Varsinkin kun komeasta ulkonäöstäni huolimatta olen kuitenkin aika tavis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten tienaaminen liittyy asiaan mitenkään. 

Vierailija
4/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No poista viestit, älä vastaa. Tai sano suoraan, että eiköhän meidän juttu ollut ja mennyt, hyvää jatkoa. Jos on ennenkin lähtenyt toisen matkaan, lähtee taas. Ehkä haikailee omaa nuoruuttaan ja kuvittelee, että sen saa takaisin nuoruudenrakkauden kanssa. No eihän se nyt niin mene.

Vierailija
5/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös, miten raha-asiat tähän liittyvät?

Vierailija
6/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit olla parempi sängyssä kun nykyinen mies.

Vierailija
7/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miten tienaaminen liittyy asiaan mitenkään. 

No mulle ainakin silloin aikoinaan jäi sellainen vaikutelma, että vaihtoi lennosta sen takia, kun tuli vastaan mies, joka pystyi loppuelämän rahat tarjoamaan. 

Toki vaikutelma saattaa olla väärä, koska on todella panostanut työuraansa lapsista huolimatta. Kertoi että piti vain 6kk äitiysloman kummankin kohdalla, koska halusi nopeasti takaisin töihin.

Vierailija
8/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku hakkeroinut sen tilin? Ei kukaan muista mitään 5 vuoden takaisia tavis heiloja varsinkin jos elämässä on noin hulpeat puitteet.

Vierailija
9/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen myös, miten raha-asiat tähän liittyvät?

Niin. Maailmanhistoria ei tunne yhtään miesten rahoista kiinnostunutta naista.

Vierailija
10/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti :D

Tosin ei muakaan millään hevosen dikillä ole varustettu.

Vierailija
11/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku hakkeroinut sen tilin? Ei kukaan muista mitään 5 vuoden takaisia tavis heiloja varsinkin jos elämässä on noin hulpeat puitteet.

Tuskinpa, kun tuli suoraan sen numerosta viestit. Tiesi myös asioita, joita muut eivät voi tietää.

Toki onhan sekin mahdollista, että tekee jotain sairasta koetta ja kattoo kuinka mä reagoin vuosien jälkeen, mutta en jotenkin tähänkään usko.

Vierailija
12/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaa viestien lähettämistä, vaikket vastaa? Jotain oireilua. Kysy siltä, onko sillä joku hätä. Voihan tuo olla esim. stressistä johtuvaa. todellisuuspakoa, haikailua nuoruuden huolettomiin päiviin. Pettymyksen purkamista. Voi olla hätähuutokin, tarvitsee apua.

Vierailija
13/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden liitto on väljähtynyt, ja nyt mahdollisesti petaa eroa. Ei halua pettää miestään, mutta haluaa jotain pehmikettä eroa varten ja ex on tuttu ja turvallinen. On myös huomannut että rahallinen rikkaus ei korvaa rakkautta.

Tai sit se on vaan kesälomilla tissuttelemassa ja haluaa muistella menneitä päissään. Mihinkä aikoihin viestejä tulee? Jos viikonloppuisin illasta niin älä ajattele mitään.

Vierailija
14/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin kesälomatissuttelua.

Vierailija
15/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkaa viestien lähettämistä, vaikket vastaa? Jotain oireilua. Kysy siltä, onko sillä joku hätä. Voihan tuo olla esim. stressistä johtuvaa. todellisuuspakoa, haikailua nuoruuden huolettomiin päiviin. Pettymyksen purkamista. Voi olla hätähuutokin, tarvitsee apua.

Joo, jatkaa. Olen mä siis jotain sille vastaillut, tyyliin "okei" "jaa" "selvä". Ja varsinkin ekana päivänä, kun viestejä alkoi tulemaan vastailin mielenkiinnosta vähän enemmän, kun en henkilöstä ollut vuosiin kuullut mitään.

Vierailija kirjoitti:

Niiden liitto on väljähtynyt, ja nyt mahdollisesti petaa eroa. Ei halua pettää miestään, mutta haluaa jotain pehmikettä eroa varten ja ex on tuttu ja turvallinen. On myös huomannut että rahallinen rikkaus ei korvaa rakkautta.

Tai sit se on vaan kesälomilla tissuttelemassa ja haluaa muistella menneitä päissään. Mihinkä aikoihin viestejä tulee? Jos viikonloppuisin illasta niin älä ajattele mitään.

Viestejä tulee pääasiassa viikolla ja aikaisin. Laittaa noita näin susta unta about 7 aikaa, kun itse kesälomalaisena olen vielä unilla.

Voihan se toki olla mahdollista, että krapulassa niitä laittelee. Ei tosin aiemmin ollut kova juomaa, mutta mistä mä nyt tämän hetkisestä tilanteesta tietäisin.

Vierailija
16/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollasia naiset just on. Parempi olla ilman.

Vierailija
17/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän muuttanut Porvooseen hiljattain?

Vierailija
18/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän muuttanut Porvooseen hiljattain?

Ei ole, mutta asuvat kuulema nykyään jossain kartanossa 30 kilometriä "sivistyksestä". En tiedä vaikuttaako tylsyys sitten.

Vierailija
19/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti :D

Tosin ei muakaan millään hevosen dikillä ole varustettu.

Ja miten se liittyy siihen onko seksi hyvää vai ei? Ihan käsittämätöntä miten huonosti miehet ymmärtää naisia.

Vierailija
20/29 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiarki kyllästyttää. Haluaa vaihtelua ja ajattelee, että sinusta saa salarakkaan. Älä vastaa, poista viestit. Tuollainen hakee jonkun muun lohduttajan, jonka jättää niin kuin sinut aikanaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi