Onko mahdotonta löytää luonnollinen nainen, joka ei meikkaa?
En ole huomannut meikin kaunistavan ketään. Haluaisin löytää itsevarman, meikittömän yli 25-vuotiaan naisen, joka ei ole lestadiolainen.
Kommentit (48)
On, mutta jos odottaa tämän näyttävän samalta kuin "meikittömien" julkkisten, niin ei.
T nainen 29-v, joka meikkaa vain juhliin ja niihinkin kevyesti
On mahdotonta! Kaikki naiset maalaa naamaansa ja asentelee siihen lisäosia näyttääkseen joltain muulta kuin on.
Joo, minä (n33), mutta olen onnellisessa parisuhteessa. En ole meikannut nyt n. kymmeneen vuoteen, sitäkin ennen meikkasin vain juhliin. Ei kaunistanut minua meikki. Sen sijaan olen huomannut, että iloinen hymy ja luonnollinen rusketus näin kesäisin kaunistavat. Myös laihdutus paransi ulkonäköäni ainakin omasta mielestäni.
Itse meikkaan harvoin. Tuskin kuitenkaan haluaisit minua kaikkine kasvoissa olevine arpineni vaan mieluiten toivoisit, että peitän ne meikillä.
En ole meikannut koskaan. Olen yli 25 v , sillä olen 55 v.
Tuo kertoo että olet häiriintynyt joka haluaa kontrolloida toisen elämää ja suhtautuu toiseen kuin esineeseen jonka omistaa. Mene terapiaan.
Miehet harvemmin ymmärtävät, mitä meikkaaminen on. He eivät useinkaan tunnista meikkiä. Heidän mielestään meikkaaminen on sitä, että kasvoista selkeästi huomaa, että niissä on jotain niihin kuulumatonta väriä.
Täällä! Olen 41-vuotias, itsevarma ja hyvällä itsetunnolla varustettu ei-uskovainen nainen, joka meikkaa vain juhliin eikä niihinkään paljon. Olen ihan nätti, pitkähiuksinen ja naisellinen. Miten sinut löytää ap?
Onhan sellaisia, kuten minä esimerkiksi. Valitettavasti kukaan ei yleensä katso päinkään ja pidetään tylsän näköisenä harmaana hiirulaisena. Minulla onkin aika valjut siniharmaat silmät, haaleahkot ripset ja kulmakarvat, sekä kalpea iho (auringossa tulee ehkä muutama pisama). Olen joskus yrittänyt meikata, mutta se näyttää lähinnä oudolta, luultavasti en vain osaa.
Luonnonkansat ne vasta muuntelevatkin naamaansa ja kroppaansa kuin joulukuuset useimmiten. Siinä teille viherpiiperot.
Valitsisit kahdesta "luomunaamaisesta" kuitenkin hänet, joka on kevyesti ja huomaamattomasti tasoitellut epätasaista pohjaväriä.
Onhan meitä, mutta monet meistä viettävät aikaansa jossakin muualla kuin baareissa. Menepä mukaan esim. erilaisiin harrastuspiireihin, niin voit löytää aarteen.
En meikkaa muuta kuin juhliin tmv.
t. 32v nainen
En jaksa meikata kuin spesiaalitilaisuuksia varten, töissä toista vuotta meikkaamatta. Olen kyllä meikillä pirteämmän näköinen mutta en jaksa iltaisin sitä poispesua :D
Missä asut? Ainakin täällä Tampereella näkee ihan meikittömiä naisia.
Miksikähän naamaansa muunnellut suuttuu jos huomauttaa että hei sulla on naama täynnä noita täytteitä ja minusta ihan liikaa. Jos hän itse saa puhua että täytteitä on otettava niin tottakai muutkin saavat sanoa että ei tarviisi.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkansat ne vasta muuntelevatkin naamaansa ja kroppaansa kuin joulukuuset useimmiten. Siinä teille viherpiiperot.
Eikä luonnonkansa saamelaistenkaan asu ole värittömimästä päästä :) ja ei se ei ollut alkuaan pelkkä juhla-asu vaan käyttöasu.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuskin on luonnonkansaa jolla ei groteskejakin vaatimuksia ulkonäöstä: on kaulanvenytystä huulen ja korvavenytystä, kallon muokkausta ja raapimalla tehtyä arpea naamassa ja tatskat ja muut maalaamiset päälle.
Se kaikki kuuluu ihmisen luontoon, kauneus ja koristautuminen. Se joka ei tätä tajua tai hyväksy on itse EPÄLUONNOLLINEN ja kieltää osan ihmisyyttään.
Useimmiten suomalainen näyttää häiriintyneen harmaalta avokilta ilman meikkiä, paitsi tietty ihan lapsena. Ja kyllä se kertoo asenteesta muihinkin ettei siisti itseään- muuthan sitä joutuvat katselemaan. Kevyt meikki on kohteliaisuuden osoitus muillekin.
Onhan niitä. Kiertele maaseutua tai teknillisten koulujen opiskelija ruokaloita...