Mitä vaatekappaleita inhoatte?
Omia suurimpia inhokkeja ovat telttamaiset yläosat, joissa kuka tahansa näyttää muumilta
https://www.desiree.gr/sites/default/files/styles/product_large/public/…
https://wwwbeyoucomgr-gywvkt1.netdna-ssl.com/media/catalog/product/cach…
Kommentit (22)
Mulle taas suositellaan aina noit telttoja, vaikka mun yläkroppa on siro ja kapea vyötärö, rinnat yms.. Silti mulle suositellaan et peitän ne ja kaikki muodot....
Sukkia ja kenkiä. Sään yms takia pakko käyttää, mutta mieluiten olisin ilman.
Pikkuhousuja. Jos mahdollista, en pidä ollenkaan. Nyt on mennyt kesä pitkän mekon kanssa. Tulee hiivaa ja kutinoita, atopia pysyy aisoissa, kun en pidä hiostavia alushousja. Syksymmällä pidän vain löysiä puuvillaisia isoja legginsejä ilman pikkareita.
sukkahousuja. En ulkonäön takia, vaan sen takia kun ne on aina väärän kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas suositellaan aina noit telttoja, vaikka mun yläkroppa on siro ja kapea vyötärö, rinnat yms.. Silti mulle suositellaan et peitän ne ja kaikki muodot....
En suosittelisi kellekään noita.
Inhottaa kun kaupat tuntuu olevan täynnä noita telttarättejä.
Kravatteja, järjetön kangassuikale johon voi kuristua monesta syystä. Älä ainakaan sorvaa kraka kaulassa.
Sukkahousut. Heti kun saa jalkaan menevät rikki. Ei koskaan sopivan kokoiset. Haarat roikkuu tai/ ja housuosa liian lyhyt.
Kaikki alusvaatteet ja etenkin alushousut, en käytä
Käytän noita telttamallisia lähes aina, vaikka tiedän etteivät ne todellakaan imartele kropan muotoja. En vaan jotenkin osaa käyttää muita.
Toisaalta, mitäpä väliä vaikka vähän muumilta näyttäisikin.
Rintsikat! Kotona en pidä niitä ikinä, joskus sitten unohdan laittaa ne töihinkin.
Korkeavyötäröisiä housuja. Tuntuu, että nykyään ei muuta löydykään, kun naisille on kaavoitettu niin isot perseet... ei ole kiva, kun housujen haaroväli roikkuu polvitaipeissa :o/
Toinen on liian leveät ja lyhyet paidat. On todella vaikea löytää kapean mallisia ja riittävän pitkiä (ei kuitenkaan "perseenpeittotunikapituisia") paitoja.
Tunikat
Puoleen sääreen yltävät legginsit
Sukkahousut
Alushousut, joiden reunassa on karhea pitsi
Pilottitakit
Crocsit
Tuubitopit
Halvat narutopit
Työvaatteita.
Ne vaan ahistaa, vaikkeivat tiukat olekaan.
Sukkahousut ja rintaliivit on varmaan paholaisen keksimiä.
Alusvaatteet. Kotona oon aina vanha yöpaita päällä.
Kaikki housut tai farkut inhokkeja, en pidä koskaan!
Hameet ja mekot aina päällä
Melkein kaikkia mitä kaupassa sovitan päälleni.
T. Shoppailukammoinen läski