Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?
- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)
- pähkinäsuklaa (kuivaa)
- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)
- minttujätski (hammastahnavibat)
Kommentit (512)
Pizza, hampurilaiset, kebabit ja juustot
grilliribsit, sipsit ja aurajuusto
Vierailija kirjoitti:
Pizza, hampurilaiset, kebabit ja juustot
Höpö höpö, ihan varmasti tykkäät. Kuhan haluat kapinoida.
Pesto
Curry
kaikki kanaruuat
Nopea marjapiirakka, joka tehdään niin, että sekoitetaan sokerikakkutaikina, kaadetaan pellille ja siihen heitellään sekaan mustikoita tai puolukoita. Se ei ole hyvää edes juuri uunista tulleena. Kuivakkaa ja marjat on uunissa paistuneet kitkeriksi pippureiksi.
Munkit, joitten taikinassa on voisulan asemesta käytetty öljyä. Sen tunnistaa heti, munkki on kuin kumipallo. Ja suuntuntuma ja maku on ihan muuta kuin mitä sen pitäisi olla. Munkin pitää olla sopivasti rapsakka, mutta öljymunkit on vaan löllöjä.
Kaikki viinit. Varsinkin punaviinit. Niin halvat kuin laadukkaatkin.
Siiderit.
Joulupiparit.
Vierailija kirjoitti:
Hei, makuja on monia, eikä siinä mitään. Minua kuitenkin kiinnostaisi, minkä ikäisiä te olette.
Samoin, tulee kovin kypsymätön vaikutelma, kun aikuinen hokee "hyitä" ruuasta puhuessaan!
kookos
marsipaani
voikreemi
paahtopaisti
Tosi montakin asiaa, mutta lähdetään nyt vaikka tällä: erikoisoluet.
Nyt on pitkään ollut trendinä ostaa jotain ipaa, apaa tai vehnäolutta. Kaikki maistuu pahalle. Ne on kitkeriä tai väljähtyneen makuisia. Aivan normi Karhu tai Koff maistuu.
Joskus tuntuu siltä, että olen poikkeusyksilö koska en välitä asioista, joita pidetään herkkuina. Muutenkin syöminen on lähinnä välttämätön paha.
Nautin eniten tekemisestä enkä syömisestä.
Kaikki ällömakeat jutut. Fudge, hattara, kinuski, jne. Eipä mulla muuta. Jotkut sirkkasuklaa..ei ymmärrä. Ei hyvää ei pahaa. Pähkinäsuklaa jees perus ei..kaakao jees suklaajätski not. Se riippuu ja vaihtelee.
Sushi, graavilohi, gin tonic, hattara, mäti, punaviini, oliivit, tuoreet herneet, mämmi, pasha
Järkytyin tämän ketjun peukutuksista.
Ette osaa herkutella! :D
Kahvi ja olut. Yritetty on. Luin jostain, että vois olla kyse jostain geenijutusta, eli ei sille ehkä voi sitten mitään. Harmittaa kyllä, haluaisin nauttia em. juomista, mutta en vaan harjoittelusta huolimatta maista kuin oksennusta muistuttavan maun.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi ja olut. Yritetty on. Luin jostain, että vois olla kyse jostain geenijutusta, eli ei sille ehkä voi sitten mitään. Harmittaa kyllä, haluaisin nauttia em. juomista, mutta en vaan harjoittelusta huolimatta maista kuin oksennusta muistuttavan maun.
Lempijuomani. Niin hyviä molemmat.
Kuohiviinit ja samppanjat.
Viinit kyllä hyviä monien ruokien kanssa. Mutta kuplivat yök.
Etanat,raaka sipuli,mäti,sushi,maapähkinävoi,nutella,riisimurot,liköörikonvehdit,olut,pelkkä kossu,energiajuomat,hattara(pelkkää sokeria),liian raa'at pihvit,katkaravut,osterit,hanhenmaksa
Jos nyt joku katkarapu ruokaan eksyy en ala ronkkimaan pois,mutta yhtä kumista kuin leipäjuusto.Mutta näistä kärkikolmikko mäti,sushi ja olut.Varsinkin mäti,se suutuntuma on kamala.
Piparit, kaikki, missä on minttua, suklaa (tumma suklaa ok), salmiakki, lakritsi, viinerit, Cokis, mämmi, pasha, katkaravut, etanat, marenki, kossu, talkkuna, makkaratuotteet, punajuuri, silli, silakka, tilli, rucola, punasipuli, lehtikaali, ruusukaali, kookos, munkki, sisäelimet, siideri...
Sushi. Olen yrittänyt opetella syömään ja pitämään, mutta miksi kierrellä: merilevä, riisiviinietikka ja raaka kala ovat noin ylipäätään kamalan makuisia.
En muutenkaan ole suuri kalaruuan ystävä. Mm. silakkapihvejä kammoksun yli kaiken. Korkeintaan lämminsavulohi on ihan ok.
Olut on aivan hirveää kuraa, en käsitä, miten siitä voidaan nauttia. Samoin jotkut kuivat valkoviinit, jotka muistuttavat mielestäni kissan virtsaa.
Pizzoihin olen kyllästynyt, etenkin lihaisiin ja liian juustoisiin. Samoin suurin osa kebabruuista tympii vahvasti.