Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiakaspalvelija: Älä laula please kun palvelet asiakasta

Vierailija
26.07.2019 |

Vaikka tulisi kuinka lempibiisisi radiosta, niin en halua kuulla taustahoilutustasi kun ostan sinulta kahvia tai kun poraat hammastani.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaahan se on, että laulaa : ) mä ainakin tykkään

Vierailija
2/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, kuka noin tekee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä myöskään kälätä lomasuunnitelmiasi tai muita asioitasi kollegasi kanssa asiakkaan pään yli kun palvelet asiakasta.

Vierailija
4/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti 2 kertaa asiakas mitä päästät suustasi avatessasi sanaisen arkkusi.

Vierailija
5/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulaa hoilottava hammaslääkäri :D

No mutta, joillekin se sopii! Mulla on yksi lemppariravintola jonka italialainen tarjoilija vetäisee aina silloin tällöin aariat eikä haittaa yhtään. Hän tosissaan laulaa, eikä ynise taustan soidessa. Ihan mukavaa.

Vierailija
6/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon just semmoinen et saatoin joskus kaupassa ollessani hoilata (hiljaa) taustalla olevan radion tahtiin. Mut toki jos palvelen asiakasta ni keskityin maksutilanteeseen tms, vaikka ehkä pakkaamisen aikana hyräilinkin :) Kukaan ei kyllä itselle valittanut, joku joskus sanoi että kiva kun aspa on hyvällä tuulella!

Vierailija
7/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäs rättikaupan myyjät ne olivatkaan niitä jotka lauloivat, oli joskus talvella täällä juttua. Oli siis ilmeisesti jossain koulutuksessa heille tämä ohjeistettu kun oli huomioitu ympäri suomea tämä. Vero Moda tms?

Vierailija
8/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on yksi Alkon myyjä joka viheltelee ja tanssahtelee kun tekee hommiaan :D Nuori mies. Minusta se on vaan suloista ja kiva että viihtyy työssään.

Vierailija
9/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkäs rättikaupan myyjät ne olivatkaan niitä jotka lauloivat, oli joskus talvella täällä juttua. Oli siis ilmeisesti jossain koulutuksessa heille tämä ohjeistettu kun oli huomioitu ympäri suomea tämä. Vero Moda tms?

Vau :D Tuollahan mun ois pitänyt olla töissä! Aika kylmäävää kuitenkin työnantajalta alkaa vaatia työntekijän "hyvää tuulta ja viheltelyä" työtehtäviin :P Kiva toki jos tulee itsestään...

Vierailija
10/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viheltelyn on se pahin, koska se on usein nuotin vierestä. Aiheuttaa minulle samanlaisen tuskaisen olon kuin kuiskailu.

Vierailija
11/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä työssään viihtyä, mutta minulle tulee laulelusta sellainen olo, että musiikki on tärkeämpää kuin asiakkaaseen keskittyminen.

Vierailija
12/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus aikoinaan Turun Stockalla kosmetiikkaosastolla yksi myyjä esitteli toiselle myyjälle Thaimaan matkan valokuvia.

Vierailija
13/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama myrtsinäkö sitä sitten pitää olla? Eiköhän tuo laulelu oo miellyttävämpää kuitenkin.

Vierailija
14/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakas: älä pliis viitsi olla takakireä musta aukko.

Vierailija
15/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama myrtsinäkö sitä sitten pitää olla? Eiköhän tuo laulelu oo miellyttävämpää kuitenkin.

Varmaan on aika paljon muitakin asiakaspalvelutapoja kuin vain laulaminen tai naama myrtsinä olo...

Vierailija
16/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä työssään viihtyä, mutta minulle tulee laulelusta sellainen olo, että musiikki on tärkeämpää kuin asiakkaaseen keskittyminen.

No jos palvelu tulee hoidettua hyvin, mikä on ongelma? Hammas paikattu oikein, missä puute?

Vierailija
17/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoisia ankeuttajia täällä. Ihanaa jos aspa tuo persoonaa esille, kivojen persoonien takia vakiopaikkani valitsen. Ei tarvii laulaa, mut kyl se piristää.

Vierailija
18/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat huom!

Pitäkää tekin päänne kiinni, älkää heitelkö niitä kuivia kuluneita vitsejänne. Älkää myöskään sanoko mitään ylimääräistä, koska kassoja ei yksinkertaisesti kiinnosta teidän asianne, varsinkaan teidän kakaroidenne asiat ja ”hauskat” pelleilyt.

Nämä säännöt kun kaikki muistetaan, niin jatkossa kaikki ovat tyytyväisiä, sanomme vaan hei, kassa sanoo summan, kiitämme, hei hei.

Vierailija
19/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ne asiakaspalvelutilanteet tosiaan hoitaa ihan vaan asiapohjalta, ilman mitään ylimääräistä?

Vierailija
20/25 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ne asiakaspalvelutilanteet tosiaan hoitaa ihan vaan asiapohjalta, ilman mitään ylimääräistä?

Kyllä voi. Asiakkaat vain usein omalla toiminnallaan häiritsevät sitä asiapohjaa typerillä kommenteillaan tai valittamisella tms. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi