Mitä yleisesti "herkkuna" pidettyä inhoat?
- sipsit (kaikista jää rasvakalvo kitalakeen BLÖRK)
- pähkinäsuklaa (kuivaa)
- fudge (äklömakeaa, tulee vaan kamala jano)
- minttujätski (hammastahnavibat)
Kommentit (512)
Tätä ei liene mainittu vielä, valkosuklaa.
Daim
Ja sekin menee, jos tarjotaan, mutta itse en ostaisi enkä siitä varsinaisesti tykkää. Ja en tosiaankaan keksinyt mitään muuta, koska oon tämmönen herkkusuu ja yleensä kaikki kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Mansikoita. En voi käsittää niiden suosiota. Aina inhottavan kirpeitä, ja makeinakaan ei mitenkään ihmeellisiä. En osta mansikoita ikinä.
Minä kyllästyin mansikoihin kymmenen vuotta sitten kun olin mansikkamaalla töissä ja vieläkään en niitä mitenkään himoitse. Kerran kesässä pitää vähän kuitenkin ostaa ja esim. puuron kanssa tai jossakin leivoksessa menee, mutta sellaisenaan en oikeastaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
H Vihaan myös pullaa.
Kuka nyt Pullaa vihaisi?
Vierailija kirjoitti:
Tappaiskeitto
Mykyrokka
Läski missä tahansa muodossa, jäiks!
Aivot, silmät ym. joita eräissä kulttuureissa herkkuna tarjotaan vieraille... *on kokeiltu!*
Puolalainen verkkomahakeitto, olipas outo koostumus...
Juhannusjuusto
Makea hernemuhennos
(Nämä ns. perinneruokia, joita kaikki eivät ehkä enää tunne.)Lypsylämmin maito, melkein kaikki maidot muutenkin
US delien 'meksikolaiset' annokset - vain rasvaa, juustoa ja vatsa kipeäksi, eivät edes oikeasti tulisia! :I
Majoneesit! :(Kermavaahto, sellainen liian kovaksi, voiseksi vatkattu
En ole mielestäni nirso, mutta nämä eivät vaan uppoa.
Pillun hiki maistuu ihanalle (poikkeuksiakin on)
Kurpitsa (etenkin etikkaliemessä)
Suolakurkku missä tahansa muodossa. Tosin ehkä se onkin tuo etikka, mikä ällöttää. Tiedä häntä.
Aluks swidutti tuo "hyikkä" mutta pitkin ketjua olen jo alkanut melkein lämpeämään sille :D
Hmm.. Olipa vaikea keksiä tällaisena henkisenä läskinä ja suurena ruuan ystävänä, mutta kebab on hyikkä!
Vierailija kirjoitti:
Hapansilakkaa.
Ei hapansilakkaa pidetä yleisesti herkkuna.
Ketjun tarkoitus ei ole luetella yleisesti ällöttäviä ruokia.
Suomen suosituin pizza. Kinkkuananaspizza on jotain järkyttävää.
Pekoni ja joulukinkku. Hyi yök.
Hirvenliha, siitä jää metsän maku suuhun pitkäksi aikaa, vaikka kuinka hampaita harjaisi. Sushi ei myöskään minulle maistu. Suklaatuutti, jossa vielä sisällä suklaasydän, liian ällöttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kiisselit
Ovat muka jälkiruokaa...
Jälkiruoan pitää olla makea esim vanukas tms.
Ei pahaa kirpeää limaa.
Osuva määritelmä kiisselistä, allekirjoitan.
Juustoiset sekä tillimausteiset sipsit. Yhdessä tai erikseen tai miten vain.
Mansikoita. En voi käsittää niiden suosiota. Aina inhottavan kirpeitä, ja makeinakaan ei mitenkään ihmeellisiä. En osta mansikoita ikinä.