Syyslomalle lokakuussa raskaana olevalle sopiva lämmin matkakohde?
Malediivit houkuttaisi samoin Miami:)
RV 20 menossa tuolloin jos kaikki menee hyvin.
Suosittele lämmintä ja turvallista paikkaa?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubai? Lyhyet lennot ja lämmintä.
Tämä oli meilläkin mielessä!
Tosiaan lämmin, mahtavat shoppailumahdollisuudet, keittiöpuoli siisti/ tasokas, lyhyt lento. Melkein täydellinen babymoonille <3
Vakuutus pitää olla sellainen, jotta pääsee tarvittaessa sairaalaan. Onko terv huollon tasosta tietoa?
Ap
Dubaista löytyy huippuluokan sairaaloita.
En lähtisi Malediiveille, jos aikaa on vain se viikko. Siitä menee jo yhteensä 2 pv matkusteluun. Lomasaarilta ei pääse viidessä minuutissa lääkäriin, jos tarve tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dubai? Lyhyet lennot ja lämmintä.
Tämä oli meilläkin mielessä!
Tosiaan lämmin, mahtavat shoppailumahdollisuudet, keittiöpuoli siisti/ tasokas, lyhyt lento. Melkein täydellinen babymoonille <3
Vakuutus pitää olla sellainen, jotta pääsee tarvittaessa sairaalaan. Onko terv huollon tasosta tietoa?
Ap
Dubaista löytyy huippuluokan sairaaloita.
Kiva kuulla!! 👍
Osaisitteko suositella ihan aluetta/hotellia.
Singapore kiinnostaisi myös erittäin paljon!
Tarvittaessa matka-aikaa n. 10 pvää.
Ystävä asuu Nycissä, joten sinne voisi mennä, mutta sitten saa auringon unohtaa pitkää talvea vasten🙈
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mieti, mikä on sellainen maa, jossa pärjäät (kielitaidon puolesta, terveydenhuollon tason puolesta), jos raskaudessa tulee ongelmia kesken matkan.
Voi apua näitä vastaajia 😀🤦♀️🤦♀️🤦♀️
AP kertoo, että on vuosia työskennellyt ulkomailla, eiköhän nyt kielitaito riitä. 😂
Lukeeko nämä vastaajat mitä kysytään edes...
Matkakohteessa mielellään hyvät sairaalat ja katsottava tosiaan että vakuutuksesi on niin hyvä että kattaa keskoshoidon.
Dubaissa Jumeira Beachin alue on paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti, mikä on sellainen maa, jossa pärjäät (kielitaidon puolesta, terveydenhuollon tason puolesta), jos raskaudessa tulee ongelmia kesken matkan.
Voi apua näitä vastaajia 😀🤦♀️🤦♀️🤦♀️
AP kertoo, että on vuosia työskennellyt ulkomailla, eiköhän nyt kielitaito riitä. 😂
Lukeeko nämä vastaajat mitä kysytään edes...
Tarkoitettiin varmaan paikallisten kätilöiden yms. hoitohenkilökunnan kielitaitoa :D He kun eivät ole työskennelleet vuosia ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Dubaissa Jumeira Beachin alue on paras.
Kiitos!
Dubaihin minäkin varmasti lähtisin. Lyhyt lento, varma aurinko, ihanat hotellit ja turvallista.
Miami toki kiva myös ja sinne lokakuun lopulta alkaen suorat lennot, mutta muistaakseni 11 h.
Singaporessa on tosi kuuma.
Itse olen ollut Thaimassaa rv 16 ja ihan hyvin sujui reissu.
Vierailija kirjoitti:
Dubaihin minäkin varmasti lähtisin. Lyhyt lento, varma aurinko, ihanat hotellit ja turvallista.
Miami toki kiva myös ja sinne lokakuun lopulta alkaen suorat lennot, mutta muistaakseni 11 h.
Itse olen ollut Thaimassaa rv 16 ja ihan hyvin sujui reissu.
Dubai/ UAE
Etelä-Espanja
Miami
Thaimaa
Kärjessä 😍
Miten tuo Espanja, onko vähän kuin Kreikka, että 100% lämpöä ei voi taata lokakuulle. Miten, onko parempi Malagan seutu, vai saaret, mikä saarista? Ei ole ikinä oltu Kanarialla tms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ollut Thaimassaa rv 16 ja ihan hyvin sujui reissu.Dubai/ UAE
Etelä-Espanja
Miami
ThaimaaKärjessä 😍
Miten tuo Espanja, onko vähän kuin Kreikka, että 100% lämpöä ei voi taata lokakuulle. Miten, onko parempi Malagan seutu, vai saaret, mikä saarista? Ei ole ikinä oltu Kanarialla tms.
Ap
Up
Onko ihan pakko lähteä tuossa vaiheessa raskautta vielä? Jos jotakin sattuu, sitten itketään miksi just mulle... Omaa harkintaa saa käyttää. Onko niin kauheaa olla aloillaan muutama kuukausi? Voihan Suomessakin lokakuussa liikkua ja nauttia lomasta.
Miamiin mennessä kannattaa varmistaa, että matkavakuutus kattaa mahdollisen pikkukeskosen sairaalahoidon, jos jotain käy. Lisäksi siellä on ollut zika-virusta, mutta en tiedä, onko sillä enää tuossa raskauden vaiheessa väliä. Siellä kannattaa myös oikeasti katsoa, mitä suuhunsa laittaa, raskaana oleville on ihan eri suositukset kuin Suomessa ja kaikenlaiset ruokaperäiset epidemiat on Suomea huomattavasti yleisempiä.