Miten tuo Trump voi olla noin tyhmä että luulee kaikissa maissa olevan samanlainen oikeusjärjestelmä
Olisi halunnut maksaa pahoinpitelijäräppärin takuut Ruotsiin.
Tuollaista älytöntä järjestelmää ei vaan ole juuri muuaalla kuin Usassa että rikoksista epäillyn saa rahalla vapaaksi ennen oikeudenkäyntiä.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Trump-ulinan sijaan vihervasemmiston on aika hioa argumentit kuntoon afroamerikkalaisen yhteistön ASAP-vapauttamispyrkimyksille.
Siinä onkin teille pähkinää, miten tuomita ne olematta rasisti.
Ei ne siitä enää siinä vaiheessa välitä. Logiikka kun ei ole niillä vahvin puoli. Tai äly.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikissa muissa maissa, kuten erityisesti Suomessa rikoksista epäilty pääsee yleensä vapaalle ilman mitään takuurahojakin odottamaan oikeudenkäyntiä.
Se että jotain asapia pidetään nyt vankina on hullunkurista perseilyä.
Menisitkö itse vaikka sinne jenkkeihin riehumaan ja ihmettelisit jos eivät päästä sua lähtemään Suomeen?
Miksi jenkkeihin? Nyt on kyse Ruotsissa riehumisesta. Jos Asapin tilalla olisi rettelöinyt joka Paleface se olisi ollut ajat sitten takaisin Suomessa.
Pohjoismaiden kansalaiset keskenään hieman eri asia.
Tiesitkö että jenkit eivät pääse Kanadaan jos ovat olleet 20 vuotta sitten vaikka baarikahakassa?
Mikset tyrmisty siitä?
Miksi?
Ei jenkit luovuta kansalaisiaan muihin maihin tuomittaviksi.
Edes sotarikostuomioistuimen päätöksiä eivät tunnusta.
No itseasiassa Trump nimenomaan lupasi taata ettei ASAP häviä mihinkään Ruotsista.
Kuinka naiivi olet?
Kuinka naiivi itse olet?
Trump mieluummin syö sanansa, lähettää kommandot pelastamaan ASAPin Ruotsista ettei tämä joutuisi maksamaan jotain sakkoja jotka ovat räppärille taskunpohjanöyhtää?
Vierailija kirjoitti:
Oletko AP itse todella niin tyhmä, että luulet ettei Trump tiedä minkälainen oikeusjärjestelmä Ruotsissa on tai ettei osaisi kysyä neuvonantajilta miten Asap saadaan vapaaksi?
Mieti. Oikeasti. Hetki.
Trump on älykäs ja hyödyntää tapauksen mediajulkisuutta asettumalla Asapin tueksi - ja vieläpä aivan aiheellisesti koska Asapia ja hänen seurutettaan ahdisteltiin ja heidän kimppuunsa käytiin.
Media tarttuu juurikin tällaisiin juttuihin, joissa päästään haukkumaan Trumpia tyhmäksi.
TÄSMÄLLEEN.
Ja samalla saa kiinnitettyä kaikkien huomion asiaan, joka muuten olisi jäänyt paljon vähemmälle huomiolle. Koska itse hyötyy siitä. Tuostakin tapauksessa on jo eilen ja tänään paljastunut erittäin paljon mielenkiintoisia seikkoja ja nyt kun tästä tuli kansainvälinen selkkaus joka on kaikissa maailman medioissa, niin nämäkin seikat paljastuvat kymmenille miljoonille ihmisille. Mitä Trump nimenomaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, kaikissa muissa maissa, kuten erityisesti Suomessa rikoksista epäilty pääsee yleensä vapaalle ilman mitään takuurahojakin odottamaan oikeudenkäyntiä.
Se että jotain asapia pidetään nyt vankina on hullunkurista perseilyä.
Menisitkö itse vaikka sinne jenkkeihin riehumaan ja ihmettelisit jos eivät päästä sua lähtemään Suomeen?
Miksi jenkkeihin? Nyt on kyse Ruotsissa riehumisesta. Jos Asapin tilalla olisi rettelöinyt joka Paleface se olisi ollut ajat sitten takaisin Suomessa.
Pohjoismaiden kansalaiset keskenään hieman eri asia.
Tiesitkö että jenkit eivät pääse Kanadaan jos ovat olleet 20 vuotta sitten vaikka baarikahakassa?
Mikset tyrmisty siitä?
Miksi?
Ei jenkit luovuta kansalaisiaan muihin maihin tuomittaviksi.
Edes sotarikostuomioistuimen päätöksiä eivät tunnusta.
No itseasiassa Trump nimenomaan lupasi taata ettei ASAP häviä mihinkään Ruotsista.
Kuinka naiivi olet?
Kuinka naiivi itse olet?
Trump mieluummin syö sanansa, lähettää kommandot pelastamaan ASAPin Ruotsista ettei tämä joutuisi maksamaan jotain sakkoja jotka ovat räppärille taskunpohjanöyhtää?
Meinaatko että Ruotsissa selviää sakoilla koska on kuuluisa?
...jolla Clinton ahkerasti vieraili. Ja joka on muuten Suomessa vierailulla. Pitäisikö pidättää?