Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Häpeän ulkonäköäni niin paljon etten käy helteilläkään ulkona. Onko muita samanlaisia?

Vierailija
26.07.2019 |

Mietityttää että kuinka kauan jaksan käydä töissä ihmisten naurettavana.

Kommentit (78)

Vierailija
21/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä pystyyn hei! Mä tykkään, kun näkee epätäydellisiä ihmisiä, jotka pukeutuvat niin että on hyvä olla ja piutpaut välittävät mitä muut mahtavat ajatella. On ihanaa kun ollaan kaikki omanlaisiamme. Nenä sopivasti pystyyn, tukka ojoon ja ulkosalle 👍

Vierailija
22/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama ja hiukset. Mulle nauravat aikuiset ihmisetkin joka paikassa. Olemukseni on huvittavan säälittävä. Heikko naama ja heikot hiukset.

Enpä itse ainakaan jaksa näillä helteillä (enkä kyllä muutenkaan) miettiä toisten ulkoista olemusta. kaikki energia menee siihen että yrittää pysytellä tajuissaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettimisen aihetta kirjoitti:

...ps* ajattele esim. vaikka jotain joskus  pahoja palovammoja kasvoihinsa saaneita ....

Kyllä olen ajatellutkin. 

No, mitä ajatuksia  sellaisten kuvien katselu sinussa sitten herätti ?

Vierailija
24/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumahkoja tallukoita on kadut täynnä, eikä niitä kukaan katso tai naureskele. Pottuneniä, kaksoisleukoja, jättimäisiä pullovatsoja, siansilmiä jne eikä ketään kiinnosta.

Jotenkin tuntuu, että nämä jutut ovat ihan omassa päässäsi.

Vierailija
25/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se marketin käytävä siellä Lidlissä tai Prismassa sentään ole mikään 'catwalk' (... vaikka jotkut,kaikille  koppavat ja kaikkia muita hyvin happamasti katsovat pissikset näyttävät siellä kävellessään niin ajattelevankin.)

Vierailija
26/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet itse rakentanut sen häkin minkä sisällä istut.

Vierailija
27/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin tänään kyllä oikein kauneuskuningatar! Säärissä sänki, naama meikkaamatta, hiukset auringon paahteesta (eli kuivuudesta) pörröllään. Päällä yöpuku, ainut sopivan vilpoinen asu tuonne helteeseen. Vasta kotipihaan palatessa aloin miettiä, että mitähän muut mahtoi ajatella. Nauratti, ihan sama :D. Lisäksi vielä noin 30kg ylipainoa, joka ei kyllä tasan pue ketään vaikka miten strategisesti olisikin kroppaan juurtunut.

Terveisin, kolmekymppinen

Vierailija
28/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa hetki sitten totesin miehelleni, että minusta on ihanaa, kun näkee ihmisiä helteelläkin aitoina omina itsenään, olivat he sitten vartaloltaan tai ihonväriltään millaisia tahansa. Tulee jotenkin turvallinen olo, kun itsekään en kauheasti välittäisi kulkea ihmisten ilmoilla vähissä vaatteissa, mutta jos pitäisin päälläni paksumpia vaatteita, todella huono olo yllättäisi nopeasti.

Näin eilen kaupungilla nuorehkon naisen hellemekko päällä ja hänellä oli mustat nailonsukkahousut jalassa. Ainakin itseäni se pisti silmääni enemmän kuin luonnollinen asustus, esim. valkoisen ihon näkyminen lyhyissä vaatteissa. Auringon vaaroistakin on jo niin kauan varoiteltu, että onkin hyvä, jos joku malttaa mielensä ruskettumisen kanssa. Itse haluan kesäisin ja kesän jälkeen olla jollakin tavalla ruskea eli itsetuntoni ei kestä, että kulkisin vähissä vaatteissa kesällä ilman minkäänlaista rusketusta. Pidän vaaleaihoisia ihmisiä hyvän itsetunnon omaavina, vaikkei se välttämättä pidäkään paikkaansa, mutta ensimmäinen reaktioni on aina tällainen.

Eli omana itsenäsi vain liikkeelle. Se joka nauraa tai tuomitsee, hänellä on ongelmia itsensä kanssa eikä se ole sinun syysi.

Vierailija
29/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin ihmiset nauravat sinulle? Siis jotkut teinitkö? Vähän vaikea uskoa että aikuiset ihmiset kenellekään ventovieraalle nauraisivat koska tämä on ruma? Tietysti sellaisia halveksivia katseita voi tulla jossain vaateliikkeessä, jossa on myyjänä kusipäisiä itseään täynnä olevia meikattuja aikuispissiksiä, mutta silloin kannattaa vain poistua eikä antaa niiden pilata päiväänsä. Mutta ei kai kukaan täysipäinen aikuinen toiselle naura.

Voi kuule kyllä nauraa. Lopetin kylpyssä käynninkin kun en jaksa ilkkuvia perheenisiä. Kommentoivat lapsilleenkin joita kehottavat katsomaan minua. Ei minua halveksien katsota, vaan ihan yksinomaan nauraen. Kaikenikäisillä on tämä sama reaktio. Vauvasta vaariin. 

Yhtäkin sellaista on jo vaikeaa kuvitella,mutta se olisi kerrasta toiseen kaikkialla jatkuvaa  että kaikki ja missä ikinä liikutkin...

Ei, kyllä pääsi ja oma mielkuvituksesi on nyt 'tehnyt sinulle tepposet'.

Vierailija
30/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama ja hiukset. Mulle nauravat aikuiset ihmisetkin joka paikassa. Olemukseni on huvittavan säälittävä. Heikko naama ja heikot hiukset.

Kuulostaa egoistiselta ajattelulta. Ihmiset nauraa ja ovat iloisella päällä, kun on kesä ja lomaa jne...

Vierailija
31/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: oletko nainen vai mies?

Jos nainen, niin ei hätää. Pääset silti olemaan ihailtu ja maistamaan romantiikkaa/seksiä niin paljon kuin haluat.

Jos mies, niin olen pahoillani. Tulet olemaan yksinäinen hylkiö. Naiset eivät anna armoa niille, joilla ulkonäkö ei ole komea.

Vierailija
32/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan raskas noin huono itsetuntoinen ihminen niin ettei kukaan jaksa sun itsesääliäsi. 

Vierailija
33/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen, niin ei hätää. Pääset silti olemaan ihailtu ja maistamaan romantiikkaa/seksiä niin paljon kuin haluat.

Jos mies, niin olen pahoillani. Tulet olemaan yksinäinen hylkiö. Naiset eivät anna armoa niille, joilla ulkonäkö ei ole komea.

Jännää kun se oikeasti menee ihan toisin päin.

Vierailija
34/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneet ja kiusatut joskus kuvittelevat muiden nauravan hänelle, vaikka nauravat ihan muulle. 

Usko pois, ihmiset eivät naura toisille tai toisia päin naamaa. 

Olen nauttinut lämmöstä topissa, kun viime kesänä pääsin läskihäpeästäni ja uskalsin paljastaa käsivarret. Nyt olen uskaltanut olla kapeissakin olkaimissa ja tuulenvire ja auringonpaiste yhtä aikaa paljaalla iholla tuntuvat terapeuttisilta. 

Vierailija
35/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ulos ja älä mieti mitä muut sinusta ajattelevat.

Vierailija
36/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin tänään kyllä oikein kauneuskuningatar! Säärissä sänki, naama meikkaamatta, hiukset auringon paahteesta (eli kuivuudesta) pörröllään. Päällä yöpuku, ainut sopivan vilpoinen asu tuonne helteeseen. Vasta kotipihaan palatessa aloin miettiä, että mitähän muut mahtoi ajatella. Nauratti, ihan sama :D. Lisäksi vielä noin 30kg ylipainoa, joka ei kyllä tasan pue ketään vaikka miten strategisesti olisikin kroppaan juurtunut.

Oletko kuitenkin saanut miehiä?

Vierailija
37/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännää kun se oikeasti menee ihan toisin päin.

Ai että jokainen mies pääsee olemaan ihailtu ja maistamaan romantiikkaa/seksiä niin paljon kuin haluaa? :D

Vierailija
38/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Vierailija
39/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään?

Sanotaanko vaikka sinä aikana, kun tuo 30 kg ylipainoa on ollut.

Vierailija
40/78 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, koitappa olla tavis suomalainen mies. Moni nainen tulee ja sanoo kyllä ihan suoraan mitä ajattelee kun ei ole sellainen turkkikreikka latinoadonis, tai edes joku puoliulkkari. Hyvä etteivät sylje päälle.

Sitten kun on vähän ylipainoa vielä eikä edes varakkaan näköinen mies niin on ihan ilmaa ihmisille. Kassat päästää muut etuilemaan jne.

Tuohon verrattuna mikä tahansa nainen saa punainen matto käytöstä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän