Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko niin että jos on Ketipinor lääkitys niin ei voi laihtua?

Vierailija
27.07.2019 |

Itsellä 200mg ja pakko kuulemma syödä. Tosin lopetan kohta kokonaan syömästä kun paino nousee vaan koko ajan. Liikun päivittäin ja en syö kuin hevonen ja silti paino nousee.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on helppoa kun kaikki maailman nälänhädät voidaan estää yksinkertaisella pillerillä. Pieni annos päivässä estää painon putoamisen. Laihtuminen pysähtyy kuin seinään. Parhaimmillaan pientä lihomista havaittavissa.

Mitä jos kuuntelisitte lääkäreitä näissä asioissa? Sen verran sankasti täynnä mutu-tietoa tämäkin ketju. Pistää ihan huolestumaan ihmisten terveydestä.

Hyvin sanottu!

Vierailija
22/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketipinoria ei kannata lopettaa koska vieroitusoireet mielettömiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketipinoria ei kannata lopettaa koska vieroitusoireet mielettömiä.

Heroiinin vierotusoireet on vielä pahemmat. Sen käyttöä ei ainakaan kannata lopettaa?

Vierailija
24/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin ketipinoteota useamman vuoden jako muutama kuukausi aloittamisesta turpiin kuin pullataikina.

Painoa tuli yhteensä noin 12kg lisää ja vaikka koitin dieettejä ja liikuntaa, ei paino laskenut millään.

Vuosi sitten lopetin ja vasta nyt paino on alkanut vähitellen pudota.

Mikä pakko sinun ap, on syödä niitä?

Itse kehoitan lopettamaan samantien.

Loppupeleissä ovat tosi koukuttavia ja olo on kuin zombilla niitä syödessä.

Vierailija
25/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin ketipinoteota useamman vuoden jako muutama kuukausi aloittamisesta turpiin kuin pullataikina.

Painoa tuli yhteensä noin 12kg lisää ja vaikka koitin dieettejä ja liikuntaa, ei paino laskenut millään.

Pahoittelut kirjoitusvirheistä, puhelimessa pikakirjoitus päällä.

Vierailija
26/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri määräsi ketipinor lääkityksen mielialan tasaajaksi...

Ap

Vierailija
27/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kilo rasvaa vastaa noin 7 700 kcal. Joten 12 kg painon lisäys vaatii 92 400 kcal edestä ruokaa. Se on 181 Big Mac hampurilaisen verran ylimääräistä ravintoa.

Jos muutamassa kuukaudessa onnistuu saamaan 12 kg lisää painoa ei todellakaan ole voinut kovin tarkasti omaa syömistään hillitä. Sitä voisi kuvitella, ettei tuollaista ruokamäärää kukaan vahingossa onnistu kitaansa tunkemaan.

Lääkkeet tietysti voi vaikuttaa ruokahaluun ja sitä kautta saada lihomaan. Aika paljon sitä ruokaa kuitenkin joutuu mättämään noin suuren liikapainon eteen.

Vierailija
28/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa ei ole enää ollut nälänhätää vuosikausiin, lääkefirmat hoitivat asian lähettämällä jokaiselle aliravitulle kuurin ketipnoria.

Vierailija
29/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile nukkumiseen ataraxia

Vierailija
30/41 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluna Suomessa -sivustolla on kuvaava kirjoitus siitä, kuinka mielipuolista nykyinen psyykenlääkkeiden  tyrkyttäminen voi olla. Parantumattomaksi skitsofreenikoksi tulkittu Tapio Gauffin käytti kahta eri neurolpetiä, Abilifyta ja Leponexia, kunnes päätti vuonna 2016 lopettaa ne seinään. Seuraukset olivat radikaalit: 

"Sain elämäni ja identiteettini onnistuneen vieroittautumisen myötä takaisin. Prosessin haastavuudesta huolimatta lopputulos oli erittäin palkitseva. Unettomuus tuntui joskus ylitsepääsemättömältä, mutta olin valmis kuolemaan huomattavasti mieluummin kuin ottamaan lääkkeeni takaisin. Unettomuuteni kesti kaikkiaan 7-8 kuukautta unen parantuessa vähitellen. Vieroitusprosessin päätteeksi lopetin hoitosuhteeni psykiatrian poliklinikalla. Samalla lopetin 12 vuotta yhtäjaksoisesti jatkuneen kuntoutustukena maksetun työkyvyttömyyseläkkeen ja hain yliopistoon opiskelemaan yhteiskuntatieteitä. Pääsin valintakokeista läpi ja siirryin opintotuelle. Alle vuodessa olin karistanut psykiatrien asettaman skitsofreenikon leiman harteiltani."

https://madinfinland.org/3828-2/

Hänen "sairautensa" oli käytännössä   siis neuroleptien aiheuttama myrkytystila, joka tuhosi hänen psyykkisen ja fyysisen toimintakykykynsä.  Näitä lääkkeitä määräävillä puoskareilla ei ole mitään vastuuta toiminnastaan, koska lääkkeiden aiheuttamat komplikaatiot voidaan aina laittaa "sairauden" piikkiin. Lääkkeet muuttavat rajusti ihmisten metaboliaa, aivotoimintaa ja kognitiota ja on tyypillistä, että niiden aiheuttamat oireet tulkitaan skitsofrenian negatiivisiksi oireiksi. Myös lihominen on oire siitä, että skitsofrenia kuulemma, ei niiden hoidossa käytettävät dementoivat lääkkeet, aiheuttaa kognitiivisia puutostiloja, jotka vaikeuttavat lautasmallin omaksumista. 

Vierailija
31/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole välttämättä tarvinnut syödä ollenkaan. Lääke lihottaa. Yleensä joko keräämällä nestettä, tai vaikuttamalla aineenvaihduntaan. Paino alkaa laskea kun lääkkeen lopettaa. 

Vierailija
32/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole välttämättä tarvinnut syödä ollenkaan. Lääke lihottaa. Yleensä joko keräämällä nestettä, tai vaikuttamalla aineenvaihduntaan. Paino alkaa laskea kun lääkkeen lopettaa. 

Komppaan tätä. Sukulaisella oli Ketipinor jonkin aikaa käytössä ja lihoi, vaikka söi ihan entiseen tapaan ja lihomisen alettua entistä vähemmänkin. Laihtui vasta kun lääke oli lopetettu.

Vierailija
33/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi laihtua. Kyseinen lääke saattaa vain lisätä ruokahalua. Söin itse aikanaan 300mg/vrk ja painoni pysyi samana (bmi 20).

Vierailija
34/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi -40kg on poikkeus. Lähes kaikki ketin syöjät on läskejä pallomahoja ja tutkimusten mukaan aiheuttaa metabolista oireyhtymää, joten se on fakta eikä mikään oma kokemus. 

Mutta minkä minä voisin tehdä asialle? Itsellänikin on ylipainoa, mutta onko täysin turhaa vaikka harrastaisi liikuntaa päivittäin, jos ei kuitenkaan laihdu? Minä en kuitenkaan pysty nukkumaan kunnolla ilman Ketipinoria. Kysyin tässä jokin aika sitten apteekista, ja siellä sanottiin, että lääke myös helpottaa unen saantia. Minulle on eräs tuttava sanonut, että jos alkaisin harrastaa liikuntaa päivittäin, pystyisin nukkumaan myös kunnolla. Ei ole mielestäni oikein, että minun pitäisi harrastaa liikuntaa siksi, että pystyisin nukkumaan ja kyllä se on niin, että vaikka kävisinkin liikkumassa, en siltikään pysty nukkumaan kunnolla, jos en ota lääkettä. -Eri kuin ap

Mikset voi kokeilla jotain toista lääkettä? Ei psykoosilääkettä kannata käyttää vaan unettomuusongelmaan. Eikä se ole siihen tarkoitettukaan oikeasti

Vierailija
35/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toi -40kg on poikkeus. Lähes kaikki ketin syöjät on läskejä pallomahoja ja tutkimusten mukaan aiheuttaa metabolista oireyhtymää, joten se on fakta eikä mikään oma kokemus. 

