Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti.Kuka tykkää näin kuumasta ilmasta.

Vierailija
27.07.2019 |

Tukahduttavampaa kuin etelässä.Tykkään lämmöstä,mutta liian kuuma nyt.Ei jaksa edes nurtsia leikata!

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä näin kuumista ilmoista. Ei ole mikään tekevän ihmisen ilma tämä. Nyt ei kuitenkaan ole yhtä kuuma kuin viime kesänä, koska alkukuusta oli vielä viileämmän kelit, eikä lämpöä ole ehtinyt samalla tavalla varastoitua rakenteisiin. Eli olo ei ole niin tukala kuin vuosi sitten, kun helteet vain jatkuivat ja jatkuivat. Nyt on sentään helpotusta jo ylihuomenna tiedossa. Kesällä 20 astetta riittää minulle ihan hyvin.

En kyllä vapaaehtoisesti tuonne ulos lähde, tänäänkin kävin ainoastaan aamupäivällä kaupassa. Olen valmistautunut viettämään vielä huomisenkin täysin sisätiloissa. Jospa ensi viikolla pääsisi jo lenkille!

Vierailija
62/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan karmeeta olisi tehdä ulkona töitä tai sisällä kuumassa.

Toivon kylmiä ilmoja kun koulut alkaa.

Meen nyt kaivaa kuoppaa pienen hetken ja pitkä tauko sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kaikki lämpötilat +10C ovat jossain määrin kuumia joten en huomaa juurikaan eroa. Hiki virtaa joka tapauksessa mutta mukavalta tuntuu.

Vierailija
64/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla villasukat koko ajan, en usko olevani ainoa. Naurakaa vaan : Z

Ennen vanhaan maatalon isännät kuten edesmennyt setäni piti villasukkia nahkasaappaissa kesähelteellä. Oli kuulemma viileämpää niin kun lapsena naureskelun hänelle. En tiedä miten nykyään on.

Vierailija
65/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan tykkää ! Happi loppuu, hiki jos liikuttaa kättä, ahdistaa .

Kauheinta oli vielä kun olin töissä ja paukkas tällanen keli. Busseissa ei ilmastointia tai se oli jo kämähtänyt, konesali tarvitsi kaiken kylmän ilman , työntekijät valuivat kirjaimellisesti. Päivän päätteeksi sitten em.dösään.

Vierailija
66/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verenkiertohäiriöisten kokoontumisajot. Pellolla ja metsässä rehkiessä monilta pääsisi itku, kun tietäisivät, että huomenna sama edessä ja ylihuomenna...

Mene nyt vaikka vuodeksi jakamaan lehtiä kuumiin hissittömiin rappuihin, yötyö ja urakkapaine valmistumisesta. Tule sitten selittämään, jos parkumiselta pystyt.

Vierailija
67/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelasin tänään keskipäivän aikaan täyden 18-väyläisen radan frisbeegolfia. On pakko myöntää että teki tiukkaa, ko. rata on melko tuulettomassa havumetsässä. Tuntui että kuumuus haittasi keskittymistä ja suorittamista.

Sen sijaan illansuussa ajettu fillarilenkki oli silkkaa juhlaa: kerrankin oli aidosti mukava olo, ei paleltanut lainkaan edes pistemäisesti. Jälkihiki oli toki huikean kova. Ja ei tulisi mieleenkään lähteä juoksulenkille näillä säillä.

Palelen about 8 kuukautta vuodesta, joten otan näistä lämpimistä ja kuumista päivistä kaiken irti. Ja tästä huolimatta ymmärrän erittän hyvin ihmisiä joille tämä on jo liian tukala lämpötila. Meit' on moneks!

Vierailija
68/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se ulkona ilma ei oo ongelma mut sisällä on!! Ihan surkeet talot suomessa! KUn on tosi kuuma ja mun mielestä nyt on aika kuuma käydään shoppaa!! Tekis tosi hyvää kun shoppaa ja oli viileetä tosi täydellistä!

Vierailija
69/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisi olla lomalla, mikäs siinä. Mutta vanhusten hoivapaikassa, alimiehityksellä raataessa, olo on kieltämättä näillä helteillä hieman epätodellinen. Hiki valuu niin, että silmätkin sumenevat, ajatus pätkii ja koko ajan on omituinen, hutera olo. Vanhukset kärsivät todella näistä helteistä.

70/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän oikeasti +30 lämpötilasta. Se tuntuu hyvälle. Pidän myös Suomen talvesta ja lumesta, vaikka -asteet ovat todella kylmiä.

Tällä hetkellä olen maassa, jossa lämpötila on nyt +15°C ja kaipaan Suomen kesää.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
71/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Näännyn ulos.

Vierailija
72/73 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään, mutta olenkin asunut pitkään todella lämpimissä maissa ja tottunut kuumuuteen. Ei siitä kuumuudesta helposti tykkääkään, jos ei ole yhtään totutellut tai on jotain sairauksia tms.

Minäkin olen asunut kuumassa maassa. Meillä oli hyvä ilmastointi, uima-allas pihalla ja yleensä ulkoilu oli autosta ilmastoituun tilaan.

Ei siellä kukaan ollut ulkona.

Täällä se on vähän erilaista.

Vierailija
73/73 |
29.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kylmä että haluan kuolla