Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai herranjumala, mikä näky, kun mieheni juoksi jahtaamaan naapurin kissan tontiltamme :D

Vierailija
26.07.2019 |

Kun vanha koiramme kuoli, kissat ovat kutsuneet itsensä tontillemme ja paskomaan joka paikkaan. Pentukoira ei vielä niitä pelota, mutta syö kyllä niiden paskat. Nyt mieheni sitten toimittaa koiran virkaa ja jahtaa kissat pois. On näky, kun aikuinen mies juoksee pelkät kalsari jalassa kissan perässä :D

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle Porvooseen: kissat ei kaki kovalle savimaalle. Ihan vaan tiedoksesi. Ne etsivät pehmeän maaperän, johon voi kaivaa kuopan ja kakkivat sinne, jonka jälkeen peittävät kuopan. Ihan turha tulla kertomaan juttua, että kulmakunnan kissat käyttävät teidän kovaa savista tonttiaa vessanaan, koska kissat ei toimi niin. Että keksipä joku parempi. 

Vierailija
22/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ilta wt-perheessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehesi onkin tosi uros kun pitää pientä eläintä kiusata.

Kiusata? Tykkäätkö itse kisdanpaskasta pihassasi, tai siitä, että koirasi syö kissanpaskaa ja sitte ripuloi sisälle?

Ap

Kissa peittää ulosteensa. Jos Hurttasi on niin tyhmä, että syö paskaa niin kärsiköön nahoissaan. Ehkä oppii olemaan syömättä, jos tulee tarpeeksi monta kertaa kipeäksi.

Ei läheskään kaikki peitä, ei vaikka olisi mahdollisia. T. eläinsuojelutyön vapaaehtoinen, joka on siivonnut satoja näkyviin jätettyjä kissankakkoja laatikoista. Eikä lattialle kakkaavat kissat peitä, vaikka kovasti yrittävät kuopia sitä lattiaa. Sekä kyllä, on vaikka millä mitalla kissoja, jotka kakkivat muualle kuin laatikkoon. On noita kakkoja lattialta sen verran paljon tullut siivottua. 

Vierailija
24/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sillä kissalla isot korot?

Vierailija
25/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiusata? Tykkäätkö itse kisdanpaskasta pihassasi, tai siitä, että koirasi syö kissanpaskaa ja sitte ripuloi sisälle?

Ap

Kissa peittää ulosteensa. Jos Hurttasi on niin tyhmä, että syö paskaa niin kärsiköön nahoissaan. Ehkä oppii olemaan syömättä, jos tulee tarpeeksi monta kertaa kipeäksi.

Miksi kissat on niin tyhmiä ettei opi olemaan poissa toisten pihoilta? Minä lätkäisin aina luudalla mutta tyhmä elukka ei edes kivusta oppinut.

Vierailija
26/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ehdi peittää jos hullu kalsarihirmu juoksee perässä. Mutta näky lienee ollut melkoinen. Että siinä ap on oikeessa

Ei tämä nyt kuulkaa ensimmäinen kissavierailu ollut. Nuo pari kissaa ovat paskoneet pihaamme kuukausien ajan. Miten te oikein ajattelette, että kissa ne paskansa peittää, jos maa on kovaa? Kaivavatko ne kuoppia vai?

Ap

No meillä ainakin kissat kakkaa pehmeään paikkaan , jonka voi peittää . Esim kukkapenkkiin tai hiekkalaatikkoon. Oli pakko laittaa kansi lasten hiekkalaatikolla tämän vuoksi. Koira jättää paskansa näkyviin ei kissa.

Vierailija
27/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen eräs sukulainen, joka ei lähde mihinkään väittelyihin mukaan. Kerran pyysi nätisti naapuria, ettei päästäisi kissaa pihaan, kun siitä oli pissi-kakka-allergia-vauvan päiväuni -haittaa. Naapuri ei välittänyt. Kissa katosi.. Sukulainen osallistui pokkana kissan etsintätalkoisiin..

Vierailija
28/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, onpa täällä loukkaantunutta porukkaa! Kissaa on haukuttu ja vastauksista suututtu! Missä? Ja että kissat lähtevät (ehkä bussilla?) johonkin ihan muualle paskomaan täältä kovalta savimaalta, koska kissat ilmeisesti vain toimivat niin. No, varmasti teillä on ainakin ollut hauskaa, kun olette päässeet tuohtumaan ;)

Ap

Vierailija
29/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran kun joku kysyy miksi en pidä kissaihmisistä, linkitän selitykseksi tämän ketjun.

Suosittelen itsekin vesiletkua, mieluiten sellaista, josta vesi tulee kunnon paineella. Mutta varo osumasta siihen kalsareissa juoksevaan mieheen.

Vierailija
30/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmasti ollut hauska näky!

Minä en jaksa väitellä sellaisesta, että mikä eläin on tai ei ole fiksu, kiva, parempi, paras tai väitä tietäväni, miten lemmikkini paskoo tai kakkansa peittää. Mutta siitä omaan mielipiteen, että oli oma lemmikki kissa, koira, marsu, mies tai krokotiili, niin naapurin pihalle sitä ei saa ilman lupaa päästää ja vielä päälle vängätä, ettei meidän lemmikki haittaa.

Vierailija
31/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat haisee

Vierailija
32/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavan kerran kun joku kysyy miksi en pidä kissaihmisistä, linkitän selitykseksi tämän ketjun.

Suosittelen itsekin vesiletkua, mieluiten sellaista, josta vesi tulee kunnon paineella. Mutta varo osumasta siihen kalsareissa juoksevaan mieheen.

Tuonne puolelle tonttia, minne ne kissat enimmäkseen kakkii, pitää yhdistää kaksi letkua, ja tässä ajassa ne kissat varmasti ehtivät häipyä omatoimisesti. Ne karttavat yleensä vieraita ihmisiä.

Ap

Vierailija
33/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo sinulle: Älä tee aloitusta, ellet kestä kommentteja.

Parempi vinkki on olla myöntämättä ettei pidä kissoista tai edes ajatteli yhdestä sellaisesta mitään pahaa. Kissaihmiset on sekopäitä jotka luulee että niillä niiden karvakasoilla on oikeus terrorisoida kaikkia muita ihmisiä ja eläimiä.

Tässä jonkin aikaa sitten facessa oli päivitys jossa nainen kertoi yöllä tuntemattoman agressiivisen kissa pyrkineen ikkunasta sisään ilmeisesti naisen kissan kimppuun, oli paukauttanut ikkunan kiinni ja epäili että kissan tassu olisi jäänyt väliin. Teki päivityksen jos joku epäilee omaksi kissakseen niin osaa viedä lääkäriin.

Mutta mitä teki muut kissaihmiset? Totta kai haukkuivat tämän naisen! Hän ei saisi pitää ikkunaa raollaan, hän ei olisi saanut laittaa ikkunaa kiinni tai puolustaa omaa kissaansa. Joisenkin mielestä olisi suunnilleen pitänyt päästää agressiivinen eläin sisälle ja sitten ottaa rauhallisesti kiinni, välittämättä mitä se tekisi sille toiselle kissalle.

Vierailija
34/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No ei ehdi peittää jos hullu kalsarihirmu juoksee perässä. Mutta näky lienee ollut melkoinen. Että siinä ap on oikeessa

Ei tämä nyt kuulkaa ensimmäinen kissavierailu ollut. Nuo pari kissaa ovat paskoneet pihaamme kuukausien ajan. Miten te oikein ajattelette, että kissa ne paskansa peittää, jos maa on kovaa? Kaivavatko ne kuoppia vai?

Ap

No meillä ainakin kissat kakkaa pehmeään paikkaan , jonka voi peittää . Esim kukkapenkkiin tai hiekkalaatikkoon. Oli pakko laittaa kansi lasten hiekkalaatikolla tämän vuoksi. Koira jättää paskansa näkyviin ei kissa.

