Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä vois tehdä Helsingissä tänään ilman että läkähtyy kuoliaaksi?
Kommentit (23)
Keskuspuistoon kävelylle, vettä ja eväitä mukaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mene ruokakauppaan. Tutki pakkauksia kylmäosastolla ja pitkän harkinnan jälkeen osta mehujää. Mene pisimpään kassajonoon. Syö mehujää ulkona varjossa ja jos olo ei helpota, toista edellinen. Voi myös ostaa vichyveden, jos mehujää ei maistu.
Alue: Aihe vapaa
Kaikki kaihtimet kiinni. Ilmastointi päälle. Ristiveto. Käy viileässä suihkussa. Aina kun tulee huono olo, kastele pää ja hiukset jääkylmällä vedessä. Syö mehujäätä. Muista juoda tarpeeksi vettä. Vichy on myös itselleni hyvä. Älä rasita itseäsi liikaa.