Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kassoilla ja palvelutiskeillä perseily

Vierailija
26.07.2019 |

Minkä hel*etin takia etenkin lisääntymisikänsä ohittaneilla naisilla on taipumus aina jäädä siihen kassalle tai tiskille säätämään jotain, on sitten kyse kaupan kassasta, postin palvelutiskistä tai vastaavista palvelutilanteista? Kaivetaan käsilaukkua, etsitään bonuskorttia tai jotain fakin alennuskuponkia, lasketaan roposia, kysellään typeriä, rupatellaan jonninjoutavia, kaikenlaista ihme säätöä joka kestää ja kestää. Ja sitten kun homma on vihdoin ohi, niin ei tajuta edes väistyä seuraavan tieltä vaan jäädään pakkaamaan ja uudelleenorganisoimaan sitä FAKIN käsilaukkua. Jos kaikki asiakkaat tekisivät samaa, niin kauppojen aukioloajat pitäisi muuttaa ympärivuorokautisiksi jonojen venymisen takia. Miksi ei voi vain hoitaa asiaansa, maksaa ja suksia vi**uun?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ärsyttävät nämä kassan eteen pakkaamaan jäävät. Itsellä yleensä lasten rattaat ja sitten saa omalla olla aina "anteeksi, väistäistikö vähäsen, että pääsen pakkaamaan omat ostokseni" ja vastaukseksi saa närkästyneenä katseen ja tuhahduksen ja tilaa tehdään tasan sen verran, että juuri ja juuri mahdun rattaiden kanssa ohi, kun oikein varovasti ja hitaasti hivuttaudun, että en kolhi tämän urpon nilkkoja.

Olen 155cm enkä ylety pakkaamaan sieltä päästä kun siinä on se kas-si-hyl-ly. (ei lasten kiipeilypaikka) 

Vierailija
42/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle, mummolle, sattui kerran tällainen juttu:

Kaupassamme oli aiemmin pikakassa, max. 5 ostosta, mikä myös selvästi kyltissä ilmoitettiin. Olin kerran menossa viiden ostokseni kanssa tälle kassalle, kun ihan viime metrillä (sananmukaisesti!) eteeni kiilasi törkeästi itseäni muutama vuosikymmen nuorempi nainen kukkuraisen kärrynsä kanssa. Kysyin häneltä asiallisen kohteliaasti, eikö hän ollut huomannut, että tämä oli max. 5 ostoksen pikakassa. Juu, oli kyllä eikä hänellä ollutkaan kuin viisi ostosta! Totta: kun tarkemmin katsoin, kärry oli täynnä hänen omia kassejaan + muiden kauppojen muovikasseja, varsinaisia uusia ostoksia oli vain ne sallitut viisi. Asia selvä, daami meni edelläni, latoi ostoksensa hihnalle, maksoi ne ja oli poistumassa, kun hälyportit pärähtivät soimaan. No, sitten alkoi se etsintä, mikä mahdollisesti sen hälyn aiheutti. Joka ikinen kassi, pussukka ja nyssäkkä oli käytävä ostos ostokselta läpi, ennen kuin syyllinen löytyi vihoviimeisestä pussista. Sitten alkoi kuitin metsästys, jotta asiakkaan syyttömyys saatiin todenettua... löytyihän sekin lopulta, niin että daami pääsi poistumaan ja me muut jonottajat vuorollamme asioimaan.

Että sellainen ”pika”kassa. Sitä ei kyseisessä kaupassa enää ole - tilalle on tullut viisi itsepalvelukassaa, ja se on hyvä se!

Et kyennyt kassien penkomisen kyyläämiseltä siirtymään viereiselle kassalle..?

Ei se niin helppoa ole. Omat ostokseni olivat jo hihnalla ja takanani pitkä jono. Ja olihan se mielenkiintoinen näytelmä. Pakko tunnustaa, että aavistuksen verran tunsin vahingoniloa röyhkeän etuilijan kokemasta nöyryytyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupassamme oli aiemmin pikakassa, max. 5 ostosta, mikä myös selvästi kyltissä ilmoitettiin. Olin kerran menossa viiden ostokseni kanssa tälle kassalle, kun ihan viime metrillä (sananmukaisesti!) eteeni kiilasi törkeästi itseäni muutama vuosikymmen nuorempi nainen kukkuraisen kärrynsä kanssa. Kysyin häneltä asiallisen kohteliaasti, eikö hän ollut huomannut, että tämä oli max. 5 ostoksen pikakassa. Juu, oli kyllä eikä hänellä ollutkaan kuin viisi ostosta! Totta: kun tarkemmin katsoin, kärry oli täynnä hänen omia kassejaan + muiden kauppojen muovikasseja, varsinaisia uusia ostoksia oli vain ne sallitut viisi. Asia selvä, daami meni edelläni, latoi ostoksensa hihnalle, maksoi ne ja oli poistumassa, kun hälyportit pärähtivät soimaan. No, sitten alkoi se etsintä, mikä mahdollisesti sen hälyn aiheutti. Joka ikinen kassi, pussukka ja nyssäkkä oli käytävä ostos ostokselta läpi, ennen kuin syyllinen löytyi vihoviimeisestä pussista. Sitten alkoi kuitin metsästys, jotta asiakkaan syyttömyys saatiin todenettua... löytyihän sekin lopulta, niin että daami pääsi poistumaan ja me muut jonottajat vuorollamme asioimaan.

Että sellainen ”pika”kassa. Sitä ei kyseisessä kaupassa enää ole - tilalle on tullut viisi itsepalvelukassaa, ja se on hyvä se!

Ei se niin helppoa ole. Omat ostokseni olivat jo hihnalla ja takanani pitkä jono. Ja olihan se mielenkiintoinen näytelmä. Pakko tunnustaa, että aavistuksen verran tunsin vahingoniloa röyhkeän etuilijan kokemasta nöyryytyksestä.

No sittenhän kaikki on hyvin.

Mä olen ottanut näihin ähisijöihin ja ähkijöihin (jotka tuntuvat marketeissa lisääntyvän) sellaisen linjan, että menen kysymään mikä on hätänä. Sitten voidaan vaikka keskustella siitä, että saako kaupassa hyllyn eteen pysähtyä katselemaan tuotteita. Toistaiseksi halukkaita ei ole löytynyt :D

Vierailija
44/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän kaikki on hyvin.

Mä olen ottanut näihin ähisijöihin ja ähkijöihin (jotka tuntuvat marketeissa lisääntyvän) sellaisen linjan, että menen kysymään mikä on hätänä. Sitten voidaan vaikka keskustella siitä, että saako kaupassa hyllyn eteen pysähtyä katselemaan tuotteita. Toistaiseksi halukkaita ei ole löytynyt :D

Minä en ähissyt enkä ähkinyt. Ei kuulu tapoihini.

Terv. se mummo

Vierailija
45/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai ne max. 5 ostosta olisi saanut nopeasti kopattua matkaan...

Vierailija
46/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edelläni oleva henkilö kiilasi törkeästi ja sitten vielä tyri, ja nyt minä sitten olen se, joka käyttäytyi väärin! Av ei kyllä petä koskaan. Vai johtuuko tämä dissaus siitä, että kehtasin tunnustaa olevani mummo? Av:n mukaanhan mummot ovat kaiken pahan alku ja juuri.

Vierailija
47/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan raivoihottumaa eläkeläisten Veikkauskupongeista. Kasa lippusia ja tarkista nää 65 lappua. Jaa oliko 3 euron voitto. Piti olla 5 euron voitto. Katsopas nyt (haetaan lukulaseja)...

Ja sitten koko vuoden lotot kerralla. Kassoille tarvitaan henkilökuntaa-kuulutus. Joku huokaisee.

Lopulta eläkeläinen haluaa vielä arpoja. Ne valitaan tarkasti ja maksetaan kolikoilla.

Toivottavasti tulee sinuun tauti ja eliminoi sinut, tuollaista raivohullua ei maailma tarvitse.

Sanonpa sydämeni pohjasta että vanhempiasi taatusti harmittaa että kortsu jäi laittamatta.

Vierailija
48/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja näitä nykyajan ihmisiä, vittumaista porukkaa. Tulisi joku tauti ja lopettaisi ihmiskunnan. Ihan joutavaa sakkia.

Vierailija
49/49 |
26.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, Me tullaan kaikki aikanaan vanhoiksi ja ehkä jo sitä aikaisemminkin hitaiksi, Sinäkin! Ajattele sitä ja ota meidät hitaammat ystävällisesti huomioon. Palveltaviksi kuulumme menin, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi