Tiedän että håmåkaasua tulee töpselinreistä. Hajutonta ja väritöntä. Pussitan sitä ja myyn tarvitseville. Minulla on monopoli tähän.
Otan tarjouksia vastaan, pussitin juuri uuden erän.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hoitaja valmistaa tuotetta hoidon yhteydessä
Ei. Minulla on ehdoton monopoli tähän tuotteeseen.
Onko se ilmaa raskaampaa kaasua? Palaako se?
Menepäs typerä rúnkkarí takaisin hikikomeroon. Sinne sinä kuulut.
Sitä käytetään kuulemma kaasujousissa.
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyy bisnessalaisuuksia. En kerro tuotteesta ennen ostoa koska tämä on niin harvinaista tuotetta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä käytetään kuulemma kaasujousissa.
Minulle on sama mihin tuotteen maksanut henkilö käyttää tämän.
Tuleekohan meidänkin "töpselinreistä"?. Haluatko tulla pussittamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mihin sitä käytetään?
Tietäjät tietää. Otan tarjouksia vastaan.
Ei sinulla mitään monopolia ole. Minäkin myyn sitä. 💨
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyy bisnessalaisuuksia. En kerro tuotteesta ennen ostoa koska tämä on niin harvinaista tuotetta.
Mutta lähes joka talossa on töpseleitä.
Taisit mulkku päästää sitä tähän taloyhtiöön. Alkoi tuo Raimo kiinnostamaan kummasti..
Vierailija kirjoitti:
Tuleekohan meidänkin "töpselinreistä"?. Haluatko tulla pussittamaan?
Ei. Ainoastaan minun asuntoni kahden eri huoneen töpselinreiistä. Hiton hankala sana taivuttaa mutta tuotteella on paljon kysyntää. Valitettavasti et siis saa sitä omista töpseleistäsi vaan joudut ostamaan minulta. Paljonko tarjoat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta lähes joka talossa on töpseleitä.
Kyllä, mutta kuten kerroin, minulla on monopoli tähän ja tätä tuotetta tulee vain minun asunnon töpseleistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on feikkihomista. Minun tuotteeni on ainoa ja oikea.
Vierailija kirjoitti:
Taisit mulkku päästää sitä tähän taloyhtiöön. Alkoi tuo Raimo kiinnostamaan kummasti..
En. Pussini ovat tiiviitä. Sitä ei pääse pussitusvaiheessa yhtään karkuun kun hallitsee tekniikan. En luovuta tuotetta ilmaiseksi.
Eräs entinen naapurini sanoi että kikkeleitä työnnettiin hänen asuntoonsa pistorasioista. Hän melko pian pääsi kertomaan tästä lääkärille ja turvaan sairaalaan.
Vierailija kirjoitti:
Eräs entinen naapurini sanoi että kikkeleitä työnnettiin hänen asuntoonsa pistorasioista. Hän melko pian pääsi kertomaan tästä lääkärille ja turvaan sairaalaan.
Olen kuullut että tätä kyseistä håmåkaasua olisi ennen tullut lankapuhelimista. En tiedä, voi olla. Ehkä sille oli silloin ostajakuntansa tai sitten puhelimenomistaja haisteli itse. Kumpaan koulukuntaan itse kuulut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on feikkihomista. Minun tuotteeni on ainoa ja oikea.
Homista?
No nyt on kyllä niin homo sanakin, että eiköhän liene ihan aitoa ainetta.
Hoitaja valmistaa tuotetta hoidon yhteydessä