Mutta minkä minä voisin tehdä asialle? Itsellänikin on ylipainoa, mutta onko täysin turhaa vaikka harrastaisi liikuntaa päivittäin, jos ei kuitenkaan laihdu? Minä en kuitenkaan pysty nukkumaan kunnolla ilman Ketipinoria. Kysyin tässä jokin aika sitten apteekista, ja siellä sanottiin, että lääke myös helpottaa unen saantia. Minulle on eräs tuttava sanonut, että jos alkaisin harrastaa liikuntaa päivittäin, pystyisin nukkumaan myös kunnolla. Ei ole mielestäni oikein, että minun pitäisi harrastaa liikuntaa siksi, että pystyisin nukkumaan ja kyllä se on niin, että vaikka kävisinkin liikkumassa, en siltikään pysty nukkumaan kunnolla, jos en ota l

Niin ja tosiaan, jos pitkään syö tota lääkettä unettomuuteen, siihen tulee riippuvuus ja sen takia ei enää pysty saamaan unta ilman sitä

Vierailija
36/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä minä voisin tehdä asialle? Itsellänikin on ylipainoa, mutta onko täysin turhaa vaikka harrastaisi liikuntaa päivittäin, jos ei kuitenkaan laihdu? Minä en kuitenkaan pysty nukkumaan kunnolla ilman Ketipinoria. Kysyin tässä jokin aika sitten apteekista, ja siellä sanottiin, että lääke myös helpottaa unen saantia. Minulle on eräs tuttava sanonut, että jos alkaisin harrastaa liikuntaa päivittäin, pystyisin nukkumaan myös kunnolla. Ei ole mielestäni oikein, että minun pitäisi harrastaa liikuntaa siksi, että pystyisin nukkumaan ja kyllä se on niin,

No ei kyllä sovi psykoosilääkkeetkään! Noilla on pitkäaikaisesti käytettynä ihan hirveät haittavaikutukset.

Vierailija
37/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja edellisen viestin piti olla vastauksena kun joku puhui lyhytaikaisista bentsoista nukahtamiseen, että ei sovi pitkäaikaisesti käytettynä. Täällä menee lainaukset päin p*rsettä

Vierailija
38/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta minkä minä voisin tehdä asialle? Itsellänikin on ylipainoa, mutta onko täysin turhaa vaikka harrastaisi liikuntaa päivittäin, jos ei kuitenkaan laihdu? Minä en kuitenkaan pysty nukkumaan kunnolla ilman Ketipinoria. Kysyin tässä jokin aika sitten apteekista, ja siellä sanottiin, että lääke myös helpottaa unen saantia. Minulle on eräs tuttava sanonut, että jos alkaisin harrastaa liikuntaa päivittäin, pystyisin nukkumaan myös kunnolla. Ei ole mielestäni oikein, että minun pitäisi harrastaa liikuntaa siksi, että pystyisin nukkumaan ja kyllä se on niin, että vaikka kävisinkin liikkumassa, en siltikään pysty nukkumaan kunnolla, jos en ota lääkettä.

Katsos kun nykyään trendinä on määrätä kaikkea muuta kuin niitä unilääkkeitä. Itselle määrätty ketipinoria, mirtatzapiinia ja allergialääkettä. Ne oikeat unilääkkeet kun niin pahoja ja "koukuttavia" ettei niitä saa enää ollenkaan. Minulle ei noista yksikään siihen uneen auta. Uneni on katkonaista ja herään yön aikana n. tunnin välein ja olenkin aina väsynyt. Tenoxilla saan nukuttua enkä heräile yön aikana silloin kun sitä olen ottanut. En käytä jatkuvasti vaan silloin tällöin. Onhan se mukavaa kun on edes joskus yön jälkeen levännyt olo.

Vierailija
39/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että, ei enää ikinä Ketipinoria, teki todella ärtyneeksi. Sain raivokohtauksen ja hakkasin käden verille seinään niin, että rystynen murtui. Loppui Ketipinorit siinä kohtaa saman tien.

Ikävä kyllä eikös lähes kaikki psyykenlääkkeet aiheuta enemmän tai vähemmän ongelmia painonhallinnassa. Bentsot parempia nukkumiseen, mutta ei voi käyttää säännöllisesti pitkäaikaisesti. Ne vieroitusoireet on helvettiä.

Ei kyllä sovi kaikille nuo psyykenlääkkeet. Voi toki vaikuttaa itsellä se, että on nepsy. Stimulanttilääkityksellä olen rauhallinen.

M32

Vierailija
40/41 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeile nukkumiseen ataraxia

Ei toimi yhtään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi