Mies lähti taas poikien kanssa saunomaan...
Ja voi että mä nautin kun saan raskaan työviikon jälkeen olla ihan omissa oloissani :)
Kommentit (4)
Niin munkin mies lähti kalastelemaan ja saunomaan kavereiden kanssa. Itse lipittelen viiniä ja surffailen netissä. Ollaan oltu yhdessä 24/7 tässä koko loma ja just ennen kuin lähti, niin harrastettiin kiihkeää seksiä:) Rakastan kesää, lomaa ja mun miestä😊
Tiedän tunteen. Välillä jopa mietin, että onko ihmisiä edes luotu elämään saman katon alla niin, että näkevät joka päivä. Olisiko sittenkin parempi, että olisi omat asunnot, mieluiten lähekkäin, ja tavattaisiin aina silloin, kun siltä tuntuu? Tai että toinen olisi paljon reissuhommissa, jolloin toinen voisi nauttia yksinkertaisesta elämästä kotona, ilman parisuhteen kompromisseja, toinen samoista "eduista" reissuillansa. Muistaisin näin esim. Markku Alenin vaimon joskus sanoneen. Toki tällainen väljempi elämä monesti myös erkaannuttaa pariskuntia, ja erohan siitä pidemmän päälle monille tulee. Mutta onko sekään hyväksi, että yritetään kompromissielämää saman katon alla?
Tällainen vähän sivuraiteelle menevä ajatus lähti lentoon.
Nautinnollista iltaa ap:lle!
Minne lie mennytkään... Ei kukaan jaksa saunoa näillä helteillä.
Poikien saunailloissa jokainen on kuin omena.
Punaiset posket ja siemenet sisällä.
Nautintoa!