Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri kokonaisen tutti frutti choco pussin ja nyt itkettää:(

Vierailija
26.07.2019 |

Repsahdin ja nyt on paha olo henkisesti ja fyysisesti. Muuten olen syönyt tänään terveellisesti ja urheillut mutta oma itsehillinnän puute harmittaa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sinulla energiavajetta eli siis nälkä?

Vierailija
2/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyy vaan unohdat sen ja jatkat entiseen malliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahdukset voi aina korjata. Jatka nyt vain terveellistä ruokavaliota ja lakkaa murehtimasta. Ei tuohon kaadu maailma eikä laihdutus.

Vierailija
4/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repsahduksia aiheutuu juuri siitä, että olet ollut kitukuurilla, urheillut liikaa ja syönyt liian vähän. Syö enemmän oikeaa ruokaa, ettei tule nälkä. Yksi karkkipussi ei vaikuta painoosi yhtään mitään.

Vierailija
5/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy oksentamassa se pois.

Vierailija
6/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu helteestä

älä turhaan ruoski itseäsi

Vierailija
7/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

<3 tsemppiä. Tiedän tunteen. Anna anteeksi itsellesi ja jatka terveellisellä linjalla. Muista syödä tarpeeksi kunnon ruokaa!

Vierailija
8/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, siinähän on yhtä paljon kaloreita kuin possumunkissa tai parissa oluessa.

Vierailija
9/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai 170 vai 300 gramman pussin?

Vierailija
10/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun tänne on tullut pääosin ymmärtäväisiä kommentteja! Oksentamassa en kyllä käy. Ensimmäinen ajatus oli että en syö tänään enää mitään kun päivän kalorit on nyt täynnä piste. Mutta ei sekään taida olla hyvä vaihtoehto. Nälästä tuo ei johtunut, olin juuri syönyt munakasta.Miehen ostama pussi vain sattui olemaan pöydällä enkä pystynyt vastustamaan - piti ottaa vaan pari kolme karkkia.

Vierailija
11/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 170 vai 300 gramman pussin?

325 grammaa :( Mies oli siitä syönyt ehkä vajaan kourallisen.

Ap

Vierailija
12/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söit vielä yksin miehen ostamat karkit...

Vierailija
13/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itkeä?

Taidan ostaa samanlaisen pussin ja illalla mässytetään muijan kanssa koko pussi hyvällä omallatunnolla ja tyytyväisinä.

Vierailija
14/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tänne on tullut pääosin ymmärtäväisiä kommentteja! Oksentamassa en kyllä käy. Ensimmäinen ajatus oli että en syö tänään enää mitään kun päivän kalorit on nyt täynnä piste. Mutta ei sekään taida olla hyvä vaihtoehto. Nälästä tuo ei johtunut, olin juuri syönyt munakasta.Miehen ostama pussi vain sattui olemaan pöydällä enkä pystynyt vastustamaan - piti ottaa vaan pari kolme karkkia.

Jos olet urheillut paljon ja dieetannut esim pari viikkoa niin kertynyttä energiavajetta voi olla, silloin on paljon vaikeampi vastustaa kiusauksia.

Vierailija
15/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne muuten hyviä? :)

Vierailija
16/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen onnistuneesti ollut tän kuun ilman alkoa, sokeria ja vehnää.

Toissayönä olin jo nukahtanut, mutta heräsin ja oli pakko mättää puoliunessa suklaapatukka naamariin :D tänään huomasin, että menkat alkoi, eli siitä johtui makeanhimo.

Mulla on vielä pari patukkaa kaapissa, enkä aio ruoskia itseäni jos tekee mieli syödä ne, koska olen elänyt todella terveellisesti ja kuukauden jo pysynyt erossa niistä. Kunhan en ota tavaksi taas.

Älä itke tai ole syömättä, palaat vaan kohtuuteen ja annat anteeksi itsellesi :)

Vierailija
17/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, jos joku mies kirjoittaisi: Söin kokonaisen grillikyljen ja nyt itkettää :(

Vierailija
18/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko ne muuten hyviä? :)

No nyt ällöttää ajatuskin karkeista, mutta olivat ne syömishetkellä tosi hyviä.

-Ap

Vierailija
19/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy

Vierailija
20/22 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata potea huonoa omaatuntoa, herkuttelu silloin tällöin on erittäin ok! Eri asia sitten jos tuo tapahtuisi joka päivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi