Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vois tehdä Helsingissä tänään ilman että läkähtyy kuoliaaksi?

Vierailija
27.07.2019 |

Ei uimista ja rantaa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota retkituoli mukaan ja mene marketin lihaosastolle istuksimaan.

Vierailija
2/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mac Donalds tai Burger King ovat hyviä vaihtoehtoja ja kiasma myös.

Kivikirkot ovat viileitä tälläkin säällä, seinät jäähtyvät öisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostoskeskukset on viileitä, ja elokuvateatterit. Tai mene terassille aurinkovarjon alle juomaan kylmiä juomia. Syö jäätelöä.

Vierailija
4/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hietaniemen uimaranta tai Suomenlinna. Vallisaari. Saaret yleensä.

Vierailija
5/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkotreeni

Vierailija
6/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse nähnyt lenkkeilijöitä ja kaikki nämä ovat olleet erittäin heikossa hapessa, täytyykö sitä ylirasittaa itseään näilläkin keleillä? Kun se keho on jo valmiiksi ylirasittunut kuumuudesta. Ei se kunto siitä romahda jos muutaman päivän antaa itsensä levätä. Tyhmän näköstä.

T. Lenkkeilijä itsekkin

Vierailija
7/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin Kaartissa brunssilla - ihanan viileää!

Vierailija
8/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse nähnyt lenkkeilijöitä ja kaikki nämä ovat olleet erittäin heikossa hapessa, täytyykö sitä ylirasittaa itseään näilläkin keleillä? Kun se keho on jo valmiiksi ylirasittunut kuumuudesta. Ei se kunto siitä romahda jos muutaman päivän antaa itsensä levätä. Tyhmän näköstä.

T. Lenkkeilijä itsekkin

Jossain maissa on tämmöstä 3-5kk vuodesta, kyllä sielläkin lenkkeillään ihan ongelmitta. Eiköhän ihmiset osaa pitää huolensa omista asioistaan..typerämpää on se, että kyttäät ja arvostelet toisia.

Vierailija
9/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lenkittänyt koiran, käynyt kaupassa ja terassilla, pessyt pyykkiä ja lukenut kirjaa. Ihan normaalia elämää, ei tähän mitään läkähdy.

Vierailija
10/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lenkkeilijä itsekkin

Saattaa tulla palstamammalle yllätyksenä mutta kaikkien mielestä se ei ole huono asia jos lenkillä tulee hiki.

Vierailija
11/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi: Ei uimista, ei rantaa.

Vierailija
12/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin ilmastoituun työpaikan toimistoon selailemaan nettiä

Vierailija
13/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

T. Lenkkeilijä itsekkin

Se on tyhmää, vaarallista ja ennenkaikkea turhaa.

Helteessä paha olo tulee paljon ennen kuin harjoituksessa päästäisiin vaikuttavalle tasolle.

Eilen korvasin joukkueen treenin uimareissulla. T. Valkku

Vierailija
14/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Museot myös viileitä.

Vierailija
15/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyy ilmastoidussa kodissaan jos ei ole pakollisia menoja kuten töihin meno tai kesken meno.

Vierailija
16/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä.

Vierailija
17/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Lenkkeilijä itsekkin

Jossain maissa on tämmöstä 3-5kk vuodesta, kyllä sielläkin lenkkeillään ihan ongelmitta. Eiköhän ihmiset osaa pitää huolensa omista asioistaan..typerämpää on se, että kyttäät ja arvostelet toisia.

Juu mutta ehkä vähän ontuva vertaus. Lämpöisissä maissa on vauvasta lähtien sukupolvien ajan sopeuduttu elämään tropiikissa , niinkuin mekin pakkasessa. Ei ihan samalta viivalta lähdetä.

Vierailija
18/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua välttämättä olla Helsingissä, niin sinua ehkä kiinnostaa että Isossa Omenassa on aina kylmä, helteelläkin. Mene sinne värjöttelemään.

Vierailija
19/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap sanoi: Ei uimista, ei rantaa.

Ei kai saarella ole pakko uida tai olla rannalla.

Vierailija
20/23 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri istuskellaan terassilla varjon alla ja tehtiin jäätelökahvit. Oikein hyvä on, kohta varmaan otan kirjan ja laitan puhelimen pois.