Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti.Kuka tykkää näin kuumasta ilmasta.

Vierailija
27.07.2019 |

Tukahduttavampaa kuin etelässä.Tykkään lämmöstä,mutta liian kuuma nyt.Ei jaksa edes nurtsia leikata!

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään. Lämpimämpikin olisi ok. Juuri tultiin rannalta, nyt varjossa terassilla kylmän juoman kanssa. Elämä on täydellistä.

Sama mulla.

Mut jos olisin vaikka just nyt asfaltointihimmissa ni tuskin nauttisin.

Vierailija
42/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Mukava käydä pyöräilemässä kun hiki valuu norona ja sitten uimaan. Muutama tunti tätä ja sitten kotiin pelaamaan tietokoneella juoden olutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää ja koirakin valittaa.

Vierailija
44/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään. Mukava käydä pyöräilemässä kun hiki valuu norona ja sitten uimaan. Muutama tunti tätä ja sitten kotiin pelaamaan tietokoneella juoden olutta.

Tosi vaarallista ajaa ja palstailla.

Vierailija
45/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi vaarallista ajaa ja palstailla.

Höhlä, en ole nyt ajamassa.

Vierailija
46/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan porealtaassa, osin varjossa, ja nautin!

Vierailija
47/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, sillä kärsin jo muutenkin liikahikoilusta. Nenäliinapaketti on hetkessä käytetty ja paperit litimärkiä kun lähden ulos. Mulla siis valuu ihan noroina hikeä päänahasta ja kasvoista. Tosi kiusallista.

N24

Vierailija
48/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysinen, raskas ulkotyö tällä kelillä on täyttä tuskaa. Vaatteet hiestä märkinä aamusta alkaen. Tulisipa jo viileää!

Vierailija
49/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen ihoni on hikoilusta ihan paskana,joten en tykkää. 23 astetta olisi optimi ympäri vuoden.

Vierailija
50/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää

Vierailija
51/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenkiertohäiriöisten kokoontumisajot. Pellolla ja metsässä rehkiessä monilta pääsisi itku, kun tietäisivät, että huomenna sama edessä ja ylihuomenna...

Vierailija
52/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla villasukat koko ajan, en usko olevani ainoa. Naurakaa vaan : Z

Niin mullakin. Kotona 29˚ ja tuuletin pyörii, mutta varpaat on aina jäässä, kiitos kilpirauhasen vajaatoiminnan.

Ja kyllä mä oikeasti tykkään, että täällä pohjolan perukoillakin on joskus kunnon hellettä, kunhan se ei kestä liian pitkään kuten viime kesänä.

Vierailija
53/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palelija minäkin olen, mutta kyllä mulla palelemisen loppumiseen riittää paljon pienempikin lämpö kuin n. 30 astetta. Jo vähän alle 20 astetta on ulkona hyvä, sisällä sellainen 21 - 23 astetta, niin ei sormia ja varpaita palele ainakaan koko ajan. Kylmässä kärsin valkosormisuudesta. En silti tykkää helteestä, ja jos pitäisi valita pakkasen ja  helteen välillä, niin valitsen pakkasen, vaikka sormet ja varpaat ja nenä on jäässä eikä kieli käänny suussa. 

Vierailija
54/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se kesä oikein tulee

Vierailija
55/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on 31 astetta. Sen verran harvoin tällaista Suomessa, että todellakin nautin. Joku ylempänä mainitsi, että kuin linnunmaitoa. Samaa mieltä :)

Minulle sopiva kesälämpötila on sellainen, ettei shortseissa palella varjossa (eli yli 25). Auringossa en halua olla palamisen takia. Onneksi ei tarvitse olla töissä, vaan löhöän kirjan kanssa takapihalla puun varjossa

Vierailija
56/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän todellakin. Talvea ja pimeää on aivan riittävästi, joten siitä on saatava täysi irtiotto.

Vierailija
57/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on aivan ihanaa!! Mikään kohta ei palele, ei edes varpaat eikä nenänpää! Elokuusta juhannukseen on aina vähintään vähän kylmä :((((

Vierailija
58/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan:(

Vierailija
59/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää valitettavasti olla kovin harvinaista Suomessa tämä. Muualla sitten vielä kuumempi. Ihminen pilasi maapallon.

Vierailija
60/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina hyvä ilma. Meidän piha liian kuuma.

Taas kohta helteitä rakastavat syyttelee helteitä vihaavia kylmistä ilmoista.

Mustikkaan mennään kun viilenee.

Pihatyöt kesken mutta eihän tonne voi mennä.