Kuljetko valtavirtaa vastaan, eli olet erilainen!
Minä olen ns.tavallinen nätti 30v nainen. Silti olen kuullut lapsesta asti olleeni erilainen kuin muut. Olen luonteeltani kiltti, mutta jääräpäinen ja hyvin vahvatahtoinen. Olen pienestä asti sanonut mitä haluan ja pysynyt aina päätöksissäni.
-olen leikkinyt aika "vanhaksi" asti, eli n.13v. Leikin, eikä minua kiinnostanut vaikka kaverit jo seurusteli.
-yläasteella oli muotia alkaa gootiksi tai "pissikseksi". Minä pukeuduin ihan "tavallisiin", en mihinkään kategoriaan kuuluvasti.
-yläasteen kaverit lähti kaikki amikseen. Minä lähdin ainoana tyttönä luokastamme lukioon. Ei paljoa kiinnostanut vaikka minua haukuttiin nörtiksi.
-minä en juonut alkoholia nuorena/enkö vieläkään. Sekös ärsytti muita.
-en myöskään polta.
-en kulkenut discoissa enkä baareissa.
-vielä näin aikuisenakin poikkean monista ystävistäni esim sillä että en ole somessa eikä paljoa hetkauta vaikka en kaikkea tiedäkkään mitä he puuhaavat vapaa-ajallaan. Huomaan että ihmisiä ärsyttää minun päätökset, mutta eipä pahemmin jaksa kiinnostaa.
Kommentit (6)
Monet meistä ovat joidenkin kanssa samanlaisia, moniin verrattuna erilaisia. Ei se kuitenkaan minulle ole koskaan ollut se olennaisin asia itsessäni. Olen outo, se siitä.
Ilmeisesti olen erilainen kun tälläkin palstalla olen aina erimieltä suurimman osan kanssa kaikesta.
Jotenkin sain hieman ylimielisesti muihin suhtautuvan kuvan ap:tä. ' Pissikset, gootit, lukio. Muita ärsyttävä kun ei ole juonut... Ihan normaali ja ok olet, kuten myös ne toiset jotka ovat tehneet eri asioita ja valinneet toisin. Pieni vinkki, laajempi ymmärrys ja joissakin tapauksissa hyväksyntä elämää kohtaan syntyy erilaisista kokemuksista, niin hyvistä kuin huonoista. Huonoista ehkä jopa enemmän. Hyvä kuitenkin, että olet tyytyväinen itseesi.
Olen ihan vain tavallisella tavalla useimpia muita parempi ja näin kaikkien kadehtima ja vihaama, olen kuin I S R A E L arabimaiden ympäröimänä ja uhkaamana.
Monet asiat samat täälläkin. En kyllä kuitenkaan koe että ketään ärsyttäisi.
Olisit mahtavaa seuraa mun 15v tyttärelle joka tykkää olla kotona paljon ja ei päihteet houkuta, et ole erilainen vaan oikeasti normaali ja kunnollinen.