Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai herranjumala, mikä näky, kun mieheni juoksi jahtaamaan naapurin kissan tontiltamme :D

Vierailija
26.07.2019 |

Kun vanha koiramme kuoli, kissat ovat kutsuneet itsensä tontillemme ja paskomaan joka paikkaan. Pentukoira ei vielä niitä pelota, mutta syö kyllä niiden paskat. Nyt mieheni sitten toimittaa koiran virkaa ja jahtaa kissat pois. On näky, kun aikuinen mies juoksee pelkät kalsari jalassa kissan perässä :D

Kommentit (63)

Vierailija
1/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kuulemma myös haukkunut kissalle.

Ap

Vierailija
2/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi onkin tosi uros kun pitää pientä eläintä kiusata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiusata? Tykkäätkö itse kisdanpaskasta pihassasi, tai siitä, että koirasi syö kissanpaskaa ja sitte ripuloi sisälle?

Ap

Vierailija
4/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on mukavampia kuin koirat. MIksette anna kisujen olla tontillanne. Pyydystävät hiiriäkin!

Vierailija
5/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo! kirjoitti:

Kissat on mukavampia kuin koirat. MIksette anna kisujen olla tontillanne. Pyydystävät hiiriäkin!

Eikö syy tullut avauksesta ilmi?

Ap

Vierailija
6/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusata? Tykkäätkö itse kisdanpaskasta pihassasi, tai siitä, että koirasi syö kissanpaskaa ja sitte ripuloi sisälle?

Ap

Kissa peittää ulosteensa. Jos Hurttasi on niin tyhmä, että syö paskaa niin kärsiköön nahoissaan. Ehkä oppii olemaan syömättä, jos tulee tarpeeksi monta kertaa kipeäksi.

Vierailija
7/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kissa peittää ulosteensa. Jos Hurttasi on niin tyhmä, että syö paskaa niin kärsiköön nahoissaan. Ehkä oppii olemaan syömättä, jos tulee tarpeeksi monta kertaa kipeäksi.

Millähän kissat sen paskansa peittää, kun on kova savimaa kyseessä? Onneksi olkoon, sä haukuit juuri kolmen kuukauden ikäistä koiranpentua tyhmäksi, kun se noudattaa luonnollisesta käyttäytymismalliaan :D Eivät taida eläimet olla sulle kovin tuttuja otuksia?

Ap

Vierailija
8/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ehdi peittää jos hullu kalsarihirmu juoksee perässä. Mutta näky lienee ollut melkoinen. Että siinä ap on oikeessa

Vierailija
9/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelläsi ole muita vaatteita?

Vierailija
10/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah oon tehnyt samaa, räksyttänytkin päälle. Vauhdilla aina lähtevät!

Vierailija
11/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ehdi peittää jos hullu kalsarihirmu juoksee perässä. Mutta näky lienee ollut melkoinen. Että siinä ap on oikeessa

Ei tämä nyt kuulkaa ensimmäinen kissavierailu ollut. Nuo pari kissaa ovat paskoneet pihaamme kuukausien ajan. Miten te oikein ajattelette, että kissa ne paskansa peittää, jos maa on kovaa? Kaivavatko ne kuoppia vai?

Ap

Vierailija
12/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihmekään, jos ukko jahtaa naapurin mirriä...ap vaikuttaa aika natkulta..

Vierailija
13/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehelläsi ole muita vaatteita?

Ei ole, oivasti päätelty!

Ap

Vierailija
14/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah oon tehnyt samaa, räksyttänytkin päälle. Vauhdilla aina lähtevät!

Tarkoituksena on, että kissoille jäis joku muistikuva siitä, että tänne ei kannata tulla!

Ap

Vierailija
15/63 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihmekään, jos ukko jahtaa naapurin mirriä...ap vaikuttaa aika natkulta..

Sä oot eittämättä asiantuntija näissä asioissa!

Ap

Vierailija
16/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo sinulle: Älä tee aloitusta, ellet kestä kommentteja.

Vierailija
17/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itsellesikö tämän aloituksen teit?

Joskus kannattaa ihan vaan antaa olla.

Ota vaikka kuvia siitä luolamiesäijästäsi ja hihittele niille itseksesi.

Vierailija
18/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: puutarhaletku

Vierailija
19/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tee aloitusta ellet kestä vastauksia, sellaisen neuvon mäkin annan. Mun mieoestä toi, että itse haukut kissoja on väärin koska sitten et ajattele ihan miten mä ajattelen... Ensinnäkin rupesit ihan itse haukkumaan yhtälailla kissoja, kuin toinen koiraasi. Tai itseasiassa... Hän vain sanoi suoraan asiasta, mutta sä itse otit herneet nokkaan. Ite teit aloituksen, joten oletan että kestät sitten myös kommentitkin. Jos vastaukset ei miellytä, kannattaa harkita sitä aloitusta pari kertaa ensin. Kaikki eivät ole kissa ihmisiä, ja kaikki eivät ole koira ihmisiä. Siihen täytyy totutella. Ei kaikilla ole samanlainen maku, että ei nyt luulisi ihan outoa olevan...

Jokatapauksessa itse olen kissa ihminen, ja tuo sun arvostelus on kamalaa. Ensinnäiin kaikki kissat eivät ole ulkokissoja, ja kyllä kaupassa myydään vatteja sekä myös puupohjaista kissan hiekkaa mihin voivat tehdä tarpeensa. Toiseksi, sinäkin arvostelit kissoja. Viimeiseksi, lopeta äläkä tee mtään ennenkuin harkitset. Sä et kuitenkaan kestä vastauksia... Ja muista, nyt et vedä sitten herneitä jokkiisi kun sanoin asiasta ihan suoraan, ainakin omasta mielest. Joten jos vastaus ei miellyt, nii se on mulle ok. Vänkää ja tappeke niinkuin sielu sietää ihan kuule itesi kanssa. Ainakin sanoin asiasta suoraan.

Ps. Lisäksi. Itse kerran kun iskit toiselle luut kurkkuun, nii tässä nyt sitte multa vuorostaan, ja vähä asiaa sekä faktoja. Sori kirjotusvirheistä.

Vierailija
20/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiva jankuttaja tämä ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän