Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Komea mies ilman jykevää leukaa?

Vierailija
27.07.2019 |

Onko edes mahdollista? Pankaa esimerkkejä

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmana pane.

Vierailija
22/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ilman jykevää leukaa ei ole mies eikä mikään.

T. Kippari-Kalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko komea siis sellainen, joka minun mielestäni on hyvännäköinen vai palstamiehen mielestä hyvännäköinen?

Rakastajallani ei ole jykevää leukaa, ja olen aivan lirissä, kun olen täysin ihastunut häneen ja himoitsen häntä. Katselisin häntä vaikka kuinka kauan. Mutta minähän olenkin nainen, mitäpä minä komeista miehistä ja jykevistä leuoista ymmärrän. :) Ne on palstamiesten heiniä.

Vierailija
24/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se on paremminkin niin päin, että jykeväleukainen mies ei ole komea.

Olen samaa mieltä. Tai no, voi olla komea, mutta yleensä vähemmän jykevä on kuitenkin miellyttänyt omaa silmääni enemmän.

Vierailija
25/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jykeväleuka tarkoittaa sitä että pärjää tappelussa paremmin.

Jykevä leukakalusto ei murru . kovista koukuista niin helposti kuin sirompi murtuu. 

Jos tulee kovia iskuja leukaan niin ei hajoa leuka jykeväleukaisella agentilla. 

Parrasta on vain haittaa tappelussa.

Näi o, yhel kaveril kerra kävi nii, etä vastapuol nappas parrasta kii ja polvee päähä. 

Se oliki siin sit.

Vierailija
26/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Onko komea siis sellainen, joka minun mielestäni on hyvännäköinen vai palstamiehen mielestä hyvännäköinen?

Rakastajallani ei ole jykevää leukaa, ja olen aivan lirissä, kun olen täysin ihastunut häneen ja himoitsen häntä. Katselisin häntä vaikka kuinka kauan. Mutta minähän olenkin nainen, mitäpä minä komeista miehistä ja jykevistä leuoista ymmärrän. :) Ne on palstamiesten heiniä.

Heh. Kyllähän tuo tapauksessasi kuulostaa ennemmänkin siltä että aika on tehnyt tehtävänsä, ja olet ehdollistunut näkemään sen miehen, johon jouduit tyytymään, komeana. En sano että se väärin olisi, ehei. Onpahan vain aika yleinen defenssi :)

Vierailija
27/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, huh, nyt löyty komee! Vai mitä ap? http://www.essencemedical.co.uk/img/jaw.jpg

Onkohan karvaset pakaratki? :D

Vierailija
28/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle jykevä leuka tarkoittaa sellaista kuin ridge forresterilla. Sen sijaan ulille kaikki muut leuat ovat jykeviä laatikoita paitsi hennakalinais-tyyliset suoraan nenästä solisluuhun luisuvat.

Vierailija
29/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jykevä leuka ei näytä hyvältä. Tulee mielikuva ylimielistestä jenkkiääliöstä. Erottuva leuka on hyvän näköinen. Eli ettei leuka sulaudu kaulaan eikä kaulanahka roiku.

Vierailija
30/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huh, huh, nyt löyty komee! Vai mitä ap? http://www.essencemedical.co.uk/img/jaw.jpg

Vai oliko se niin, että leukaperät ei ollu se tärkeä asia vaan leuanpää. https://ath2.unileverservices.com/wp-content/uploads/sites/4/2016/04/me…

Huh, miten maskuliininen alfamies 😍

Vierailija
31/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu ap?

Vierailija
32/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikäs sen näyttelijän nimi nyt on.. Ryan Gosling.

Vierailija
33/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mikäs sen näyttelijän nimi nyt on.. Ryan Gosling.

Se ei ole komea. Silmät ovat häiritsevän lähellä toisiaan.

Vierailija
34/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirk Douglasilla on täydellinen miesleuka.

Siinä on monet muut miehet ihan vauvoja hänen rinnallaan. 

Tekeekin mieli katsoa spartacus elokuva uudestaan ja uudestaan. 

On muuten myös lihaksikkaassa kunnossa. Ei liikaa treenattu vaan terveellisellä pekoniaamupalalla treenattu kroppa. 

Taistelijan kroppa. 

Vierailija
35/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle isoäiti kertoi että on oletettavasti todisteita ihan Raamatusta lähtien että jykeväleukainen mies on Jumalan valittu. Eli se on merkki johtajuudesta. 

Esimerkiksi Mooseksella oli hyvin voimakkaat kasvojen luut.

Vierailija
36/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista jos Jykevä Muna.

Vierailija
37/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jykeväleuka tarkoittaa sitä että pärjää tappelussa paremmin.

Jykevä leukakalusto ei murru . kovista koukuista niin helposti kuin sirompi murtuu. 

Jos tulee kovia iskuja leukaan niin ei hajoa leuka jykeväleukaisella agentilla. 

Parrasta on vain haittaa tappelussa.

Ei se noin mene ! Jos sillä on jykevä LASIleuka, niin sillä on legot niskassa ja itku kurkussa samointein kun sitä hivauttaa.

Vierailija
38/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotka tekevät nousevaa ja laskevaa liikettä naaraksen päällä ?

Vierailija
39/42 |
31.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiden Gillen.

Missä menee jykevän ja ei-jykevän raja? Gillenin leuka ei ole mielestäni jykevä, mutta onko se tavallinen vai tavallista epäjykevämpi?

Kyllähän tuolla ihan normaali leuka on. Leuanpää on se määrittelevä tekijä, ei leukaperät. Siksi esim. Angela Merkel on maskuliinisen näköinen.

Tuo on muuten totta. Ja leuankärjestä tunnistaa aina transnaiset. Leukaperillä ei ole merkitystä.

Vierailija
40/42 |
01.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N50+ kirjoitti:

Heh. Kyllähän tuo tapauksessasi kuulostaa ennemmänkin siltä että aika on tehnyt tehtävänsä, ja olet ehdollistunut näkemään sen miehen, johon jouduit tyytymään, komeana. En sano että se väärin olisi, ehei. Onpahan vain aika yleinen defenssi :)

Hah hah, kylläpä löit kirveesi kiveen.

En joutunut "tyytymään" mihinkään. Minulla oli tuossa hetken ilmoitus deittisivulla. Käyntejä profiilissa oli sen ajan hiukan alle 1300 kahdessa viikossa, viestejä tuli sadoittain, jatkuvasti. En etsinyt parisuhdetta vaan "jotain muuta". Ajattelin, että vakituinen rakastaja tai kaksi. En ehtinyt vastata läheskään kaikkiin viesteihin. Muutamien kymmenten ok-tuntuisten kanssa viestittelin ja joidenkin kanssa kävin kahvilla. Seassa oli pitkiä ja ns. komeita, leukaa en ymmärtänyt katsoa, minä hupsu nainen! ;)

Sain niin sanotusti valita päältä parhaat. Eipä silti, kemia sen ratkaisi, ei ulkoiset ominaisuudet, niin kuin kuvasta näkyy.

Ongelma siis ei ollut miesten puute vaan, niin kuin sanoinkin, että menin ihastumaan tosissani, ja vielä kapealeukaiseen mieheen! :D Hän on todella kuuma. Minua 15 vuotta nuorempi muuten.

En halunnut parisuhdetta, ja aion tavata vielä muutaman noista viestitelleistä miehistä (rakastajani tietää, toki). Nyt kun ajattelen, heillä saattaa olla jykevät leuat. Oikein kivan näköisiä. Toisen tapasinkin jo kerran, oli fiksu ja kiva. Muuten pitkä, hyväkroppainen, ns. hyvännäköinen. Ehkä otan jomman kumman vielä rakastajakseni, mutta ei tämä mennyt lainkaan niin kuin suunnittelin, kun tunteet ja himo tulivat niin voimakkaina kuvioon mukaan. Vaan nämä eivät olekaan järjen asioita kuka viehättää.

Oikeasti, tuota nuorta rakastajaani katselisin tuntikausia sekä silmiin että muuten.