Jaksan ymmärtää, että ihmiset tietää, miten omat sisälemmikit paskoo. Mutta täytyy senkin olla huvittavan näköistä, jos joku pystyy ulkokissansa joka pökäleen paikantamaan ja voi varmaksi sanoa, että hienosti peitetty on..

Vierailija
35/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Näen silmissäni hyvin, HYVIN järkyttyneen näköisen kissan, että mitä pekrelettä juuri tapahtui!?!?

:D :D 

Vierailija
36/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On varmasti ollut hauska näky!

Minä en jaksa väitellä sellaisesta, että mikä eläin on tai ei ole fiksu, kiva, parempi, paras tai väitä tietäväni, miten lemmikkini paskoo tai kakkansa peittää. Mutta siitä omaan mielipiteen, että oli oma lemmikki kissa, koira, marsu, mies tai krokotiili, niin naapurin pihalle sitä ei saa ilman lupaa päästää ja vielä päälle vängätä, ettei meidän lemmikki haittaa.

Vaikka suhtaudun vähän ristiriitaisesti tähän kissojen irti pitämiseen, niin en mä mitenkään kissoja inhoa. Ei niistä aiemmin mitään vaivaa meille ole ollut, mutta nyt on tontti täynnä paskaa, niin ei se kauhean kivaa ole. Täällä maalla on vähän korkeampi toleranssi tällaiseen, mutta mun lapsuuden kodin naapurustossa yksi naapureistamme tappoi aina irti kulkevat kissat, kun ne tekivät tarpeensa joka paikkaan. Ei eläin ymmärrä tekevänsä vahinkoa.

Ap

Vierailija
37/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee aloitusta ellet kestä vastauksia, sellaisen neuvon mäkin annan. Mun mieoestä toi, että itse haukut kissoja on väärin koska sitten et ajattele ihan miten mä ajattelen... Ensinnäkin rupesit ihan itse haukkumaan yhtälailla kissoja, kuin toinen koiraasi. Tai itseasiassa... Hän vain sanoi suoraan asiasta, mutta sä itse otit herneet nokkaan. Ite teit aloituksen, joten oletan että kestät sitten myös kommentitkin. Jos vastaukset ei miellytä, kannattaa harkita sitä aloitusta pari kertaa ensin. Kaikki eivät ole kissa ihmisiä, ja kaikki eivät ole koira ihmisiä. Siihen täytyy totutella. Ei kaikilla ole samanlainen maku, että ei nyt luulisi ihan outoa olevan...

Jokatapauksessa itse olen kissa ihminen, ja tuo sun arvostelus on kamalaa. Ensinnäiin kaikki kissat eivät ole ulkokissoja, ja kyllä kaupassa myydään vatteja sekä myös puupohjaista kissan hiekkaa mihin voivat tehdä tarpeensa. Toiseksi, sinäkin arvostelit kissoja. Viimeiseksi, lopeta äläkä tee mtään ennenkuin harkitset. Sä et kuitenkaan kestä vastauksia... Ja muista, nyt et vedä sitten herneitä jokkiisi kun sanoin asiasta ihan suoraan, ainakin omasta mielest. Joten jos vastaus ei miellyt, nii se on mulle ok. Vänkää ja tappeke niinkuin sielu sietää ihan kuule itesi kanssa. Ainakin sanoin asiasta suoraan.

Ps. Lisäksi. Itse kerran kun iskit toiselle luut kurkkuun, nii tässä nyt sitte multa vuorostaan, ja vähä asiaa sekä faktoja. Sori kirjotusvirheistä.

Hetkinen, joku siis saa tulla sinun tiluksille paskomaan ja sinä vaan kiltisti hymiset muyta et ainakaan sano yhtään pahaa sanaa. Olet kynnysmatto.

Vierailija
38/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sähisen kissoille.

Sinccis

Vierailija
39/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tee aloitusta ellet kestä vastauksia, sellaisen neuvon mäkin annan. Mun mieoestä toi, että itse haukut kissoja on väärin koska sitten et ajattele ihan miten mä ajattelen... Ensinnäkin rupesit ihan itse haukkumaan yhtälailla kissoja, kuin toinen koiraasi. Tai itseasiassa... Hän vain sanoi suoraan asiasta, mutta sä itse otit herneet nokkaan. Ite teit aloituksen, joten oletan että kestät sitten myös kommentitkin. Jos vastaukset ei miellytä, kannattaa harkita sitä aloitusta pari kertaa ensin. Kaikki eivät ole kissa ihmisiä, ja kaikki eivät ole koira ihmisiä. Siihen täytyy totutella. Ei kaikilla ole samanlainen maku, että ei nyt luulisi ihan outoa olevan...

Jokatapauksessa itse olen kissa ihminen, ja tuo sun arvostelus on kamalaa. Ensinnäiin kaikki kissat eivät ole ulkokissoja, ja kyllä kaupassa myydään vatteja sekä myös puupohjaista kissan hiekkaa mihin voivat tehdä tarpeensa. Toiseksi, sinäkin arvostelit kissoja. Viimeiseksi, lopeta äläkä tee mtään ennenkuin harkitset. Sä et kuitenkaan kestä vastauksia... Ja muista, nyt et vedä sitten herneitä jokkiisi kun sanoin asiasta ihan suoraan, ainakin omasta mielest. Joten jos vastaus ei miellyt, nii se on mulle ok. Vänkää ja tappeke niinkuin sielu sietää ihan kuule itesi kanssa. Ainakin sanoin asiasta suoraan.

Ps. Lisäksi. Itse kerran kun iskit toiselle luut kurkkuun, nii tässä nyt sitte multa vuorostaan, ja vähä asiaa sekä faktoja. Sori kirjotusvirheistä.

Mitä helvettiä :D

Oletko 12-vuotias?

Vierailija
40/63 |
27.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi neuvo sinulle: Älä tee aloitusta, ellet kestä kommentteja.

Parempi vinkki on olla myöntämättä ettei pidä kissoista tai edes ajatteli yhdestä sellaisesta mitään pahaa. Kissaihmiset on sekopäitä jotka luulee että niillä niiden karvakasoilla on oikeus terrorisoida kaikkia muita ihmisiä ja eläimiä.

Tässä jonkin aikaa sitten facessa oli päivitys jossa nainen kertoi yöllä tuntemattoman agressiivisen kissa pyrkineen ikkunasta sisään ilmeisesti naisen kissan kimppuun, oli paukauttanut ikkunan kiinni ja epäili että kissan tassu olisi jäänyt väliin. Teki päivityksen jos joku epäilee omaksi kissakseen niin osaa viedä lääkäriin.

Mutta mitä teki muut kissaihmiset? Totta kai haukkuivat tämän naisen! Hän ei saisi pitää ikkunaa raollaan, hän ei olisi saanut laittaa ikkunaa kiinni tai puolustaa omaa kissaansa. Joisenkin mielestä olisi suunnilleen pitänyt päästää agressiivinen eläin sisälle ja sitten ottaa rauhallisesti kiinni, välittämättä mitä se tekisi sille toiselle kissalle.

Ja mähän en ole edes puhunut siitä, pidänkö kissoista vai en – kissat eivät nyt ihan suosikkieläimiini kuulu (koska en oikein tajua niitä), mutta kyllä mä niistä ihan tykkään, enkä edes ajattele näistä pihaamme paskaajista mitään pahaa (itse asiassa toinen niistä on ystäväni kissa). Mutta en mä silti nauti siitä, että ne kakkivat pihaamme, enkä usko, että kukaan näistä sydänvertaan myöten loukkaantuneistakaan nauttisi. Joten mikä vaihtoehto teidän mielestänne on paras? Ymmärrätte varmasti tekin, jotka ette selvästikään oikein eläinten käyttäytymisestä ymmärrä, että ei niille voi selittää, että älkää nyt tänne tulko, vaan pitää aiheuttaa ikävät muistot tästä paikasta.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä