Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On hirveää kulkea sairaana Helsingin keskustassa

Vierailija
26.07.2019 |

Olen kovassa kuumeessa ja piti mennä lääkärille, kun mulla ei ole läheisiä. Ihmiset katsoivat mua halveksien ja oudoksuen kadulla. Kun pahoittelin tuijottajille ulkonäköäni, he suhtautuivat entistäkin ilkeämmin. Ei mun elämållåni ole mitään järkeä. En jaksaisi elää. Ihmiset ovat aivan hirveitä.

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että se reaktio heillä oli niin omahyväinen asenne. Ikäänkuin "todistin" sen oman outouteni, kun sanoin jotain. Ihan painajaismainen tilanne, josta ei pääse muuten pois kuin nöyrtymällä ja olemalla mahdollisimman hiljaa. Tavallaan yritykseni korjata tilannetta teki tilanteen tuhatkertaisesti pahemmaksi. Kuulin sivukorvalla, kun joku kommentoi pupillejanikin. En ole _ikinä_ mitään aineita käyttånyt ja olen absolutisti. Näytän joltain juopolta itkuiseni silmineni ja hikeä valuvana.

Tämä on kyllä provo tai sitten ihan minä-lasit silmillä kulkevan ihmisen juttuja. Ei kukaan keskity sinuun noin paljon, että saisit heidät kaiken tuon pyörteisiin. Et ole kenellekään niin tärkeä, että he elävät tuollaista fantasiaa täysillä mukanasi. Haloo.

Vierailija
22/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei Helsingissä pidä kelaa mitä muut ajattelee eikä kunnon helsinkiläinen töni, ihme juttuja sitä kuulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis piti mennä yksin lääkärille, mutta en jaksaisi oikeasti edes kävellä. Miksi ihmiset ovat niin kammottavan ilkeitä? Miksi? Pitäisikö olla joku kapeapiirteinen blondi, jotta kohdeltaisiin hyvin? Joku katsoi kuin halpaa makkaraa, kun pahoittelin epäsiistiä olemustani, jotkut tytöt nauroivat, vanhempi mies nyrpisti nenäänsä inhoten, kaupan myyjä ei oikein tajunnut, mitä edes sanoin, vaan sanoi mikrofoniinsa jonkun koodin (epäilen, että mua luullaan kodittomaksi).

No oletko ollut montakin päivää KORKEASSA KUUMEESSA, kunole saanut itsesi spurgun näköiseksi. Nimittäin parin päivän kuumeesta ei kukaan tule sen näköiseksi, että kaikki tsiikaa.

Vierailija
24/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis piti mennä yksin lääkärille, mutta en jaksaisi oikeasti edes kävellä. Miksi ihmiset ovat niin kammottavan ilkeitä? Miksi? Pitäisikö olla joku kapeapiirteinen blondi, jotta kohdeltaisiin hyvin? Joku katsoi kuin halpaa makkaraa, kun pahoittelin epäsiistiä olemustani, jotkut tytöt nauroivat, vanhempi mies nyrpisti nenäänsä inhoten, kaupan myyjä ei oikein tajunnut, mitä edes sanoin, vaan sanoi mikrofoniinsa jonkun koodin (epäilen, että mua luullaan kodittomaksi).

No oletko ollut montakin päivää KORKEASSA KUUMEESSA, kunole saanut itsesi spurgun näköiseksi. Nimittäin parin päivän kuumeesta ei kukaan tule sen näköiseksi, että kaikki tsiikaa.

Mulla on ollut korkea kuume pari päivää. Kun otin särkylääkettä, se alkoi laskea ja puski hikeä ja naama alkoi punottaa. Ihmiset kohtelivat kuin roskaa, jolloin aloin itkeä -> naama punoitti ja turposi lisää.

Vierailija
25/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkea täällä näkee kirjoitti:

Tuollaiseen ei kukaan kiinnitä mitään huomiota Helsingissä 🙄

Kyllä ne vain kiinnittivät. Aamulla laitoin siistit putipuhtaat vaatteet päälleni ja kävin suihkussa sekä meikkasin. Se kuumeen nousu ja uudelleen lasku aiheutti sen, että olen ihan lähmäisen hikinen ja nuhjainen yhtäkkiä. Kuume on niin korkea, että hieman tärisen ja kaikki elintoimintoni ovat aivan sekaisin (mulla on joku outo pöpö). Olen jo muutenkin hieman epämiellyttävän ja ulkomaalaisen näköinen luontaisesti, joten ehkä siitä se ihmisten hyvin ilkeä reaktio.

Höpö,höpö, nyt paljastu provo. Ei Helsingissä kukaan kyylaa enää ulkomaalaisia, koska heitä on siellä niinkin paljon.

Vierailija
26/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja hikoilen ku sika tuolta ulkoota tullessa, kyllä ulkoasu voi ihmeesti kiinnostaa muita. Suomessa tuijotetaan todella merkittävästi enempi kuin muissa maissa. Suu ammollaa. Laiha kalpea olemus, vaikka kipeenä ollut. Ja nyrpeitä jopa vihaisia katseita saanut. Mitä mikset ole ruskea niinku me muut??

Vierailija
27/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terve ja hikoilen ku sika tuolta ulkoota tullessa, kyllä ulkoasu voi ihmeesti kiinnostaa muita. Suomessa tuijotetaan todella merkittävästi enempi kuin muissa maissa. Suu ammollaa. Laiha kalpea olemus, vaikka kipeenä ollut. Ja nyrpeitä jopa vihaisia katseita saanut. Mitä mikset ole ruskea niinku me muut??

Juuri näin.

Vierailija
28/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne vain kiinnittivät. Aamulla laitoin siistit putipuhtaat vaatteet päälleni ja kävin suihkussa sekä meikkasin. Se kuumeen nousu ja uudelleen lasku aiheutti sen, että olen ihan lähmäisen hikinen ja nuhjainen yhtäkkiä. Kuume on niin korkea, että hieman tärisen ja kaikki elintoimintoni ovat aivan sekaisin (mulla on joku outo pöpö). Olen jo muutenkin hieman epämiellyttävän ja ulkomaalaisen näköinen luontaisesti, joten ehkä siitä se ihmisten hyvin ilkeä reaktio.

Höpö,höpö, nyt paljastu provo. Ei Helsingissä kukaan kyylaa enää ulkomaalaisia, koska heitä on siellä niinkin paljon.

Ei ole provo. Olen näyttänyt aina hieman ulkomaalaiselta, mistä aiheutuu tietyt traumat myös. Mua on kohdeltu kuin kakkosliokan kansalaista auurimman osan elämästäni.

Vierailija
29/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä: nyt joku vanhempi nainen katsoi kuin halpaa makkaraa ja ilmeisesti tyttärensäkin katsoi mua suu auki. Bussipysäkillä menin istumaan penkille, niin joku ulkomaalaissyntyinen nainen lähti kokonaan pois kiireenvilkkaa siltä pysäkiltä. Näytän täysin p*skalta ilmeisesti. Tajusin myös, että ehkä mun pitää mennä kampaajalle heti, kun paranen -- luonnonkiharat hiukseni ovat liian sotkuisen näköiset ja pitkät. Harmillista, kun en tiedä, millainen ihmisen pitäisi olla.

Vierailija
30/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitystä: on niin hirveä olo, että tekisi mieli oksentaa ja samalla pyörtyä. Ilmeisesti tämä on joku virusperäinen superpöpö.

Vierailija
31/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun kokemuksen mukaan hgissä katsotaan pitkään jos on epäsiistin ja huonovointisen oloinen. Siis jos ei ole selvästi joku spurgu tai narkkari joista taas kukaan ei välitä.

Hgissä saa selvästi parempaa palvelua jos on laitettu, täällä Tampereella taas kukaan ei välitä koska kukaan ei ole muodikkaan näköinen.

Vierailija
32/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitystä: on niin hirveä olo, että tekisi mieli oksentaa ja samalla pyörtyä. Ilmeisesti tämä on joku virusperäinen superpöpö.

Saitko antibiootit? Mulla ollut toista vkoa korvatulehdus, hammastulehdus, kasvot turvonneet ja nyt hiivaakin pukkaa. Voin samaistua, helle tekee olosta vielä pahemman.

Vierailija
33/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä v*tun väliä,vaikka joku luulee nistiksi tms.Itsehän sä tiedät oman tilasi ja kipusi.

Siinäpä katsokoot ja ihmetelkööt.

Ja tätä siis tarkoitin ihmiselle,joka ei käytä huumeita.

Vierailija
34/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun kokemuksen mukaan hgissä katsotaan pitkään jos on epäsiistin ja huonovointisen oloinen. Siis jos ei ole selvästi joku spurgu tai narkkari joista taas kukaan ei välitä.

Hgissä saa selvästi parempaa palvelua jos on laitettu, täällä Tampereella taas kukaan ei välitä koska kukaan ei ole muodikkaan näköinen.

Näin se menee. Ero on kuin yöllä ja päivällä. Kyllä mustakin saa siistin näköisen, mutta silloin pitää olla terve, ei hikinen ja hiukset nuhjaantuneen liiskaantuneet (sen kuumehikoilun vuoksi) ja silmät itkettyneen punoittavat. Vaatteetkin olivat vähän hiostuneet sen saman kuumeilun vuoksi. Hävetti ja ihmiset vain ruokkivat sitä alennustilaani ilkeällä kohtelullaan. Onnelsi sain antibiootit ja pääsin kotiin lepäämään vihdoin.

Vierailija
35/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ehkä pistin vielä pökköä pesään kyselyilläni. Mut sillä hetkellä olin melkein kuumehorkassa...hyvä kun pysyin edes pystyssä. Olin kuin joku aave. Kuume alkoi laskea ja ollut vakaampi ja olo on taas ihmismäinen. En tosin vieläkään ole ihan oma itseni, vaan sattuu kroppaan ja olo on heikonpuoleinen.

Vierailija
36/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti jaksat kirjoittaa tänne...

Vierailija
37/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne tarkkaili sua, ett tarviiko sulle soittaa apua paikalle..?

Tuskin paheksuivat. Syytähän he ei voi sun hikoiluun ym tietää. Ei kenenkään otsaan ole kirjoitettu "kuumeessa". Jos vielä selittelit niin saattoi vaikuttaa selittelyltä.

Vierailija
38/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee hoitoon

Vierailija
39/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silti jaksat kirjoittaa tänne...

Ei ole ketään ihmistä, jonka kanssa jutella.

Vierailija
40/46 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat siis, että sinulla ei ollut mitään. Sait ohjeeksi juoda paljon ja ottaa buranaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi