Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tapailemani miehen mielestä on noloa maksaa käteisellä ja varsinkin kolikoilla

Vierailija
27.07.2019 |

Ostin viinipullon, hintaluokaltaan 10€ ja maksoin sen 2€ ja 1€:n kolikoilla. Jälkeen päin autossa mies sanoi että häntä hävetti kun laskin siinä hiluja, kun kaikki muut maksavat kortilla.

Onko käteisellä maksaminen nykyään jotenkin häpeällistä?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän alennuskuponkejakin joskus, esim. Burger King ja Hesessä.

Joistain se on noloa, ei minusta. Noloa sille ihmiselle, josta se on noloa ja ei käytä ja sitten päätyy maksamaan enemmän. Minä taas säästän rahaa, miksi se olisi noloa?

Mitä helvettiä! Käytän _aina_ alennuskuponkeja ja alennusappia (Hese). Sitä vartenhan ne ovat. Joo, ja minulla on omistusasunto, mökki etc. Ei hitto, ihmiset ovat tyhmiä!

Joistain ihmisistä se on noloa kaivaa kuponkeja esiin, olen todistanut sitä treffikumppaneilta jotka ovat nolostellen käskeneet että laitan kupongit pois "kyllä meillä rahaa on eikä tarvita mitään alennuskuponkeja etsiä". Se on sitä että pitää olla kulissit kunnossa, että rahaa piisaa.

Alennuskuponkien kaivelu kun yhdistetään köyhyyteen.

Asia selvä! 😁 Minun kanssani treffit loppuisivat ihan juuri tuohon. Kuinka äärimmäisen epätaloudellinen ihminen haluaa maksaa tuotteestaan _enemmän_ vain näyttääkseen paremmalta. Varmasti löytyy myös taustalta iso velka, vuokralla asumista jne. Iso turn off - hölmöilylläkin on rajansa. Yltiönuukaa kumppania ei kestä pirukaan, mutta tuollainen suoranainen tyhmyys, naivius ja narsismi noin typerässä paikassa (pikaruokala) olisi ehdoton ”kiitos ja hei”.

Vierailija
22/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolikot on köyhiä varten :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolikot on köyhiä varten :D

Sinulle ei juuri omaisuutta ole kertynyt. Arvaan.

Vierailija
24/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma. Miettii varmaan kun koirakin kävelee vastaan että mitähän tuo koira nyt ajatteli minusta:). Ei jatkoon.

Vierailija
25/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies jo ehtinyt arvostella ulkonäköäsi, "mun exä oli kyllä laihempi/pitempi/käytti pilareita"? Tai ruokaa mitä syöt, "kylläpä otit paljon perunoita! Mun sisko syö vaan salaattia"

Ei mies ole ainakaan ihastunut, jos jo tuossa vaiheessa häpeää sinua. Tuossa vaiheessa ihastunut pitäisi kolikoilla maksamista sööttinä tai ei kiinnittäisi mitään huomiota. Haluaa vain kodinhoitajan.

Vierailija
26/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen nolosteleva mies on aika nolo. Ei jatkoon!

Vierailija
27/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia maksaa käteisellä. Meillä kioskilla myyjä on monta kertaa kysynytkin, että jos sinulla on kolikoita, voisin mielellään ottaa.

Pidän kolikoita mukana, maksan pysäköinnin, kärryn, kaapin, kahvin ym. kolikoilla. Ei ole kukaan urkkimassa selän takana pinkoodeja.

Vierailija
28/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortilla maksamisesta jää jälki. Ihan kaikkea ei kehtaa kortilla maksaa.

Vierailija
29/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia maksaa käteisellä. Meillä kioskilla myyjä on monta kertaa kysynytkin, että jos sinulla on kolikoita, voisin mielellään ottaa.

Pidän kolikoita mukana, maksan pysäköinnin, kärryn, kaapin, kahvin ym. kolikoilla. Ei ole kukaan urkkimassa selän takana pinkoodeja.

Pinkoodilla? Eikö sulla ole muka lähimaksua?

Vierailija
30/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun nuorena kaveri kertoi, ettei kehtaa antaa Hesen alekuponkia silloin jos kassalla on nuori komea mies. Jos nainen, niin silloin vaan. Olin ihan hoo moilasena kun itse edes kiinnittänyt huomiota kassan sukupuoleen, senkun vaan lykkäsin etukuponkia kouraan.

Vierailija
31/37 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huhhuh.

Vierailija
32/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pinkoodilla? Eikö sulla ole muka lähimaksua?

Saakohan tuon lähimaksun jotenkin pois päältä? Itselläni on s-pankin kortteja.  Karmea ajatus, että joku tekisi puolen tunnin sisällä kymmeniä monen kympin ostoksia  kortillani jonka hän on onnistunut nappaamaan!   Pinkoodi on tässä mielessä turvallisempi. 

Niin ja kolikoista.  Itse pyrin maksamaan aina niin pienillä kolikoilla kuin minulla on.  Kassoilla on melkein aina pula kolikoista.

Vierailija
33/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo tillanne olisi kyllä. Jos joku maksaa kolikoilla viinipullon Alkossa, niin ensimmäisenä tulee mieleen, että lasten säästöpossusta on pöllitty viimeiset rahat, jotta saa pullon viiniä.

Vierailija
34/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään noloa, mutta kyllähän se hidasta tuntuu monen kohdalla olevan. Siis varsinkin, kun kolikkoja aletaan ynnäilemään. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
35/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä miksi kukaan käyttää enää käteistä. Mahdotonta resurssien haaskausta. Toisaalta on kyllä myös työllistävää, joten jotain hyvääkin siinä on.

Vierailija
36/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mua hävettäis noin tyhmä mies.

Vierailija
37/37 |
30.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en hirveästi pidä käteistä, mutta välillä sitä on kuitenkin pakko nostaa. Jos siitä jotain kolikoita jää, niin en kyllä mielelläni niillä maksa. Varsinkaan siten, että jos ostokseni maksavat enemmän kuin minulla on kolikoita, niin antaisin ensin kolikot kassalle ja sanon, että maksan loput kortilla. Sitten voin tehdä, jos perässäni ei ole muita asiakkaita. Joten kyllä, se on noloa itselleni joissain tapauksissa.